Idd. Picallilly, mosterd, uitjes...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jij dus ook
al die rare fratsen...
Wie wat waar? Wat voor groep?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eerste dag weer overleefd, leuke groep lijkt het me wel
Niks gehoord? Wat een !@#$% zeg! Ze snappen toch wel dat je daarop zit te wachten? Mensen die vergeten dat ze zelf ook ooit een onzeker sollicitantje zijn geweestquote:
Nee, ik vind dit echt niet leuk dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks gehoord? Wat een !@#$% zeg! Ze snappen toch wel dat je daarop zit te wachten? Mensen die vergeten dat ze zelf ook ooit een onzeker sollicitantje zijn geweest![]()
.
Ik heb het idee dat ze me 'vergeten' zijn te mailen. En mail betekent afwijzing. Er hoeft maar eentje gebeld te worden..quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:08 schreef DarkElf het volgende:
als wij een solli ronde gehad hadden en we hadden besloten wie wel en wie niet enzo dan lieten we het meteen die ochtend weten... mensen de hele tijd laten zitten wachten kan niet hoor
wij doen volgens mij een kilo aardappel en twee zakken boerenkool...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Hoe zit het trouwens met de verhoudingen boerenkool / aardappelen? Ik heb 1 kilo aardappelen en 250 gram boerenkool.
Dan toch morgen even bellen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze me 'vergeten' zijn te mailen. En mail betekent afwijzing. Er hoeft maar eentje gebeld te worden..
Ja, dat ga ik sowieso doen! Maar ik zit nu wel echt stevig te balenquote:
Ik had 'm al gezienquote:
ja snap ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik sowieso doen! Maar ik zit nu wel echt stevig te balen
Ik heb gevraagd hoe het met de tattoo afgelopen was en toen liet ze hem zienquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:16 schreef Goodbye het volgende:
Ik niet, ik heb alleen een SHE met colletje en grote bos krullen gezien
Ja, aan het einde van het gesprek zat ze nog te twijfelen wanneer ik het zou horen. Zeg dan gewoon dinsdag. Als je het eerder hoort is dat sowieso niet erg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja snap iksnap ook niet waarom mensen zich niet houden aan wat ze afspreken...
Of zeg het nog globaler: in week 44 ( ik noem maar wat) maken we het bekend.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, aan het einde van het gesprek zat ze nog te twijfelen wanneer ik het zou horen. Zeg dan gewoon dinsdag. Als je het eerder hoort is dat sowieso niet erg.
Het deed belachelijk zeer zelfs. Heb de hele avond ook vreselijk hoofdpijn gehad. Acupunctuur de gekstequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:14 schreef DarkElf het volgende:
Die in je nek is mooi SHE, gevoelige plek lijkt me.
Lijkt me toch een vrij belangrijke eigenschap als je op een afdeling werving en selectie werktquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Of zeg het nog globaler: in week 44 ( ik noem maar wat) maken we het bekend.
maar goed, soms vergeten mensen idd hoe het is om te wachten op zoiets lijkt het wel.
Heb je wel een slaapliedje gezongen dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
pastadeeg ligt te rusten, ben zeer benieuwd
oh men wie weet wat er nu allemaal gestimuleerd en/of afgesloten isquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Het deed belachelijk zeer zelfs. Heb de hele avond ook vreselijk hoofdpijn gehad. Acupunctuur de gekste
zou je denken he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lijkt me toch een vrij belangrijke eigenschap als je op een afdeling werving en selectie werkt
Nee, die horen bij andijviestamppotquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En spekjes horen heul wél bij de boerenkool![]()
.
Exactly niemand snapt het hier joh!quote:
Bij de boerenkool?!quote:
Waar woon je?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:40 schreef MissBliss het volgende:
Toffe tattoos SHE
Ik wil zelf ook een nieuwe, maar ik moet eerst maar eens op zoek naar een goede shop en dat komt er maar niet van.
Worden die ook rondgestuurd per pm naar slankposters? Dan vermoed ik dat we veel mannelijke aanmelders krijgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Waar woon je?
En wat heb je tot dusver?
Ik ga je binnenkort overigens PM-en. Is niet eng, maar ik heb wat foto's nodig. Moet alleen nog even wachten tot alles weer in proportie is zeg maar. Bewust een vrouwelijke fotograaf want je moet allemaal snazzy dingen met me doen.
Ik zag dat je weg ging en had je nog helemaal niet gesprokenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha. Houden jullie eens op grappige dingen te zeggen. Ik ben serieus aan het 'werken aan werk'.
Wat wel verschil uitmaakt: jij ging naar buiten om te roken en toen ging je weg.
Ik moest VS, Vief en SHE van hun plek jagen om weg te kunnen, dus ze stonden allemaal al paraat om mij uit te zwaaien.
Oh dat is oog is mooi geworden! Ben benieuwd hoe je enkel verder wordt, wat is de bedoeling ermee?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:10 schreef SHE het volgende:
Voor de meisjes die het gemist hebben, SHE's plakplaatjes in overzicht
Enkel moet nog afgemaakt worden, schaambeen en rug bijgewerkt. Geen zwellingen volgens mij, al doet mijn nekje wel zeer!
Nek ( net gezet, moet nog bijgwerkt worden )
[ afbeelding ]
Voet/enkel ( net gezet, komt nog een heel gedoe omheen )
[ afbeelding ]
Schaambeen ( oud, moeet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
Rug rechts onder ( oud moet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
In Amsterdam en ik heb er 2 op discrete plekquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Waar woon je?
En wat heb je tot dusver?
Ik ga je binnenkort overigens PM-en. Is niet eng, maar ik heb wat foto's nodig. Moet alleen nog even wachten tot alles weer in proportie is zeg maar. Bewust een vrouwelijke fotograaf want je moet allemaal snazzy dingen met me doen.
Het was leuk u gekend te hebben. Ikea staat synoniem voor druktequote:Op maandag 13 oktober 2008 18:03 schreef DarkElf het volgende:
zo dames, zij die naar de ikea moeten omdat er zaterdag veel eters komen en we van alles tekort komen.... groeten u![]()
Ik heb het je al gezegd, maar ik vind die klavertjes erg leuk!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:10 schreef SHE het volgende:
Voor de meisjes die het gemist hebben, SHE's plakplaatjes in overzicht
Enkel moet nog afgemaakt worden, schaambeen en rug bijgewerkt. Geen zwellingen volgens mij, al doet mijn nekje wel zeer!
Nek ( net gezet, moet nog bijgwerkt worden )
[ afbeelding ]
Voet/enkel ( net gezet, komt nog een heel gedoe omheen )
[ afbeelding ]
Schaambeen ( oud, moeet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
Rug rechts onder ( oud moet bijgewerkt worden )
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |