quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik nóg grappiger, want ik gebruik niet het woord eend, maar klootzak. Ik ben zo subtiel dat ik er alleen zelf om moet lachen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:40 schreef Viking84 het volgende:
En K_I_M is een gevalletje moblo denk ik: veel geschreeuw, weinig wol![]()
Ze hadden 'm al door hoor! Maar waarschijnlijk moest je zo hard om jezelf lachen dat je daar overheen hebt gelezenquote:
Ja, ik zie het nu!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
Nee, Kwak had het ook door!!!
Nee, ik moest even werkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze hadden 'm al door hoor! Maar waarschijnlijk moest je zo hard om jezelf lachen dat je daar overheen hebt gelezen![]()
Maar subtiel was ie inderdaad wel
Hahaha.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze hadden 'm al door hoor! Maar waarschijnlijk moest je zo hard om jezelf lachen dat je daar overheen hebt gelezen![]()
Rustig maar. Straks komt SHE en dan komt álles goedquote:
en dat ging over een fictief persoon of......?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef k_i_m het volgende:
Er zitten nog meer coupletten aan, maar die hebben we ook niet in het Duits omgezet, dus die laat ik even achterwege.
Man, van dat Duits klopt ook geen bal! Je moet ergens beginnenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:14 schreef Anosmie het volgende:
Dat is Erik, want al zijhijn vriendjes zijn weer weg
C'etait Erique, parceque tous sehes amis sont disparu.
mmm.. dit is half fonetisch geloof ik.
Alweer een ventquote:
Alleen als je kan rijmenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef dekilo het volgende:
mag ik ook meedoen?
Jaaah! Af!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:24 schreef kwakveense het volgende:
En wie staat daar weer alleen op de dansvloer?
Ach het zit hem niet mee, oh wat heeft hij een pech
En boehoe, wat is hij zielig zeg OJEE!
Eh, c'est qui, encore tout seul dans la piste de danser?
C'est Eriq, parceque otut ses amis sont disparus
Bof, il n'a pas de chance, le malheureux
Et bouhou, il est si triste, ALORS!
Hi!quote:
Mn reply stond keilang open omdat ik mn franse woordenschat uit de krochten van mijn geheugen aan het opduikelen was.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:10 schreef k_i_m het volgende:
Maar nu we toch zo leuk aan het vertalen zijn met z'n allen; Ik heb nog een liedje wat mijn beste vriendin en ik ooit gemaakt hebben. Toen wij ons onmetelijk aan het vervelen waren hebben we het omgezet naar Duits, maar Frans is er nooit van gekomen. Wie helpt er even mee? Dit is de tekst;
Und wie steht da wieder allein auf die tansfluhr
Das ist Erik weil all sein freunden weggegehen sind
Ach es tut ihn zo weh, ach das armes kind
Vielleicht wurd es wieder zeit das Er verschwind OH NEIN!
Nou, en dan dus nog in het Frans. Wie?
Eh, c'est qui, encore dansant tout seul?quote:
Dit topic bijbenen is dan ook een fulltime jobquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik zo raar vind? Allerhande types melden zich aan, maar het posten houden ze niet langer vol dan een uur of twee.
Er zijn ook mensen die moeten werkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik zo raar vind? Allerhande types melden zich aan, maar het posten houden ze niet langer vol dan een uur of twee.
maar meelezen doen ze wrs welquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ja hallo, dat tempo, wat doe je!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Tis een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee wat gaat het weer hard. Vraagje. Hoe komt het dat Brinta hier opeens zo heilig is? Ik zie op de voedingswaardetabel dat het barst van de koolhydraten. Wel langzame, maar toch....krijg je dan niet heel snel weer honger nadat je het hebt gegeten?
t ging niet over jou volgens mij hoor...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef dekilo het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die moeten werken
Maar die gebruik ik nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Eh, c'est qui, encore dansant tout seul?
Et bouhou, il est si zielig, BUUHUUU!
rijmschema ABCB
JAWEL!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
t ging niet over jou volgens mij hoor...
Ik mag van mijn baas niet de hele dag een beetje internetten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe het met voedingswaarde zit weet ik niet, maar ik heb het echt jaren gegeten 's ochtends en ik kreeg niet snel daarna weer trek hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee wat gaat het weer hard. Vraagje. Hoe komt het dat Brinta hier opeens zo heilig is? Ik zie op de voedingswaardetabel dat het barst van de koolhydraten. Wel langzame, maar toch....krijg je dan niet heel snel weer honger nadat je het hebt gegeten?
* schopje naar R&Pquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef dekilo het volgende:
JAWEL!
Nu ben ik al voor de 2e keer in mijn leven ongewenst, snik!
Ja, ook eens iets wat je wèl magquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb ook brinta. Want dat mag ik
.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef dekilo het volgende:
[..]
JAWEL!
Nu ben ik al voor de 2e keer in mijn leven ongewenst, snik!
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ook eens iets wat je wèl mag![]()
.
Fok! heeft ook een taalkundige nodig. Waar kan ik solliciteren?quote:postcount verbergen in je profiel?
» hiermee kun je het aantal door jouw gemaakte posts uit je profiel halen.
BlissBeebquote:
Ja, hoe langer het duurt, hoe slechter het eruit gaat zien helaasquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Ik ben nog steeds niet gebeld of gemaild. Straks vergeten ze het!
En dan weet ik wel zeker dat ik 't niet ben. Gr. Bah.
Dat je dat maar even weet, hee, nieuwelingquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef kwakveense het volgende:
en ik ben goedgelovig en neem alles serieus
En dat is maar beter ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
Ik loop alweer 2,5 topic achter geloof ik
Een dagje werken en je weet meteen niets meer
Geen idee, hebben ze niet verteld. De vacature stond er al wel sinds eind augustus op, ik weet niet of dat iets zegt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, hoe langer het duurt, hoe slechter het eruit gaat zien helaas.
Had je veel last van concurrentie?
Je hoeft niet 24/7 en in elk topic te posten hoor. Maar het is toch wel leuk als je dagelijks even iets van je laat horen, al is het alleen maar 'hoiquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat je dat maar even weet, hee, nieuweling
Ahh joh, mensen die besluiten mee te posten en het tempo niet bijhouden.... Niet zo heel raar.
Wat spannend! Succes, ik help duimen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Ik ben nog steeds niet gebeld of gemaild. Straks vergeten ze het!
En dan weet ik wel zeker dat ik 't niet ben. Gr. Bah.
Oh ja! Ik ben ook benieuwdquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef Anosmie het volgende:
Cinna, hoe ging jouw gesprek bij die bureaus eigenlijk? Kreeg je er een beetje een goed gevoel bij?
Ja, bij mij sowieso omdat ik slecht nieuws krijg als ik een mailtje krijgquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wat spannend! Succes, ik help duimen!
Ik zit ook al heel neurotisch mn mailbox te F5-en. Stom is dat he.. wachten.
moet nog verf halenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MeisjeBen je lekker aan het verven?
.
Ze wacht op verlossing van Helgaquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, bij mij sowieso omdat ik slecht nieuws krijg als ik een mailtje krijgWaar wacht jij op?
Dan hoop ik dat je geen mail krijgt!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Goodbye het volgende:
Ja, bij mij sowieso omdat ik slecht nieuws krijg als ik een mailtje krijgWaar wacht jij op?
Wat huiselijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet nog verf halenwas iets langer dan geplanned in de stad en heb net mijn kruiden in al mn potjes gedaan
Thanks for asking!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef Anosmie het volgende:
Cinna, hoe ging jouw gesprek bij die bureaus eigenlijk? Kreeg je er een beetje een goed gevoel bij?
OE! Ik herinnerde me ineens DE trigger waardoor ik een pak Brinta heb gekocht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Nee, ik ook niet! Maar eerlijk gezegd had ik zelf niet zo'n heel tevreden gevoel over het gesprek.. En ik vind het al vrij laat worden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je geen mail krijgt!
Ik wacht op wel of geen uitnodiging voor een 1e gesprek. En dat kan via telefoon, mail of postduif binnenkomen.
Ik ga ook maar Brinta kopen straksquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
OE! Ik herinnerde me ineens DE trigger waardoor ik een pak Brinta heb gekocht.
SHE zei dat in haar modellentijd veel modellen Brinta aten om dun te blijven.
En ik ben jong en beinvloedbaar en dus koop ik dan Brinta.![]()
* cinnamongirl rent naar de Jumbo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En ik ben jong oud en beinvloedbaar en dus koop ik dan Brinta.![]()
Brinta of havermout!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En ik ben jong en beinvloedbaar en dus koop ik dan Brinta.![]()
Ik had het al gelezen. Ik probeer gewoon zelf overdag een beetje het schema van de boterhammen/fruit/yoghurt aan te houden en voor de avond moet ik ook wel wat kunnen prutsen. Ik kom in ieder geval niet aan, dus ik heb geen haastquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
Ik ga maar eens fijn een maandje crashen, want ik zie er niet uit![]()
Kim's Franse vocabulaire heeft in elk geval aardig wat kcal gescheeld, ik had buikpijn van het lachen
Ps: recycle je schema's even. Ik ga even een maandje de rem erop gooien en ik moet nog 30 schema's afmaken voor andere mensen en kom dan alsnog amper aan mezelf toe
Volgende maand ben je weer de eerste
Dan moet je wachten tot SHE's boek uit komtquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:59 schreef k_i_m het volgende:
Maar als je weer een keer tijd hebt ben ik toch wel nieuwsgierig naar 'het systeem" achter de schema's. Als ik het zelf kan ben je helemaal van me af.
Nee?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik lust Brinta alleen met een berg suiker er in.
Maar dat zal dan wel weer net niet de bedoeling zijn
Bruine suikerquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef Greys het volgende:
Je zou de suiker kunnen vervangen door zoetstof?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef Greys het volgende:
Lijkt me ook niet de bedoeling, want van suiker / zoetstof krijg je juist honger toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je zou de suiker kunnen vervangen door zoetstof?
Je weet wat je aanricht nu he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef SHE het volgende:
Brinta of havermout!
En de truuk toen was, om je Brinta en Havermout echt heel dik te maken..zodat je lepel rechtop bleef staan.
Het lijkt vies, maar je went eraan.
Paar happen elke 2 uur en alleen avondeten normaal. Geen tussendoortjes, geen andere dingen. Alleen dat + avondeten.
Crash deluxe ! en helemaal niet ongezond.
Onzin, zoetstof is de bom.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet de bedoeling, want van suiker / zoetstof krijg je juist honger toch?
zoetstof smaakt vies...quote:
vers gemaakte happen dan toch? (ik lees dit als: maken en dan verspreid opetenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Brinta of havermout!
En de truuk toen was, om je Brinta en Havermout echt heel dik te maken..zodat je lepel rechtop bleef staan.
Paar happen elke 2 uur en alleen avondeten normaal. Geen tussendoortjes, geen andere dingen. Alleen dat + avondeten.
Je hebt groot gelijk hoor, volgens mij heb je een dagtaak aan al die schema's en vragen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
Ps: recycle je schema's even. Ik ga even een maandje de rem erop gooien en ik moet nog 30 schema's afmaken voor andere mensen en kom dan alsnog amper aan mezelf toe
Me too!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:59 schreef k_i_m het volgende:
Maar als je weer een keer tijd hebt ben ik toch wel nieuwsgierig naar 'het systeem" achter de schema's. Als ik het zelf kan ben je helemaal van me af.
Zoetstof!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef Greys het volgende:
magere melk sowieso..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:18 schreef SHE het volgende:
Je mag het ook laten staan, maar dat lijkt me niet zo lekker.
Oh en uiteraard met magere melk..
Doet me een beetje aan Dr Ritters dieet denken. (Laatste productiedatum 17 april 1943 ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:18 schreef SHE het volgende:
Je mag het ook laten staan, maar dat lijkt me niet zo lekker.
Oh en uiteraard met magere melk..
Staat gewoon op de verpakkingquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:25 schreef Chicolate het volgende:
Moet je de melk bij brinta eigenlijk warm maken? Ik heb het nog nooit gegeten. Weet wel dat het halfvolle melk en zoetstof gaat worden. Maar geen idee van verhoudingen en warm/koud.
Aardappels in een pan, boerenkool erbovenop, water erbij, 20-30 min laten koken, afgieten, klontje boter/scheurtje melk, stampen, klaaaaaar!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik ga dus boerenkool maken, maar hoe maak ik dat in godesnaam klaar?. Het is al een jaar geleden oid en ik heb nergens een recept liggen
. HELP!
Staat op het pak, 220 ml melk verwarmen en dan 4 ruime eetlepels Brinta erdoor mikken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:25 schreef Chicolate het volgende:
Moet je de melk bij brinta eigenlijk warm maken? Ik heb het nog nooit gegeten. Weet wel dat het halfvolle melk en zoetstof gaat worden. Maar geen idee van verhoudingen en warm/koud.
En voor morgen ga ik griesmeelpudding maken als toetje. Ook lekker
.
Je vergeet de worst en de spekjesquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Aardappels in een pan, boerenkool erbovenop, water erbij, 20-30 min laten koken, afgieten, klontje boter/scheurtje melk, stampen, klaaaaaar!
Greysiequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
BlissBeeb
Ik loop alweer 2,5 topic achter geloof ik
Een dagje werken en je weet meteen niets meer
Hoop dat jij het bij kunt houden!
Worst 10-15 min van tevoren in de pan erbij gooien. Spekjes horen niet bij boerenkool!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Je vergeet de worst en de spekjes![]()
. But that does ring a bell. Ik ga ff naar de +!
Nee, en daarom hou ik er nu over op. Over en uit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:34 schreef Merel het volgende:
[..]
mspoez, er zijn gewoon geen woorden voor wat een klootzak die vent is
???quote:
Ik kon het niet vindenquote:
Ik deed gewoon 4 of 5 lepels brinta in een bord, melk erbij en dan in de magnetron, 2 minuten geloof ik.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:25 schreef Chicolate het volgende:
En voor morgen ga ik griesmeelpudding maken als toetje. Ook lekker
.
Nee, daar horen stukjes augurk inquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Worst 10-15 min van tevoren in de pan erbij gooien. Spekjes horen niet bij boerenkool!
en klodders picalillyquote:
Nee, dat moet op hutspotquote:
Ja. de timing kwam posttechnisch wat lullig uit zag ik. Maar ik mag volgende week maandag op gesprek komen.quote:
Goed nieuws!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:48 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja. de timing kwam posttechnisch wat lullig uit zag ik. Maar ik mag volgende week maandag op gesprek komen..
Sorry voor mijn posttechnische mislukking. Poppoms waren voor mn mail. Zeker niet voor die eikelex van jou.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:30 schreef mspoez het volgende:
Grom en grauw. Ex komt net de spullen die hij van me heeft geleend om in zijn huis te klussen terug brengen. Blijft ie op de drempel staan, auto met draaiende motor langs de stoep, overhandigt mijn zoon de boormachine enzo, infomreert bij hem of er nog post is en vráágt niet eens naar me. Eikel.
Omdat we pas net een beetje aan het bijvoeden zijn en die lucht die van dat pak afkomt is genoeg om de hele keuken nu al dagen naar vanielje te laten ruiken. Plus het feit dat ik er gewoon niet aan toekom om pap te maken. Ik ben allang blij als ze 's ochtends fruit en 's middags groente eet en dan ook nog haar flessen leegmaakt. Dus ik wacht effe tot ze meer gaat eten en tegen die tijd koop ik wel een pak zonder vanielje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:48 schreef mspoez het volgende:
Waarom krijgt kind geen rijsteblom met vanillesmaakje K_i_m?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:48 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja. de timing kwam posttechnisch wat lullig uit zag ik. Maar ik mag volgende week maandag op gesprek komen..
Jij dus ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:59 schreef Viking84 het volgende:
Anosmie: super!
DE: jij weet hoe het hoort met de boerenkool stamppot!.
Idd. Picallilly, mosterd, uitjes...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij dus ook
al die rare fratsen...
Wie wat waar? Wat voor groep?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eerste dag weer overleefd, leuke groep lijkt het me wel
Niks gehoord? Wat een !@#$% zeg! Ze snappen toch wel dat je daarop zit te wachten? Mensen die vergeten dat ze zelf ook ooit een onzeker sollicitantje zijn geweestquote:
Nee, ik vind dit echt niet leuk dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks gehoord? Wat een !@#$% zeg! Ze snappen toch wel dat je daarop zit te wachten? Mensen die vergeten dat ze zelf ook ooit een onzeker sollicitantje zijn geweest![]()
.
Ik heb het idee dat ze me 'vergeten' zijn te mailen. En mail betekent afwijzing. Er hoeft maar eentje gebeld te worden..quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:08 schreef DarkElf het volgende:
als wij een solli ronde gehad hadden en we hadden besloten wie wel en wie niet enzo dan lieten we het meteen die ochtend weten... mensen de hele tijd laten zitten wachten kan niet hoor
wij doen volgens mij een kilo aardappel en twee zakken boerenkool...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Hoe zit het trouwens met de verhoudingen boerenkool / aardappelen? Ik heb 1 kilo aardappelen en 250 gram boerenkool.
Dan toch morgen even bellen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze me 'vergeten' zijn te mailen. En mail betekent afwijzing. Er hoeft maar eentje gebeld te worden..
Ja, dat ga ik sowieso doen! Maar ik zit nu wel echt stevig te balenquote:
Ik had 'm al gezienquote:
ja snap ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik sowieso doen! Maar ik zit nu wel echt stevig te balen
Ik heb gevraagd hoe het met de tattoo afgelopen was en toen liet ze hem zienquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:16 schreef Goodbye het volgende:
Ik niet, ik heb alleen een SHE met colletje en grote bos krullen gezien
Ja, aan het einde van het gesprek zat ze nog te twijfelen wanneer ik het zou horen. Zeg dan gewoon dinsdag. Als je het eerder hoort is dat sowieso niet erg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja snap iksnap ook niet waarom mensen zich niet houden aan wat ze afspreken...
Of zeg het nog globaler: in week 44 ( ik noem maar wat) maken we het bekend.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, aan het einde van het gesprek zat ze nog te twijfelen wanneer ik het zou horen. Zeg dan gewoon dinsdag. Als je het eerder hoort is dat sowieso niet erg.
Het deed belachelijk zeer zelfs. Heb de hele avond ook vreselijk hoofdpijn gehad. Acupunctuur de gekstequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:14 schreef DarkElf het volgende:
Die in je nek is mooi SHE, gevoelige plek lijkt me.
Lijkt me toch een vrij belangrijke eigenschap als je op een afdeling werving en selectie werktquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Of zeg het nog globaler: in week 44 ( ik noem maar wat) maken we het bekend.
maar goed, soms vergeten mensen idd hoe het is om te wachten op zoiets lijkt het wel.
Heb je wel een slaapliedje gezongen dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
pastadeeg ligt te rusten, ben zeer benieuwd
oh men wie weet wat er nu allemaal gestimuleerd en/of afgesloten isquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Het deed belachelijk zeer zelfs. Heb de hele avond ook vreselijk hoofdpijn gehad. Acupunctuur de gekste
zou je denken he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lijkt me toch een vrij belangrijke eigenschap als je op een afdeling werving en selectie werkt
Nee, die horen bij andijviestamppotquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En spekjes horen heul wél bij de boerenkool![]()
.
Exactly niemand snapt het hier joh!quote:
Bij de boerenkool?!quote:
Waar woon je?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:40 schreef MissBliss het volgende:
Toffe tattoos SHE
Ik wil zelf ook een nieuwe, maar ik moet eerst maar eens op zoek naar een goede shop en dat komt er maar niet van.
Worden die ook rondgestuurd per pm naar slankposters? Dan vermoed ik dat we veel mannelijke aanmelders krijgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Waar woon je?
En wat heb je tot dusver?
Ik ga je binnenkort overigens PM-en. Is niet eng, maar ik heb wat foto's nodig. Moet alleen nog even wachten tot alles weer in proportie is zeg maar. Bewust een vrouwelijke fotograaf want je moet allemaal snazzy dingen met me doen.
Ik zag dat je weg ging en had je nog helemaal niet gesprokenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha. Houden jullie eens op grappige dingen te zeggen. Ik ben serieus aan het 'werken aan werk'.
Wat wel verschil uitmaakt: jij ging naar buiten om te roken en toen ging je weg.
Ik moest VS, Vief en SHE van hun plek jagen om weg te kunnen, dus ze stonden allemaal al paraat om mij uit te zwaaien.
Oh dat is oog is mooi geworden! Ben benieuwd hoe je enkel verder wordt, wat is de bedoeling ermee?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:10 schreef SHE het volgende:
Voor de meisjes die het gemist hebben, SHE's plakplaatjes in overzicht
Enkel moet nog afgemaakt worden, schaambeen en rug bijgewerkt. Geen zwellingen volgens mij, al doet mijn nekje wel zeer!
Nek ( net gezet, moet nog bijgwerkt worden )
[ afbeelding ]
Voet/enkel ( net gezet, komt nog een heel gedoe omheen )
[ afbeelding ]
Schaambeen ( oud, moeet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
Rug rechts onder ( oud moet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
In Amsterdam en ik heb er 2 op discrete plekquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Waar woon je?
En wat heb je tot dusver?
Ik ga je binnenkort overigens PM-en. Is niet eng, maar ik heb wat foto's nodig. Moet alleen nog even wachten tot alles weer in proportie is zeg maar. Bewust een vrouwelijke fotograaf want je moet allemaal snazzy dingen met me doen.
Het was leuk u gekend te hebben. Ikea staat synoniem voor druktequote:Op maandag 13 oktober 2008 18:03 schreef DarkElf het volgende:
zo dames, zij die naar de ikea moeten omdat er zaterdag veel eters komen en we van alles tekort komen.... groeten u![]()
Ik heb het je al gezegd, maar ik vind die klavertjes erg leuk!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:10 schreef SHE het volgende:
Voor de meisjes die het gemist hebben, SHE's plakplaatjes in overzicht
Enkel moet nog afgemaakt worden, schaambeen en rug bijgewerkt. Geen zwellingen volgens mij, al doet mijn nekje wel zeer!
Nek ( net gezet, moet nog bijgwerkt worden )
[ afbeelding ]
Voet/enkel ( net gezet, komt nog een heel gedoe omheen )
[ afbeelding ]
Schaambeen ( oud, moeet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
Rug rechts onder ( oud moet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
Tussen die grote klavertjes komt een regen van roze kleine klavertjes, doorlopend tot halverwege kuit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat is oog is mooi geworden! Ben benieuwd hoe je enkel verder wordt, wat is de bedoeling ermee?
Ik zat dus te F5'en op de vorige pagina, zag niet dat we al op 4 zaten
Awww. Volgende keer ga ik (ook) met jou praten, ja?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zag dat je weg ging en had je nog helemaal niet gesproken
dus ik rende naar je toe maar je zag/hoorde me niet
Ik ben zelf ontzettend fan van slicknick ( Nico ) in r'dam, van 25 to life.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In Amsterdam en ik heb er 2 op discrete plekDeze mag wel zichtbaar worden, maar dé plek weet ik nog niet. En de shop dus ook nog niet.
En leukIk zie je pm vanzelf wel!
Maak eens pics van je noeste arbeid Mo!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
pasta is klaarstraks lekker mn lief verrassen
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Hihihihihihi!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
VIEF! Maak je inbox eens leeg.
God
Damnit.
Waar hangt Greysie uit trouwens?
hiihihihihi
Nee, geen azijn over de boerenkoolquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:40 schreef Plukie86 het volgende:
Viking, je hebt wel azijn over de boerenkool gedaan toch? En je hebt ook magere rookworst, prima te eten (dat at ik gister dus, met stamppot boerenkool zonder azijn want die was op).
Lijstje:
O: Vanilleyoghurt met muesli
T: 2 cakejes (zelfgebakken en over van gister)
T: boterham met worst
L: boterham met worst en boterham met 30+ kaas en twee plakken suikerbrood
T: 2 blokjes chocola (ik kan het, ik heb eens NIET de hele reep ineens opgegeten!)
D: tagliatelle met stroganoffsaus en wortels+doperwten
T: kwark met banaan geprakt en suiker
T: cherrytomaten
Beetjeveel suiker. Maar dat was wel nodig, omdat ik om 05.30 naast bed stond en om 17.00 pas weer thuis was. Slechte dag, morgen beter (met Brintaaaaaa).
Hahaha, wat schattigquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat ik het zó leuk vond zaterdag (ondanks de stukjes rat op ons bord) dat ik jullie gewoon een beetje mis
Ohquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, wat schattig. Co merkte ook al op dat ze de meet nog steeds aan het verwerken was
.
Ik ook! Hihi.. eh oh nee, BOOHOOH!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Hihihihihihi!
Jij gaat mosselen eten, ik ben jaloers op je!
Een dagje gewerkt en potdomme anderhalf topic bij te lezen
Ik wilde nog even zeggen dat ik het zó leuk vond zaterdag (ondanks de stukjes rat op ons bord) dat ik jullie gewoon een beetje mis
Wouw, dat klinkt wel gaaf!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben zelf ontzettend fan van slicknick ( Nico ) in r'dam, van 25 to life.
Hij heeft nog een tekening voor me liggen van een japanse comic draak, met lange wimpertjes( knalgeel, met een blauwe kam, groene ogen en roze staart, een lady dragon )
Alleen daarvan zou de punt van de staart op de tat op mijn rug komen, en de tong van de draak tot over mijn schouder.
Hij zit er nog niet op omdat het
1. 55 uur kost
2. veel pijn
3. Ik voor altijd helemaal onder zit
4. Ik een schijtluis ben
De tekening is zo gaaf, dat ik er echt bijna van moest huilen.
Ik vind dat elk meisje een tat van nick verdiend, maar kan me voorstellen dat je er niet helemaal voor naar Rotterdam wil.
Wat heb je precies?
Bedankt voor deze constructieve bijdragequote:Op maandag 13 oktober 2008 18:55 schreef Elwood1802 het volgende:
Lelijke tattoos btwNiet dat het iets met dit topic heeft te maken mja
*zet Elwoods naam op voodoo pop ter hoogte van edele delen *quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:55 schreef Elwood1802 het volgende:
Lelijke tattoos btwNiet dat het iets met dit topic heeft te maken mja
Ok, ik moet weer lachenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:01 schreef Merel het volgende:
Verdorie, sporten ging niet zoals het moet net, ik ben slap! En ik denk dat ik van die handschoentjes moet gaan kopen want m'n handen gaan er pijn van doen en eelt enzo, maar dat wil ik niet want dan krijg ik meteen zo'n kijk-mij-nou-eens-weten-waar-ik-mee-bezig-ben-idee en ik weet helemaal niet waar ik mee bezig ben
Naar wief dat je d'r bentquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:54 schreef Vivi het volgende:
Oh en ik ben héééél even weg hoor, voor het geval jullie me missen.
Een van mijn collega#s is net getrouwd. En dan drinken we altijd champagne. Ook als er iemand jarig is trouwens. Het is er nogal saai, maar 13x per jaar ben ik dus voor het middaguur al aangeschoten op mijn werkquote:
'Twas als de eerste keer!quote:
Ja? Ik ben ervan overtuigd dat Goodbye een brunette met hertjesogen is, hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet.
Ik vond jou hierop lijken -->
[ afbeelding ]
Conleche was ook verbaasd dat ik niet op Audrey Hepburn lijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja? Ik ben ervan overtuigd dat Goodbye een brunette met hertjesogen is, hoor
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:24 schreef kwakveense het volgende:
Eh, c'est qui, encore tout seul dans le dansvloer?
Et bouhou, il est si zielig, ALORS!
Heet je Erik toevallig?quote:
Oh, wat lieffff.quote:
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
Is dat het filmpje dat hij na zoveel jaar zijn opvoeders weer ziet Viev?
Ja he? Dat hij hem in de armen springt (terwijl je eerst denkt dat hij hem op wil vreten?)
Ik zit met een brok in m'n keel...wat mooi...naast mijn laptop ligt nu ook een lief poesje te soezen. Hij wil altijd dichtbij mij zijn, en alleen mij....zo lief!!!quote:
Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
Is dat het filmpje dat hij na zoveel jaar zijn opvoeders weer ziet Viev?
Ja he? Dat hij hem in de armen springt (terwijl je eerst denkt dat hij hem op wil vreten?)
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:11 schreef Laureline het volgende:
Zo, even bijlezen halverwege de was opvouwen (ik heb altijd vluchtgedrag tijdens huishoudelijke klusjes). Het sokkenmonster is weer behoorlijk bezig geweest in onze machines, we hebben nu denk ik een verzameling van 59 enkele sokken hier in huis.
Dat blijft voor mij toch wel één van de grootste mysteries van het leven. Wat er na de dood is en hoe je je ying weer yang krijgt met chakra's maakt me niet zoveel uit, maar ik zou toch wel graag willen weten wat er met die sokken gebeurtGod?
Dat geeft niet, want ik kan hem niet váák genoeg zienquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb hem ook naar je Haifs gestuurd.
Ja idd, mijn poesje kan ook zo enthousiast zijn. Maarja, die is niet zo groot hequote:Op maandag 13 oktober 2008 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zit met een brok in m'n keel...wat mooi...naast mijn laptop ligt nu ook een lief poesje te soezen. Hij wil altijd dichtbij mij zijn, en alleen mij....zo lief!!!
@Laureline: dat wil ik ook weleens weten. Hier gooi ik regelmatig enkele sokken weg, wat moet je er immers mee.
Da's niet te hopen op jouw leeftijd meid.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja idd, mijn poesje kan ook zo enthousiast zijn. Maarja, die is niet zo groot he
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Da's niet te hopen op jouw leeftijd meid.
Stil jij loeder! Ik bedoel de kat ja!quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Da's niet te hopen op jouw leeftijd meid.
quote:
Onderbewustzijn enzoquote:
Aaaahquote:
Volgensmij zijn het een man en een vrouwquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
Beestje was lief, maar ik was nog meer aangedaan door de pure vreugde op de gezichten van die twee mannen (?).
Twee mannen toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij zijn het een man en een vrouw
Geen nood! Er is nog een versie in omloop, maar dan met Whitney Houstons 'I Will always Love You'.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:16 schreef Laureline het volgende:
Ik wil ook een leeuw die in m'n armen springt!
Maar dan wel met andere muziek op de achtergrond.
Posten!quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:03 schreef Merel het volgende:
Lijkt me zo moeilijk om daarna die leeuw weer achter te laten! In andere filmpjes zie je ook dat de leeuw z'n vrouwtje aan die mannen voorstelt
Oh oeps, ik zag de ene aan voor een mannelijke vrouw. Denk ik.quote:
Geen filmpje dat je moet kijken als je al bijna moest jankenquote:
Je zit nou al de hele dag te hinten dat er iets mis is. Dus ik zal je helpen en het vragen: Wat is er?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geen filmpje dat je moet kijken als je al bijna moest janken
Ha fijn! Dan zoek ik nog even door naar de versie met The power of Love van Celine Dion!quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Geen nood! Er is nog een versie in omloop, maar dan met Whitney Houstons 'I Will always Love You'.
Nee want ik ga het toch niet vertellen (nou Viking weet het nu) maar iedereen was aan het janken om dat filmpjequote:Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Je zit nou al de hele dag te hinten dat er iets mis is. Dus ik zal je helpen en het vragen: Wat is er?
quote:
Nouja dat ik uiteindelijk huilde kwam wel daardoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar je zegt er toch bij dat het niet alleen daarom is?
Die weet alles al en familie/vrienden ook, maar gewoon geen zin om het er op een openbaar forum over te hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:36 schreef mspoez het volgende:
Viking raadde vanochtend al dat er iets met vriendje was en dat MissS het niet kon zeggen omdat ze vang was dat vriendje meeleest. Toch?
Als vrouw zijnde wel jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nouja dat ik uiteindelijk huilde kwam wel daardoor
Ik huil trouwens altijd uiteindelijk om een andere reden dan echt de reden is (logisch toch?)
Ik eet hem altijd heel heel heel dik zonder suikerquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Brinta of havermout!
Jij bent dan ook modellendunquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik eet hem altijd heel heel heel dik zonder suikerJammie
Je zag er die avond ook uit alsof je pijn had..quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Het deed belachelijk zeer zelfs. Heb de hele avond ook vreselijk hoofdpijn gehad. Acupunctuur de gekste
We noemen haar niet voor niets bolletje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oja dat was ik vergeten te vragen, is PF in het echt ook zo dun?ookal zegt ze van niet
Nou, zelfs na die 3 para's van greysie was ik nog vertrokken van ellende.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je zag er die avond ook uit alsof je pijn had..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Je zit nou al de hele dag te hinten dat er iets mis is. Dus ik zal je helpen en het vragen: Wat is er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |