Je zou de suiker kunnen vervangen door zoetstof?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik lust Brinta alleen met een berg suiker er in.
Maar dat zal dan wel weer net niet de bedoeling zijn
Lijkt me ook niet de bedoeling, want van suiker / zoetstof krijg je juist honger toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je zou de suiker kunnen vervangen door zoetstof?
Je weet wat je aanricht nu he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef SHE het volgende:
Brinta of havermout!
En de truuk toen was, om je Brinta en Havermout echt heel dik te maken..zodat je lepel rechtop bleef staan.
Het lijkt vies, maar je went eraan.
Paar happen elke 2 uur en alleen avondeten normaal. Geen tussendoortjes, geen andere dingen. Alleen dat + avondeten.
Crash deluxe ! en helemaal niet ongezond.
Onzin, zoetstof is de bom.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet de bedoeling, want van suiker / zoetstof krijg je juist honger toch?
zoetstof smaakt vies...quote:
vers gemaakte happen dan toch? (ik lees dit als: maken en dan verspreid opetenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Brinta of havermout!
En de truuk toen was, om je Brinta en Havermout echt heel dik te maken..zodat je lepel rechtop bleef staan.
Het lijkt vies, maar je went eraan.
Paar happen elke 2 uur en alleen avondeten normaal. Geen tussendoortjes, geen andere dingen. Alleen dat + avondeten.
Crash deluxe ! en helemaal niet ongezond.
Je hebt groot gelijk hoor, volgens mij heb je een dagtaak aan al die schema's en vragen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
Ps: recycle je schema's even. Ik ga even een maandje de rem erop gooien en ik moet nog 30 schema's afmaken voor andere mensen en kom dan alsnog amper aan mezelf toe
Me too!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:59 schreef k_i_m het volgende:
Maar als je weer een keer tijd hebt ben ik toch wel nieuwsgierig naar 'het systeem" achter de schema's. Als ik het zelf kan ben je helemaal van me af.
Zoetstof!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik lust Brinta alleen met een berg suiker er in.
Maar dat zal dan wel weer net niet de bedoeling zijn
magere melk sowieso..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:18 schreef SHE het volgende:
Je mag het ook laten staan, maar dat lijkt me niet zo lekker.
Oh en uiteraard met magere melk..
Doet me een beetje aan Dr Ritters dieet denken. (Laatste productiedatum 17 april 1943 ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:18 schreef SHE het volgende:
Je mag het ook laten staan, maar dat lijkt me niet zo lekker.
Oh en uiteraard met magere melk..
Staat gewoon op de verpakkingquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:25 schreef Chicolate het volgende:
Moet je de melk bij brinta eigenlijk warm maken? Ik heb het nog nooit gegeten. Weet wel dat het halfvolle melk en zoetstof gaat worden. Maar geen idee van verhoudingen en warm/koud.
Aardappels in een pan, boerenkool erbovenop, water erbij, 20-30 min laten koken, afgieten, klontje boter/scheurtje melk, stampen, klaaaaaar!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik ga dus boerenkool maken, maar hoe maak ik dat in godesnaam klaar?. Het is al een jaar geleden oid en ik heb nergens een recept liggen
. HELP!
Staat op het pak, 220 ml melk verwarmen en dan 4 ruime eetlepels Brinta erdoor mikken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:25 schreef Chicolate het volgende:
Moet je de melk bij brinta eigenlijk warm maken? Ik heb het nog nooit gegeten. Weet wel dat het halfvolle melk en zoetstof gaat worden. Maar geen idee van verhoudingen en warm/koud.
En voor morgen ga ik griesmeelpudding maken als toetje. Ook lekker
.
Je vergeet de worst en de spekjesquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Aardappels in een pan, boerenkool erbovenop, water erbij, 20-30 min laten koken, afgieten, klontje boter/scheurtje melk, stampen, klaaaaaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |