ik ehb alvast je stoel versiertquote:
link plsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb weer een puik topic gemaakt!wayoooooo
verwacht dat de hele crew zich vandaag op me af gaat reageren!
Torentje bouwen of heb je een Turd Twister om figuurtjes te maken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:43 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik zat trouwens voorzichtig te denken om zo eens even te gaan poepen... doet er nog iemand mee? :p
Hij's fijn!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ehb alvast je stoel versiert
[ afbeelding ]
wbquote:
neuh hij kan alweer dichtquote:
Gewoon free-stylen, manquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Torentje bouwen of heb je een Turd Twister om figuurtjes te maken?
Zal me een puinhoop worden zegquote:
"bijvoorbeeld joris om een voorbeeld te noemen"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
laat maar , je weet waarom ik het zeg dus , je moet het zelf weten , er zijn genoeg mensen die werken/sporten blabla en nog uit kunnen , bijvoorbeeld joris om een voorbeeld te noemenmaar ok , ik zeg het alleen maar omdat wij het gezellig vinden . maar als je niet kan kan je niet dus houd het op .
woo gelukkig heb je een oplossing , dat wou ik ook altijd weten , ik krijg namelijk 1 pm per maand ,quote:
whehehequote:
Sodeju da's behoorlijk prijzigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Bruut dingetje zeg! 1 TB, kan ISO's afspelen en shit... alleen zo duurKLIK
Dan stream ik wel vanaf m'n PCquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Torentje bouwen of heb je een Turd Twister om figuurtjes te maken?
Dank u, dank u!quote:
Yo:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:52 schreef crazy987 het volgende:
pfff kutproblemen hier
wie heeft een Asus repair kit ?
hij kent emquote:
Google kwam hiermeequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:52 schreef crazy987 het volgende:
pfff kutproblemen hier
wie heeft een Asus repair kit ?
HDMIquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |