berggeit , of een gewone geitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
code 0 ik herhaal code 0
de geit is gemolken
Hij's fijn!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet door klant zelfgebakken appeltaart neer!
wat zeggie ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
code 0 ik herhaal code 0
de geit is gemolken
quote:
Yo Dribzquote:
.... *zucht*........quote:
Wat?...quote:
wtf :xquote:
In heb vanmiddag een gesprek met mijn baas hier, mijn baas van mijn detacheringsdinges en mijn kut collega... gaat lachen worden dus!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
I repeat, A code 5 has been started
All employees please leave the building and go home.
ICT dont want to work !!
Niet te snel he, anders heb je straks niets te doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:40 schreef Runx het volgende:
ik ga even een computer plaatsenben er straks wel weer
tot zo
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorning GRTDOJW'ers![]()
Debbie is here![]()
goeiemorgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie is here![]()
Mogguh Deb!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie is here![]()
over zijn werk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In heb vanmiddag een gesprek met mijn baas hier, mijn baas van mijn detacheringsdinges en mijn kut collega... gaat lachen worden dus!EINZZZZZZZZZZ
what the...FUCK!!!!quote:<forum.fok.nl>
Er is een fout opgetreden met code 0
Mogguh Droxzzzquote:
quote:
Nope, gisterenavond moest ik pleite... een maatje van me zat prive nogal in de shitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mogguh Droxzzznog aan het soepen geweest?
Ooowquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, gisterenavond moest ik pleite... een maatje van me zat prive nogal in de shit
Zal vanmiddag even kijken
Over zijn werk ja, ik ben het ZAT, SPUUGZAT... viel het al een beetje op?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
over zijn werk?
Ik heb btw in de afgelopen 2 dagen alweer bijna de Netwerkbeheerder uit het raam gegooid. Echt wat die gast flikt, in normaal bedrijf hadden ze hem al tig keer buiten gegooid maar hier .....
Teamleider vind het ook gewoon goed
[Crazy Modus]quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
Debbie is here![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |