Tussen die grote klavertjes komt een regen van roze kleine klavertjes, doorlopend tot halverwege kuit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat is oog is mooi geworden! Ben benieuwd hoe je enkel verder wordt, wat is de bedoeling ermee?
Ik zat dus te F5'en op de vorige pagina, zag niet dat we al op 4 zaten
Awww. Volgende keer ga ik (ook) met jou praten, ja?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zag dat je weg ging en had je nog helemaal niet gesproken
dus ik rende naar je toe maar je zag/hoorde me niet
Ik ben zelf ontzettend fan van slicknick ( Nico ) in r'dam, van 25 to life.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In Amsterdam en ik heb er 2 op discrete plekDeze mag wel zichtbaar worden, maar dé plek weet ik nog niet. En de shop dus ook nog niet.
En leukIk zie je pm vanzelf wel!
Maak eens pics van je noeste arbeid Mo!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
pasta is klaarstraks lekker mn lief verrassen
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Hihihihihihi!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
VIEF! Maak je inbox eens leeg.
God
Damnit.
Waar hangt Greysie uit trouwens?
hiihihihihi
Nee, geen azijn over de boerenkoolquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:40 schreef Plukie86 het volgende:
Viking, je hebt wel azijn over de boerenkool gedaan toch? En je hebt ook magere rookworst, prima te eten (dat at ik gister dus, met stamppot boerenkool zonder azijn want die was op).
Lijstje:
O: Vanilleyoghurt met muesli
T: 2 cakejes (zelfgebakken en over van gister)
T: boterham met worst
L: boterham met worst en boterham met 30+ kaas en twee plakken suikerbrood
T: 2 blokjes chocola (ik kan het, ik heb eens NIET de hele reep ineens opgegeten!)
D: tagliatelle met stroganoffsaus en wortels+doperwten
T: kwark met banaan geprakt en suiker
T: cherrytomaten
Beetjeveel suiker. Maar dat was wel nodig, omdat ik om 05.30 naast bed stond en om 17.00 pas weer thuis was. Slechte dag, morgen beter (met Brintaaaaaa).
Hahaha, wat schattigquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat ik het zó leuk vond zaterdag (ondanks de stukjes rat op ons bord) dat ik jullie gewoon een beetje mis
Ohquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, wat schattig. Co merkte ook al op dat ze de meet nog steeds aan het verwerken was
.
Ik ook! Hihi.. eh oh nee, BOOHOOH!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Hihihihihihi!
Jij gaat mosselen eten, ik ben jaloers op je!
Een dagje gewerkt en potdomme anderhalf topic bij te lezen
Ik wilde nog even zeggen dat ik het zó leuk vond zaterdag (ondanks de stukjes rat op ons bord) dat ik jullie gewoon een beetje mis
Wouw, dat klinkt wel gaaf!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben zelf ontzettend fan van slicknick ( Nico ) in r'dam, van 25 to life.
Hij heeft nog een tekening voor me liggen van een japanse comic draak, met lange wimpertjes( knalgeel, met een blauwe kam, groene ogen en roze staart, een lady dragon )
Alleen daarvan zou de punt van de staart op de tat op mijn rug komen, en de tong van de draak tot over mijn schouder.
Hij zit er nog niet op omdat het
1. 55 uur kost
2. veel pijn
3. Ik voor altijd helemaal onder zit
4. Ik een schijtluis ben
De tekening is zo gaaf, dat ik er echt bijna van moest huilen.
Ik vind dat elk meisje een tat van nick verdiend, maar kan me voorstellen dat je er niet helemaal voor naar Rotterdam wil.
Wat heb je precies?
Bedankt voor deze constructieve bijdragequote:Op maandag 13 oktober 2008 18:55 schreef Elwood1802 het volgende:
Lelijke tattoos btwNiet dat het iets met dit topic heeft te maken mja
*zet Elwoods naam op voodoo pop ter hoogte van edele delen *quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:55 schreef Elwood1802 het volgende:
Lelijke tattoos btwNiet dat het iets met dit topic heeft te maken mja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |