* Dr.Droxz zet door klant zelfgebakken appeltaart neer!quote:
iedereen is vrij .. , logi, crazy p ,debbie , gekke aap is ziekquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier?
Aha, maar ik mis wel meer mensen hieroquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:33 schreef Runx het volgende:
[..]
iedereen is vrij .. , logi, crazy p ,debbie
Cheersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet door klant zelfgebakken appeltaart neer!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:<forum.fok.nl>
Er is een fout opgetreden met code 0
t is maar wat je lekker vindquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet door klant zelfgebakken anustaart neer!
berggeit , of een gewone geitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
code 0 ik herhaal code 0
de geit is gemolken
Hij's fijn!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat zeggie ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
code 0 ik herhaal code 0
de geit is gemolken
quote:
Yo Dribzquote:
.... *zucht*........quote:
Wat?...quote:
wtf :xquote:
In heb vanmiddag een gesprek met mijn baas hier, mijn baas van mijn detacheringsdinges en mijn kut collega... gaat lachen worden dus!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
I repeat, A code 5 has been started
All employees please leave the building and go home.
ICT dont want to work !!
Niet te snel he, anders heb je straks niets te doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:40 schreef Runx het volgende:
ik ga even een computer plaatsenben er straks wel weer
tot zo
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorning GRTDOJW'ers![]()
Debbie is here![]()
goeiemorgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie is here![]()
Mogguh Deb!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie is here![]()
over zijn werk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In heb vanmiddag een gesprek met mijn baas hier, mijn baas van mijn detacheringsdinges en mijn kut collega... gaat lachen worden dus!EINZZZZZZZZZZ
what the...FUCK!!!!quote:<forum.fok.nl>
Er is een fout opgetreden met code 0
Mogguh Droxzzzquote:
quote:
Nope, gisterenavond moest ik pleite... een maatje van me zat prive nogal in de shitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mogguh Droxzzznog aan het soepen geweest?
Ooowquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, gisterenavond moest ik pleite... een maatje van me zat prive nogal in de shit
Zal vanmiddag even kijken
Over zijn werk ja, ik ben het ZAT, SPUUGZAT... viel het al een beetje op?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
over zijn werk?
Ik heb btw in de afgelopen 2 dagen alweer bijna de Netwerkbeheerder uit het raam gegooid. Echt wat die gast flikt, in normaal bedrijf hadden ze hem al tig keer buiten gegooid maar hier .....
Teamleider vind het ook gewoon goed
[Crazy Modus]quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie is here![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[Crazy Modus]
DEBBIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
* Crazy-M rent rondjes maakt salto en roept:
We hebben de D
We hebben een E
We hebben een B
We hebben nog een B
We hebben een I
We hebben de E
En wat krijgt u dan:
JAZEKER:
DEBBIE !!!!
[/crazymodus]
Goedemorgen Debbie, alles goed ?
Hooi Sgelequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Debbie!![]()
![]()
quoten gaat niet helemaal fijn vandaag
Jah die laatste 2 maanden trek ik hier nog wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over zijn werk ja, ik ben het ZAT, SPUUGZAT... viel het al een beetje op?
Ongeveer het zelfde verhaal als hier dus hahahah
jah met mij gaat welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]jaaa beetje koppijn..heb te lang geslapen
maar verder
![]()
Je bent weer lekker druk aanwezig zie ik?
Met jou ook alles goed?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie is here![]()
Heeej hartstikke goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah met mij gaat wel
beetje over van alels aan het nadenken en niet echt op werk aan het concentreren maar goed.
Verder gister gehorod dat ik contract voor onbepaalde tijd krijg dus is ook lekker
Ik trek mijn bek wel open, anders ga ik hem straks gewoon echt slaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah die laatste 2 maanden trek ik hier nog wel.
maar goed. i kzeg er ook gewoon niks meer van want ze vinden het schijnbaar wel goed
dank uquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heeej hartstikke goedgefeliciteerd
![]()
hey schat!quote:
Alles goedquote:
tjah, zelfs de klanten hier zeggen het.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik trek mijn bek wel open, anders ga ik hem straks gewoon echt slaan
En nu hij wat klachten heeft, snapt mijn baas er hier misschien meer van.
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, zelfs de klanten hier zeggen het.
Echt zo van:
Hey is netwerkbeheerder weer aanwezig? Want het systeem ligt er weer uit.
Of:
Kan hij niet beter elke dag vrij nemen dan draaid het tenminste.
Of:
Ja we hebben liever dat jullie storing opnemen want bij jullie weet ik dat het wel goed komt.
Ik bedoel: Wtf moet je tegen zulke klanten zeggenHet is en blijft een collega maar TL wil het gewoon niet zien
Ik zeg gewoon tegen die mensen: Heeft mijn kut collega toevallig als laatste aan je laptop gezeten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, zelfs de klanten hier zeggen het.
Echt zo van:
Hey is netwerkbeheerder weer aanwezig? Want het systeem ligt er weer uit.
Of:
Kan hij niet beter elke dag vrij nemen dan draaid het tenminste.
Of:
Ja we hebben liever dat jullie storing opnemen want bij jullie weet ik dat het wel goed komt.
Ik bedoel: Wtf moet je tegen zulke klanten zeggenHet is en blijft een collega maar TL wil het gewoon niet zien
ik heb er onrustig door geslapenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Alles goedheb je zo lang niet gesproken
Neeeej toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb er onrustig door geslapen
tjah, ik zeg er maar niet teveel overquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]omg heb jij net zo'n kutcollega als Droxz?
ja of nee was voldoendequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, ik zeg er maar niet teveel over
Ik weet niet hoe snel die klok bij jou gaat.... maar.... das geen 2 uur geleden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Was ik weer.
Ik ben ff 2 uurtjes zoet geweest met werk.
jah, maar zo zijn wij nog net nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon tegen die mensen: Heeft mijn kut collega toevallig als laatste aan je laptop gezeten?
Dan kan ik me voorstelen dat het idd niet werkt hahah En dan vooral booskijken... dat werk!
Ja dusquote:
OMFGquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij gaat lekker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel die klok bij jou gaat.... maar.... das geen 2 uur geleden?![]()
fak had ik het maar eerder gelezenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet te snel he, anders heb je straks niets te doen
Nee wel van me vrije dagenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:05 schreef Runx het volgende:
Hoi debbie![]()
ben je aan het genieten van je vrijdag(en) ?
* Dr.Droxz pakt Crazy-M op, en zet hem buiten neer om af te koelen... hier een koffie en een peuk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Nu breekt mijn FUCKING KLOMP
wel een goede smoes had hij klaar liggen maar gelukkig had ik al met de klant gesproken op wie hij die smoes wou neerleggen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij gaat lekker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet je niet eerst een peuk geven en daarna vragenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt Crazy-M op, en zet hem buiten neer om af te koelen... hier een koffie en een peuk!
(rookte jij nou?)
laat je vriend dat maar doen met de handquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee wel van me vrije dagen
Ik moet stofzuigenecht, maar die is stuuk
Edit: EN hoooooi natuurlijk![]()
Neeeuu dat vind ik toch wel zielugquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
laat je vriend dat maar doen met de hand
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee wel van me vrije dagen
Ik moet stofzuigenecht, maar die is stuuk
Edit: EN hoooooi natuurlijk![]()
Whehehequote:
nee ik rook nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt Crazy-M op, en zet hem buiten neer om af te koelen... hier een koffie en een peuk!
(rookte jij nou?)
kan wel met fotosoepquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whehehenooouuu
![]()
Hoop niet dat ik op hem lijk
Eigenlijk wel he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je niet eerst een peuk geven en daarna vragen
Daar heeft Droxz al een x voor gezorgdquote:
Hoop ook niet dat je vriend erop lijktquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whehehenooouuu
![]()
Hoop niet dat ik op hem lijk
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoop ook niet dat je vriend erop lijkt
Hier kan je knuffelen:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee ik rook niet
Hehe, mede collega belt op, hij zo hoe is het?
Ik: Ik zeg maar niks meer.
Hij wist al genoeg
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen
Deze aap is nog steeds ziek
hahahaha, ik heb mijn best gedaan, zoals afgesproken toen hahahquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar heeft Droxz al een x voor gezorgd
Jij ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
debbie is veel lekkerder
haaai zieke gekke aap
Hoi Aapquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:12 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen
Deze aap is nog steeds ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |