De term Plork wel ja... alleen had 'm al lang niet meer gehoordquote:
laat maar , je weet waarom ik het zeg dus , je moet het zelf weten , er zijn genoeg mensen die werken/sporten blabla en nog uit kunnen , bijvoorbeeld joris om een voorbeeld te noemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, dus hij heeft weekend..
Prachtig Lichaam Ongelovelijke Rot Kopquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
De term Plork wel ja... alleen had 'm al lang niet meer gehoord
zie mijn reactiequote:
Goedemorgen mr,p00pboxquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
GOOOODMOOOOOOOORNING VIETNAM GRTDOJW!...![]()
Eindelijk eens een beetje fatsoenlijk slaap gehad!(maar ben nog steeds moe
)
aha naisquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Prachtig Lichaam Ongelovelijke Rot Kop
oftewel een PLORK
hehe drukke jijquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:30 schreef renedis het volgende:
goede morgen! eindelijk heb ik tijd gevonden om hier even te posten
bang voor de aliens ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
today is the end of days... you will all die
Kan het enkel hopen... iig beter dan die laatste 2.5 uur proberen uit te werkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ohja?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oke dan stellen we het een weekje uit!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohja?
Da's kut... ik ben morgen jarig
de Duitsers hebben ufo'squote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
er is er een jarig hoera hoeraquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohja?
Da's kut... ik ben morgen jarig
Morgen!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er is er een jarig hoera hoera
alvast gefeliciteert hequote:
Waar ben ik aan begonnenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
alvast gefeliciteert he![]()
![]()
![]()
![]()
speciaal voor jou nog een bakje![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb weer een puik topic gemaakt!wayoooooo
verwacht dat de hele crew zich vandaag op me af gaat reageren!
als je er een einde aan maakt krijg ik gelijk hequote:
jaa gaat lekker.. alleen vandaag weer druk, ondanks mijn baas er niet isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:30 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe drukke jij![]()
goedemorgen renedisalles goed >?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |