Dit topic bijbenen is dan ook een fulltime jobquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik zo raar vind? Allerhande types melden zich aan, maar het posten houden ze niet langer vol dan een uur of twee.
Er zijn ook mensen die moeten werkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik zo raar vind? Allerhande types melden zich aan, maar het posten houden ze niet langer vol dan een uur of twee.
maar meelezen doen ze wrs welquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ja hallo, dat tempo, wat doe je!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Tis een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee wat gaat het weer hard. Vraagje. Hoe komt het dat Brinta hier opeens zo heilig is? Ik zie op de voedingswaardetabel dat het barst van de koolhydraten. Wel langzame, maar toch....krijg je dan niet heel snel weer honger nadat je het hebt gegeten?
t ging niet over jou volgens mij hoor...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef dekilo het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die moeten werken
Maar die gebruik ik nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Eh, c'est qui, encore dansant tout seul?
C'est Eriq, parceque otut ses amis sont disparus
Bof, il n'a pas de chance, le malheureux
Et bouhou, il est si zielig, BUUHUUU!
rijmschema ABCB
JAWEL!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
t ging niet over jou volgens mij hoor...
Ik mag van mijn baas niet de hele dag een beetje internetten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe het met voedingswaarde zit weet ik niet, maar ik heb het echt jaren gegeten 's ochtends en ik kreeg niet snel daarna weer trek hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee wat gaat het weer hard. Vraagje. Hoe komt het dat Brinta hier opeens zo heilig is? Ik zie op de voedingswaardetabel dat het barst van de koolhydraten. Wel langzame, maar toch....krijg je dan niet heel snel weer honger nadat je het hebt gegeten?
* schopje naar R&Pquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef dekilo het volgende:
JAWEL!
Nu ben ik al voor de 2e keer in mijn leven ongewenst, snik!
Ja, ook eens iets wat je wèl magquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb ook brinta. Want dat mag ik
.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef dekilo het volgende:
[..]
JAWEL!
Nu ben ik al voor de 2e keer in mijn leven ongewenst, snik!
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ook eens iets wat je wèl mag![]()
.
Fok! heeft ook een taalkundige nodig. Waar kan ik solliciteren?quote:postcount verbergen in je profiel?
» hiermee kun je het aantal door jouw gemaakte posts uit je profiel halen.
BlissBeebquote:
Ja, hoe langer het duurt, hoe slechter het eruit gaat zien helaasquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Ik ben nog steeds niet gebeld of gemaild. Straks vergeten ze het!
En dan weet ik wel zeker dat ik 't niet ben. Gr. Bah.
Dat je dat maar even weet, hee, nieuwelingquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef kwakveense het volgende:
en ik ben goedgelovig en neem alles serieus
En dat is maar beter ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
Ik loop alweer 2,5 topic achter geloof ik
Een dagje werken en je weet meteen niets meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |