smack my bitch upquote:
Lekker dan...een dildo van een gozer...de assnuggets zullen je maar om de oren vliegenquote:
Daar gaan we weerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:08 schreef crazy987 het volgende:
we gaan niet TE snel he mensen.
mn vriendin heeft me weer uitgewoond gisteren
Gadverdammequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lekker dan...een dildo van een gozer...de assnuggets zullen je maar om de oren vliegen
hij voelde zichzelf vast hard beetGENOMENquote:
quote:Jongens stelen bus en bieden gratis vervoer aan
Drie dronken jongemannen hebben in de Kroatische hoofdstad Zagreb een stadsbus gestolen. Ze reden met de bus langs de gebruikelijke haltes en namen vijf passagiers mee die niets hoefden te betalen, aldus de lokale media woensdag. De passagiers waren blij dat ze niets hoefden te betalen en voelden geen nattigheid. In een buitenwijk stopte de bus en vluchtten de drie drinkebroers voor de inmiddels gealarmeerde politie.
Mogguh!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:22 schreef Crazy-p het volgende:
goeie morgen mensen!
over 8 minuten al weg.. en dan ergens vannacht wel weer terug.. of nou ja.. waarschijnlijk ergens in Logi's posts ook nog wel.. lol
Tuul'k...laat mij maar hier alleen zitten op 't werk...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:22 schreef Crazy-p het volgende:
goeie morgen mensen!
over 8 minuten al weg.. en dan ergens vannacht wel weer terug.. of nou ja.. waarschijnlijk ergens in Logi's posts ook nog wel.. lol
lekker.. hou die taart maar bij mij uit de buurt.. anders hoest en nies ik er zo over heen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!!!
* Dr.Droxz heeft weer taart gehad een klant... soms doe ik wel wat goeds
Nice! Doe maar een stukkiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!!!
* Dr.Droxz heeft weer taart gehad een klant... soms doe ik wel wat goeds
dat doe je al.. ik werk niet op dinsdag.. net als Logiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tuul'k...laat mij maar hier alleen zitten op 't werk...
goedemorgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:22 schreef Crazy-p het volgende:
goeie morgen mensen!
ja werk is maar hobby hehquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat doe je al.. ik werk niet op dinsdag.. net als Logi
ik heb andere bezigheden.. en minder makkelijk als werk..
Ooh spannend...van wie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:26 schreef Runx het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
![]()
wat ga jij snachts doen meisie
![]()
woooow ik heb weer 1 pm
de robinhoodquote:
laturquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:30 schreef Crazy-p het volgende:
en ik ben hardstikke schor.
maar ik moet er nu vandoor..![]()
![]()
![]()