Jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
Is dat het filmpje dat hij na zoveel jaar zijn opvoeders weer ziet Viev?
Ja he? Dat hij hem in de armen springt (terwijl je eerst denkt dat hij hem op wil vreten?)
Ik zit met een brok in m'n keel...wat mooi...naast mijn laptop ligt nu ook een lief poesje te soezen. Hij wil altijd dichtbij mij zijn, en alleen mij....zo lief!!!quote:
Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
Is dat het filmpje dat hij na zoveel jaar zijn opvoeders weer ziet Viev?
Ja he? Dat hij hem in de armen springt (terwijl je eerst denkt dat hij hem op wil vreten?)
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:11 schreef Laureline het volgende:
Zo, even bijlezen halverwege de was opvouwen (ik heb altijd vluchtgedrag tijdens huishoudelijke klusjes). Het sokkenmonster is weer behoorlijk bezig geweest in onze machines, we hebben nu denk ik een verzameling van 59 enkele sokken hier in huis.
Dat blijft voor mij toch wel één van de grootste mysteries van het leven. Wat er na de dood is en hoe je je ying weer yang krijgt met chakra's maakt me niet zoveel uit, maar ik zou toch wel graag willen weten wat er met die sokken gebeurtGod?
Dat geeft niet, want ik kan hem niet váák genoeg zienquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb hem ook naar je Haifs gestuurd.
Ja idd, mijn poesje kan ook zo enthousiast zijn. Maarja, die is niet zo groot hequote:Op maandag 13 oktober 2008 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zit met een brok in m'n keel...wat mooi...naast mijn laptop ligt nu ook een lief poesje te soezen. Hij wil altijd dichtbij mij zijn, en alleen mij....zo lief!!!
@Laureline: dat wil ik ook weleens weten. Hier gooi ik regelmatig enkele sokken weg, wat moet je er immers mee.
Da's niet te hopen op jouw leeftijd meid.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja idd, mijn poesje kan ook zo enthousiast zijn. Maarja, die is niet zo groot he
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Da's niet te hopen op jouw leeftijd meid.
Stil jij loeder! Ik bedoel de kat ja!quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Da's niet te hopen op jouw leeftijd meid.
quote:
Onderbewustzijn enzoquote:
Aaaahquote:
Volgensmij zijn het een man en een vrouwquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
Beestje was lief, maar ik was nog meer aangedaan door de pure vreugde op de gezichten van die twee mannen (?).
Twee mannen toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij zijn het een man en een vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |