quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik nóg grappiger, want ik gebruik niet het woord eend, maar klootzak. Ik ben zo subtiel dat ik er alleen zelf om moet lachen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:40 schreef Viking84 het volgende:
En K_I_M is een gevalletje moblo denk ik: veel geschreeuw, weinig wol![]()
Ze hadden 'm al door hoor! Maar waarschijnlijk moest je zo hard om jezelf lachen dat je daar overheen hebt gelezenquote:
Ja, ik zie het nu!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
Nee, Kwak had het ook door!!!
Nee, ik moest even werkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze hadden 'm al door hoor! Maar waarschijnlijk moest je zo hard om jezelf lachen dat je daar overheen hebt gelezen![]()
Maar subtiel was ie inderdaad wel
Hahaha.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze hadden 'm al door hoor! Maar waarschijnlijk moest je zo hard om jezelf lachen dat je daar overheen hebt gelezen![]()
Rustig maar. Straks komt SHE en dan komt álles goedquote:
en dat ging over een fictief persoon of......?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:12 schreef k_i_m het volgende:
Er zitten nog meer coupletten aan, maar die hebben we ook niet in het Duits omgezet, dus die laat ik even achterwege.
Man, van dat Duits klopt ook geen bal! Je moet ergens beginnenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:14 schreef Anosmie het volgende:
Dat is Erik, want al zijhijn vriendjes zijn weer weg
C'etait Erique, parceque tous sehes amis sont disparu.
mmm.. dit is half fonetisch geloof ik.
Alweer een ventquote:
Alleen als je kan rijmenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef dekilo het volgende:
mag ik ook meedoen?
Jaaah! Af!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:24 schreef kwakveense het volgende:
En wie staat daar weer alleen op de dansvloer?
Ach het zit hem niet mee, oh wat heeft hij een pech
En boehoe, wat is hij zielig zeg OJEE!
Eh, c'est qui, encore tout seul dans la piste de danser?
C'est Eriq, parceque otut ses amis sont disparus
Bof, il n'a pas de chance, le malheureux
Et bouhou, il est si triste, ALORS!
Hi!quote:
Mn reply stond keilang open omdat ik mn franse woordenschat uit de krochten van mijn geheugen aan het opduikelen was.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:10 schreef k_i_m het volgende:
Maar nu we toch zo leuk aan het vertalen zijn met z'n allen; Ik heb nog een liedje wat mijn beste vriendin en ik ooit gemaakt hebben. Toen wij ons onmetelijk aan het vervelen waren hebben we het omgezet naar Duits, maar Frans is er nooit van gekomen. Wie helpt er even mee? Dit is de tekst;
En wie staat daar weer alleen op de dansvloer?
Ach het zit hem niet mee, oh wat heeft hij een pech
En boehoe, wat is hij zielig zeg OJEE!
Und wie steht da wieder allein auf die tansfluhr
Das ist Erik weil all sein freunden weggegehen sind
Ach es tut ihn zo weh, ach das armes kind
Vielleicht wurd es wieder zeit das Er verschwind OH NEIN!
Nou, en dan dus nog in het Frans. Wie?
Eh, c'est qui, encore dansant tout seul?quote:
Dit topic bijbenen is dan ook een fulltime jobquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik zo raar vind? Allerhande types melden zich aan, maar het posten houden ze niet langer vol dan een uur of twee.
Er zijn ook mensen die moeten werkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik zo raar vind? Allerhande types melden zich aan, maar het posten houden ze niet langer vol dan een uur of twee.
maar meelezen doen ze wrs welquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ja hallo, dat tempo, wat doe je!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Tis een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee wat gaat het weer hard. Vraagje. Hoe komt het dat Brinta hier opeens zo heilig is? Ik zie op de voedingswaardetabel dat het barst van de koolhydraten. Wel langzame, maar toch....krijg je dan niet heel snel weer honger nadat je het hebt gegeten?
t ging niet over jou volgens mij hoor...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef dekilo het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die moeten werken
Maar die gebruik ik nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Eh, c'est qui, encore dansant tout seul?
C'est Eriq, parceque otut ses amis sont disparus
Bof, il n'a pas de chance, le malheureux
Et bouhou, il est si zielig, BUUHUUU!
rijmschema ABCB
JAWEL!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
t ging niet over jou volgens mij hoor...
Ik mag van mijn baas niet de hele dag een beetje internetten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe het met voedingswaarde zit weet ik niet, maar ik heb het echt jaren gegeten 's ochtends en ik kreeg niet snel daarna weer trek hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee wat gaat het weer hard. Vraagje. Hoe komt het dat Brinta hier opeens zo heilig is? Ik zie op de voedingswaardetabel dat het barst van de koolhydraten. Wel langzame, maar toch....krijg je dan niet heel snel weer honger nadat je het hebt gegeten?
* schopje naar R&Pquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef dekilo het volgende:
JAWEL!
Nu ben ik al voor de 2e keer in mijn leven ongewenst, snik!
Ja, ook eens iets wat je wèl magquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb ook brinta. Want dat mag ik
.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef dekilo het volgende:
[..]
JAWEL!
Nu ben ik al voor de 2e keer in mijn leven ongewenst, snik!
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ook eens iets wat je wèl mag![]()
.
Fok! heeft ook een taalkundige nodig. Waar kan ik solliciteren?quote:postcount verbergen in je profiel?
» hiermee kun je het aantal door jouw gemaakte posts uit je profiel halen.
BlissBeebquote:
Ja, hoe langer het duurt, hoe slechter het eruit gaat zien helaasquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Ik ben nog steeds niet gebeld of gemaild. Straks vergeten ze het!
En dan weet ik wel zeker dat ik 't niet ben. Gr. Bah.
Dat je dat maar even weet, hee, nieuwelingquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef kwakveense het volgende:
en ik ben goedgelovig en neem alles serieus
En dat is maar beter ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
Ik loop alweer 2,5 topic achter geloof ik
Een dagje werken en je weet meteen niets meer
Geen idee, hebben ze niet verteld. De vacature stond er al wel sinds eind augustus op, ik weet niet of dat iets zegt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, hoe langer het duurt, hoe slechter het eruit gaat zien helaas.
Had je veel last van concurrentie?
Je hoeft niet 24/7 en in elk topic te posten hoor. Maar het is toch wel leuk als je dagelijks even iets van je laat horen, al is het alleen maar 'hoiquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat je dat maar even weet, hee, nieuweling
Ahh joh, mensen die besluiten mee te posten en het tempo niet bijhouden.... Niet zo heel raar.
Wat spannend! Succes, ik help duimen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Ik ben nog steeds niet gebeld of gemaild. Straks vergeten ze het!
En dan weet ik wel zeker dat ik 't niet ben. Gr. Bah.
Oh ja! Ik ben ook benieuwdquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef Anosmie het volgende:
Cinna, hoe ging jouw gesprek bij die bureaus eigenlijk? Kreeg je er een beetje een goed gevoel bij?
Ja, bij mij sowieso omdat ik slecht nieuws krijg als ik een mailtje krijgquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wat spannend! Succes, ik help duimen!
Ik zit ook al heel neurotisch mn mailbox te F5-en. Stom is dat he.. wachten.
moet nog verf halenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MeisjeBen je lekker aan het verven?
.
Ze wacht op verlossing van Helgaquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, bij mij sowieso omdat ik slecht nieuws krijg als ik een mailtje krijgWaar wacht jij op?
Dan hoop ik dat je geen mail krijgt!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Goodbye het volgende:
Ja, bij mij sowieso omdat ik slecht nieuws krijg als ik een mailtje krijgWaar wacht jij op?
Wat huiselijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet nog verf halenwas iets langer dan geplanned in de stad en heb net mijn kruiden in al mn potjes gedaan
Thanks for asking!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef Anosmie het volgende:
Cinna, hoe ging jouw gesprek bij die bureaus eigenlijk? Kreeg je er een beetje een goed gevoel bij?
OE! Ik herinnerde me ineens DE trigger waardoor ik een pak Brinta heb gekocht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Nee, ik ook niet! Maar eerlijk gezegd had ik zelf niet zo'n heel tevreden gevoel over het gesprek.. En ik vind het al vrij laat worden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je geen mail krijgt!
Ik wacht op wel of geen uitnodiging voor een 1e gesprek. En dat kan via telefoon, mail of postduif binnenkomen.
Ik ga ook maar Brinta kopen straksquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
OE! Ik herinnerde me ineens DE trigger waardoor ik een pak Brinta heb gekocht.
SHE zei dat in haar modellentijd veel modellen Brinta aten om dun te blijven.
En ik ben jong en beinvloedbaar en dus koop ik dan Brinta.![]()
* cinnamongirl rent naar de Jumbo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En ik ben jong oud en beinvloedbaar en dus koop ik dan Brinta.![]()
Brinta of havermout!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En ik ben jong en beinvloedbaar en dus koop ik dan Brinta.![]()
Ik had het al gelezen. Ik probeer gewoon zelf overdag een beetje het schema van de boterhammen/fruit/yoghurt aan te houden en voor de avond moet ik ook wel wat kunnen prutsen. Ik kom in ieder geval niet aan, dus ik heb geen haastquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
Ik ga maar eens fijn een maandje crashen, want ik zie er niet uit![]()
Kim's Franse vocabulaire heeft in elk geval aardig wat kcal gescheeld, ik had buikpijn van het lachen
Ps: recycle je schema's even. Ik ga even een maandje de rem erop gooien en ik moet nog 30 schema's afmaken voor andere mensen en kom dan alsnog amper aan mezelf toe
Volgende maand ben je weer de eerste
Dan moet je wachten tot SHE's boek uit komtquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:59 schreef k_i_m het volgende:
Maar als je weer een keer tijd hebt ben ik toch wel nieuwsgierig naar 'het systeem" achter de schema's. Als ik het zelf kan ben je helemaal van me af.
Nee?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik lust Brinta alleen met een berg suiker er in.
Maar dat zal dan wel weer net niet de bedoeling zijn
Bruine suikerquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik lust Brinta alleen met een berg suiker er in.
Maar dat zal dan wel weer net niet de bedoeling zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |