hey schat!quote:
Alles goedquote:
tjah, zelfs de klanten hier zeggen het.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik trek mijn bek wel open, anders ga ik hem straks gewoon echt slaan
En nu hij wat klachten heeft, snapt mijn baas er hier misschien meer van.
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, zelfs de klanten hier zeggen het.
Echt zo van:
Hey is netwerkbeheerder weer aanwezig? Want het systeem ligt er weer uit.
Of:
Kan hij niet beter elke dag vrij nemen dan draaid het tenminste.
Of:
Ja we hebben liever dat jullie storing opnemen want bij jullie weet ik dat het wel goed komt.
Ik bedoel: Wtf moet je tegen zulke klanten zeggenHet is en blijft een collega maar TL wil het gewoon niet zien
Ik zeg gewoon tegen die mensen: Heeft mijn kut collega toevallig als laatste aan je laptop gezeten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, zelfs de klanten hier zeggen het.
Echt zo van:
Hey is netwerkbeheerder weer aanwezig? Want het systeem ligt er weer uit.
Of:
Kan hij niet beter elke dag vrij nemen dan draaid het tenminste.
Of:
Ja we hebben liever dat jullie storing opnemen want bij jullie weet ik dat het wel goed komt.
Ik bedoel: Wtf moet je tegen zulke klanten zeggenHet is en blijft een collega maar TL wil het gewoon niet zien
ik heb er onrustig door geslapenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Alles goedheb je zo lang niet gesproken
Neeeej toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb er onrustig door geslapen
tjah, ik zeg er maar niet teveel overquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]omg heb jij net zo'n kutcollega als Droxz?
ja of nee was voldoendequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, ik zeg er maar niet teveel over
Ik weet niet hoe snel die klok bij jou gaat.... maar.... das geen 2 uur geleden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Was ik weer.
Ik ben ff 2 uurtjes zoet geweest met werk.
jah, maar zo zijn wij nog net nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon tegen die mensen: Heeft mijn kut collega toevallig als laatste aan je laptop gezeten?
Dan kan ik me voorstelen dat het idd niet werkt hahah En dan vooral booskijken... dat werk!
Ja dusquote:
OMFGquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij gaat lekker![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel die klok bij jou gaat.... maar.... das geen 2 uur geleden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |