Greysiequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
BlissBeeb
Ik loop alweer 2,5 topic achter geloof ik
Een dagje werken en je weet meteen niets meer
Hoop dat jij het bij kunt houden!
Worst 10-15 min van tevoren in de pan erbij gooien. Spekjes horen niet bij boerenkool!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Je vergeet de worst en de spekjes![]()
. But that does ring a bell. Ik ga ff naar de +!
Nee, en daarom hou ik er nu over op. Over en uit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:34 schreef Merel het volgende:
[..]
mspoez, er zijn gewoon geen woorden voor wat een klootzak die vent is
???quote:
Ik kon het niet vindenquote:
Ik deed gewoon 4 of 5 lepels brinta in een bord, melk erbij en dan in de magnetron, 2 minuten geloof ik.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:25 schreef Chicolate het volgende:
Moet je de melk bij brinta eigenlijk warm maken? Ik heb het nog nooit gegeten. Weet wel dat het halfvolle melk en zoetstof gaat worden. Maar geen idee van verhoudingen en warm/koud.
En voor morgen ga ik griesmeelpudding maken als toetje. Ook lekker
.
Nee, daar horen stukjes augurk inquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Worst 10-15 min van tevoren in de pan erbij gooien. Spekjes horen niet bij boerenkool!
en klodders picalillyquote:
Nee, dat moet op hutspotquote:
Ja. de timing kwam posttechnisch wat lullig uit zag ik. Maar ik mag volgende week maandag op gesprek komen.quote:
Goed nieuws!quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:48 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja. de timing kwam posttechnisch wat lullig uit zag ik. Maar ik mag volgende week maandag op gesprek komen..
Sorry voor mijn posttechnische mislukking. Poppoms waren voor mn mail. Zeker niet voor die eikelex van jou.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:30 schreef mspoez het volgende:
Grom en grauw. Ex komt net de spullen die hij van me heeft geleend om in zijn huis te klussen terug brengen. Blijft ie op de drempel staan, auto met draaiende motor langs de stoep, overhandigt mijn zoon de boormachine enzo, infomreert bij hem of er nog post is en vráágt niet eens naar me. Eikel.
Omdat we pas net een beetje aan het bijvoeden zijn en die lucht die van dat pak afkomt is genoeg om de hele keuken nu al dagen naar vanielje te laten ruiken. Plus het feit dat ik er gewoon niet aan toekom om pap te maken. Ik ben allang blij als ze 's ochtends fruit en 's middags groente eet en dan ook nog haar flessen leegmaakt. Dus ik wacht effe tot ze meer gaat eten en tegen die tijd koop ik wel een pak zonder vanielje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:48 schreef mspoez het volgende:
Waarom krijgt kind geen rijsteblom met vanillesmaakje K_i_m?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:48 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja. de timing kwam posttechnisch wat lullig uit zag ik. Maar ik mag volgende week maandag op gesprek komen..
Jij dus ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:59 schreef Viking84 het volgende:
Anosmie: super!
DE: jij weet hoe het hoort met de boerenkool stamppot!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |