Ik zei dat je het voor moest stellen hequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:44 schreef dekkered het volgende:
Zat net wat te denken (heb het wel al aan Peter voor gelegd en die vondt het een goed idee) om een SC meet te doen. Dit voor de meer actieve mensen in de SC maar ook andere niet actieve SCers mogen komen.
Ik neem mijn scheenbeschermers gewoon meequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:05 schreef Ynske het volgende:
met t risico dat ik mensen voor de schenen trap lijkt me een sc-meet niet erg openlijk klinken enzo
dan zet ik je in het lijstjequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik neem mijn scheenbeschermers gewoon mee
* Chanty heeft wel interesse in een middagje gezellig doen
En niet-actieve niet-SC-ers?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:54 schreef dekkered het volgende:
maar ook andere niet actieve SCers mogen komen.
die ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
En niet-actieve niet-SC-ers?
Ben wel in voor een kroegmeet, mits tijd en plaats etc...
Dus?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:05 schreef Ynske het volgende:
met t risico dat ik mensen voor de schenen trap lijkt me een sc-meet niet erg openlijk klinken enzo
Eensch!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:50 schreef Vliegvrager het volgende:
Uhoh... Het woord kroeg is gevallenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Vrijdag hoelaat in welke kroeg en waar precies in Utrecht dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog geen dag, plaats of kroeg vastgesteld hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:17 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Vrijdag hoelaat in welke kroeg en waar precies in Utrecht dan?
Wat wil jij met Pechtold?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:41 schreef freud het volgende:
Uhoh... Het woord kroeg is gevallen
PS
Wie nodigt Pechtold uit?
Ik gok dat het vast een zaterdag of zondag wordt, onaangekondigd, in een Ierse Pub in Utrechtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog geen dag, plaats of kroeg vastgesteld hoor
Ohw my god...dat ligt nog best gevoelig op mijn netvliesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik gok dat het vast een zaterdag of zondag wordt, onaangekondigd, in een Ierse Pub in Utrecht
En dan veel flitsen.
Ik probeer er wat vaart in te krijgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog geen dag, plaats of kroeg vastgesteld hoor
En mijn neusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw my god...dat ligt nog best gevoelig op mijn netvlies
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En mijn neusDt was een 580EX op vol vermogen op iets van 5 cm van mijn gezicht of zo
Jij blijft ver uit mijn buurt danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:35 schreef Marc H het volgende:
Ik ga vast een extra setje batterijen regelen voor mijn 580 EXII
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:13 schreef fraubitch het volgende:
Ik wil ook komen!
(hihi ik zei komen)
Heb alweer te lang veel mensen niet gezien
Ik moet ook via Eindhoven reizen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
zal ik ook? Kunnen we vanaf Eindhovuuuuh samen reizen
.
Ik kom alleen als debsterrrr komtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
.
Oh, in dat geval.quote:
Heb je nu al een veilige auto? Volgens mij durft DC niet meer met jou mee te rijden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
.
M'n auto IS veilig hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:05 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Heb je nu al een veilige auto? Volgens mij durft DC niet meer met jou mee te rijden.
Debsterr. Dubbel rrquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik kom alleen als debsterrrr komt
Ah, anyway, ik rijd ook vanuit eindhoven. Mits er niet meer dan 4x1.90 (of langer) in moet kan allesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n auto IS veilig hoor. Al heb ik wel een boete opgelopen op de terugweg van Apeldoorn
.
Iedereen die zin heeft kan er naar toe gaanquote:
jammer ik ben 1.95quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ah, anyway, ik rijd ook vanuit eindhoven. Mits er niet meer dan 4x1.90 (of langer) in moet kan alles
Kom je dan ook bij mij? Wellicht al in het nieuwe huisje dat ik vandaag ben wezen kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:13 schreef fraubitch het volgende:
Ik wil ook komen!
(hihi ik zei komen)
Heb alweer te lang veel mensen niet gezien
....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Kom je dan ook bij mij? Wellicht al in het nieuwe huisje dat ik vandaag ben wezen kijken.
oh cool!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Kom je dan ook bij mij? Wellicht al in het nieuwe huisje dat ik vandaag ben wezen kijken.
Lijkt mij topicgerelateerd, maar ik zag wel een mooie foto van een slak met wat zout langskomen voor het geval je daar anders over denktquote:
Als je toch modpowers hebt, mischien de OP updaten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 06:00 schreef Xilantof het volgende:
TT even centraler gemaakt.
Is dit niet echt een FOT meet dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je toch modpowers hebt, mischien de OP updaten?
Ik heb hier wel een diadeem met kattenoortjes liggenquote:
Dat dacht ik dus ook....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:32 schreef Chanty het volgende:
Het is het FOT forum dus t lijkt me logisch dat het een "FOT-gezelligheidsmeet" is. Voor mensen die dus in FOT komen of interesse hebben in fotografie en in de toekomst wellicht in FOT willen komen. Net zoals een meettopic in ONZ een ONZ-gezelligheidsmeet isEn een meettopic in R&P een R&P-(on)gezelligheidsmeet is
![]()
Of denk ik nu heel raar?
dat was wel mijn insteek, maar geloof dat ze t allemaal ombouwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:32 schreef Chanty het volgende:
Het is het FOT forum dus t lijkt me logisch dat het een "FOT-gezelligheidsmeet" is. Voor mensen die dus in FOT komen of interesse hebben in fotografie en in de toekomst wellicht in FOT willen komen. Net zoals een meettopic in ONZ een ONZ-gezelligheidsmeet isEn een meettopic in R&P een R&P-(on)gezelligheidsmeet is
![]()
Of denk ik nu heel raar?
Neem maar meequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een diadeem met kattenoortjes liggen.
Nee johquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat was wel mijn insteek, maar geloof dat ze t allemaal ombouwen
9 november kan ik iig niet, de rest geloof ik welquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johEr gaat toch hoofdzakelijk FOT-ters komen. Wees niet bang
Maar zullen we nou eens een datum en een lokatie prikken? Ik gooi wat data in de groep en stel O'Connells in Utrecht voor:9 november 22 november 23 november 30 november
Same herequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
9 november kan ik iig niet, de rest geloof ik wel
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johEr gaat toch hoofdzakelijk FOT-ters komen. Wees niet bang
Maar zullen we nou eens een datum en een lokatie prikken? Ik gooi wat data in de groep en stel O'Connells in Utrecht voor:9 november 22 november 23 november 30 november
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef Ynske het volgende:
Denk je er wel aan om eerst ff te bellen met O'Connels
voordat die weer een hartverzakking krijgen
Dat zal ik dan doen jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:45 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben er wel voor te vinden mits ik kan etc.
[..]
Neem maar mee
Ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:39 schreef Chanty het volgende:
Ik ga mee met de 22ste, zit ik iig nog ruim van mijn tentamens vandaan
Niet de bedoeling hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:54 schreef Debsterr het volgende:
Meldt, afmelden kan altijd nog weer!
Dit keer kan ik zeker niet door jou opgehaald worden en meerijdenquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
Kickje maar weer.
Meet is vastgesteld op 22 november. Lokatie wordt Utrecht. Als iemand een goed idee heeft, hoor ik het graag. Zo niet, dan stel ik O'Connells voor als startpunt
De inschrijving is geopend
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:26 schreef dekkered het volgende:
ik denk dat we het op 22 november kunnen houden. is het niet? (ja ik leef ook nog)
* EchnaDarr slaps dekkered around a bit with a large troutquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:26 schreef dekkered het volgende:
ik denk dat we het op 22 november kunnen houden. is het niet? (ja ik leef ook nog)
Sorry schat, Eindhoven is me ff te ver omquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit keer kan ik zeker niet door jou opgehaald worden en meerijden?
je hoeft geen vaste scer te zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:32 schreef Netstorm het volgende:
Ik sla deze meet waarschijnlijk over.. en ik ben geen vaste SCer dus..
dankquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr maakt maar even een lijstje met aanmeldingen, om het topic een schopje te geven
Aangemeldt:
PdeHoog (datum-knoop-doorhakkert)
Echnadarr (ik-zei-de-gek)
Debsterr (brokkenpiloot)
dekkered (aanstichter des onheils)
fraubitch (lokvogel-voor-meer-deelnemers)
..bennie (eerste slachtoffer van de lokvogel)
Hebben nog wat overtuiging nodig:
-marjo- (wordt door iedereen gefeliciteerd wegens winnen wedstrijd om vervolgens een rondje te doen)
Netstorm (je krijgt alleen gegarandeerde gezelligheid, niet gegarandeert goede foto's)
Misschientjes:
RonaldV (wie annuleert zijn andere afspraak?)
En ben ik niet lokvogel waardigquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr maakt maar even een lijstje met aanmeldingen, om het topic een schopje te geven
Aangemeldt:
Debsterr (brokkenpilootmagneet)
-marjo- (wordt door iedereen gefeliciteerd wegens winnen wedstrijd om vervolgens een rondje te doen)
Netstorm (je krijgt alleen gegarandeerde gezelligheid, niet gegarandeert goede foto's)
Misschientjes:
Als ik met de auto ga, mag je mee. Of ik met de auto ga zal afhankelijk zijn van de weersvoorspelling.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:11 schreef Debsterr het volgende:
Echna, zou ik eventueel met jou kunnen meerijden? Scheelt weer treinkosten (want ik wil wel een biertje kunnen drinken!)
Anders ga je met de... motor? dat is het enige waarvan ik kan bedenken dat hetw eer er invloed op heeftquote:Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga, mag je mee. Of ik met de auto ga zal afhankelijk zijn van de weersvoorspelling.
Fiets naar station.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Anders ga je met de... motor? dat is het enige waarvan ik kan bedenken dat hetw eer er invloed op heeft
Dus we reizen sowieso samen danquote:
Misschientje? Ik geloof dat sommige mensen mij nog niet kennenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Misschientjes:
nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:52 schreef dekkered het volgende:
maar de dichtstbijzijnde persoon waar ik mee mee kan rijden is in Brabant pas dan?
welke jongen doet dat nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef Rnej het volgende:
vanuit den haag centraal ..... (ik kijk naar Chanty)
Vanuit Rijswijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef Rnej het volgende:
vanuit den haag centraal ..... (ik kijk naar Chanty)
* PdeHoog kijkt zacht fluitend onschuldig om zich heenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vanuit Rijswijk:p (kijkt naar P.)
soms. ligt eraan wie er is.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
soms. ligt eraan wie er is.
Sommige bijten. Gewoon een tikje op de neus geven en dan is het snel afgelopen. Het is erger bij die die slaan. Daar helpt een tikje op de neus niet bij, meestal neem ik een plantenspuit mee en sproei ik ze van me af. Ze houden niet zo van water namelijk.
Wel even opletten dat je niet degenen natsproeit die iets te enthousiast op je af komen om aandacht te vragen, zo schrik je ze af en maak je ze zelfs lichtelijk agressief.
Ook is het beter om NA het eten te komen, hongerige fotografen willen nogal eens licht aangebrand zijn.
Verder is het erg belangrijk dat je alle aanwijzingsbordjes erg serieus neemt, die hangen er niet voor niets. Dus ook al ziet er een nog zo zielig en hongerig uit, NIET voeren als het bordje het aangeeft. Als je eenmaal eentje iets hebt gegeven wilt de rest ook iets. En probeer dan maar eens een kudde fotografen van je weg te houden met je plantenspuitje.......
Je vergeet die fotografe die iedereen smurfig blauw stompt, die denkt dat SM dé manier is om vriendschappen op te bouwen, en die zoooo blont is dat ze zelfs mijn telno vergeet...quote:
Wat is vreindschappen?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je vergeet die fotografe die iedereen smurfig blauw stompt, die denkt dat SM dé manier is om vreindschappen op te bouwen, en die zoooo blont is dat ze zelfs mijn telno vergeet...
Geen idee. waar staat dat in mijn betoog?quote:
Je was snel... maar niet snel genoeg.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geen idee. waar staat dat in mijn betoog?
Okee, jij je zin. Vreindschap is Limboos voor sexytime. Maar omdat ik bang was dat jij meteen de trein naar hiero zou pakken met een familiedoos condooms en een zak vol blauwe pillen met het idee deze binnen twee dagen op te maken, heb ik het snel veranderd naar het huidige woord.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Je was snel... maar niet snel genoeg.
En ze is snel en lid van de spellingsnazi's heb ik net uitgevonden....quote:Op woensdag 12 november 2008 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je vergeet die fotografe die iedereen smurfig blauw stompt, die denkt dat SM dé manier is om vriendschappen op te bouwen, en die zoooo blont is dat ze zelfs mijn telno vergeet...
*kijkt uit raam.. ziet station Hollands Spoor liggen en vraagt zich af of Chanty de trein neemt*quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vanuit Rijswijk:p (kijkt naar P.)
* PdeHoog kan vast antwoorden....quote:Op woensdag 12 november 2008 15:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
*kijkt uit raam.. ziet station Hollands Spoor liggen en vraagt zich af of Chanty de trein neemt*
Ik mag met P meequote:Op woensdag 12 november 2008 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog kan vast antwoorden....
Chanty neemt niet de treinChanty rijdt met iemand mee
Heb ik dat gezegd?quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?Ik zei dat je mee ging rijden met iemand
Damn....die vrouwen lezen ook alleen maar wat ze willen lezen en dan ook nog eens met een geheel eigen interpretatie van het verhaal
![]()
Okquote:Op woensdag 12 november 2008 17:38 schreef Chanty het volgende:
[..]Alsof er nog meer iemanden zijn met wie ik kan meerijden
En nu lief zijn anders vertel ik je straks niet het inmiddels dubbele goede nieuws
*meldt*quote:Op woensdag 12 november 2008 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok![]()
En er kan eventueel nog iemand meerijden vanuit de regio Den Haag
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:38 schreef Chanty het volgende:
[..]Alsof er nog meer iemanden zijn met wie ik kan meerijden
En nu lief zijn anders vertel ik je straks niet het inmiddels dubbele goede nieuws
Buikenshoot!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]een tweeling op komst
gefeli![]()
Ah. Nou, dan denk ik er nog even over naquote:Op woensdag 12 november 2008 13:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
soms. ligt eraan wie er is.
Sommige bijten. Gewoon een tikje op de neus geven en dan is het snel afgelopen. Het is erger bij die die slaan. Daar helpt een tikje op de neus niet bij, meestal neem ik een plantenspuit mee en sproei ik ze van me af. Ze houden niet zo van water namelijk.
Wel even opletten dat je niet degenen natsproeit die iets te enthousiast op je af komen om aandacht te vragen, zo schrik je ze af en maak je ze zelfs lichtelijk agressief.
Ook is het beter om NA het eten te komen, hongerige fotografen willen nogal eens licht aangebrand zijn.
Verder is het erg belangrijk dat je alle aanwijzingsbordjes erg serieus neemt, die hangen er niet voor niets. Dus ook al ziet er een nog zo zielig en hongerig uit, NIET voeren als het bordje het aangeeft. Als je eenmaal eentje iets hebt gegeven wilt de rest ook iets. En probeer dan maar eens een kudde fotografen van je weg te houden met je plantenspuitje.......
Als ik definitief meega, mag ik dan met jou mee in de autoquote:Op maandag 17 november 2008 12:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Weersverwachting voor zaterdag:
Kouder, meer wind en winterse neerslag. Oftewel, ik ga met de autow
volgens mij is deze nog actueelquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Aangemeldt:
Debsterr (brokkenpiloot)
Chanty (wandelende scheenbeschermer)
Misschientjes:
(ja, je mag meerijden)quote:Op maandag 17 november 2008 12:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik definitief meega, mag ik dan met jou mee in de auto?
Erasmo is dus ook nog een misschientje.. haalt iemand 'm nog over?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:45 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben er wel voor te vinden mits ik kan etc.
[..]
Neem maar mee
Met de treinquote:Op maandag 17 november 2008 12:30 schreef dekkered het volgende:
Met wie kon ik nou ook al weer mee rijden?
Paard en koetsquote:Op maandag 17 november 2008 12:30 schreef dekkered het volgende:
Met wie kon ik nou ook al weer mee rijden?
liep jij bij de showavond met 2 camera's rond? of zat je net als mij in het publiekquote:
Zat die niet ergens op zee?quote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erasmo is dus ook nog een misschientje.. haalt iemand 'm nog over?
Ey, dit is niet het SC topic eh. Paardenbespreek je daar maarquote:Op maandag 17 november 2008 13:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
liep jij bij de showavond met 2 camera's rond? of zat je net als mij in het publiek
Ik weet alleen dat 'ie in dit topic een misschien gemeld heeftquote:
is mijn topic ja...quote:Op maandag 17 november 2008 13:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ey, dit is niet het SC topic eh. Paardenbespreek je daar maar![]()
Ben bang dat ik daar weinig tijd voor ga hebbenquote:Op maandag 17 november 2008 13:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat 'ie in dit topic een misschien gemeld heeft. Overigens, P, je neemt toch wel je befaamde meetvoedsel mee he?
D'r is niets bij van jouquote:Op maandag 17 november 2008 13:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
is mijn topic ja...
ik zeg wat hier mag en wat niet en dit mag hier
![]()
![]()
Nou, misschien dat ik dan vrijdag wel een choco cake bakquote:Op maandag 17 november 2008 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daar weinig tijd voor ga hebbenIk moet de hele vrijdagavond fotograferen.
Ik wil best proeven. Vraag is of jij dan nog wel met me terug durft te rijdenquote:Op maandag 17 november 2008 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, misschien dat ik dan vrijdag wel een choco cake bak. Heb toch vakantie momenteel. Alleen wil dan niemand die proeven want ik kan helemaal niet koken
!
Je had wel wat meer aan de promotie mogen doenquote:Op maandag 17 november 2008 13:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
is mijn topic ja...
ik zeg wat hier mag en wat niet en dit mag hier
![]()
![]()
Publiek.quote:Op maandag 17 november 2008 13:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
liep jij bij de showavond met 2 camera's rond? of zat je net als mij in het publiek
Hehe, en anders krijg je gewoon een klein stukquote:Op maandag 17 november 2008 13:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil best proeven. Vraag is of jij dan nog wel met me terug durft te rijden
Wil ik weten wat je er in stopt?quote:Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, en anders krijg je gewoon een klein stuk.
Eieren. Melk. Boter. Chocoglazuur on top. Ik kan absoluut niet tegen wiet dus het wordt geen spacecakequote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je er in stopt?
quote:Op maandag 17 november 2008 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, misschien dat ik dan vrijdag wel een choco cake bak. Heb toch vakantie momenteel. Alleen wil dan niemand die proeven want ik kan helemaal niet koken
!
En het glazuur OP de cake doe i.p.v. uit het zakje recht op eetquote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ben benieuwd
En dat van die cake gaat vast lukken
als je niet het hele beslag van te voren op eet
Hey, als jij naakt op het biljart wil gaan liggen en verwacht dat anderen daar foto's van gaan maken, dan zoek je maar een ander cafe uit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:53 schreef ..bennie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik kan mn camera zooi gewoon thuislaten he, of moet ik me voorbereiden op een spontane naaktshoot op het biljart?
Thuis laten en nee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:53 schreef ..bennie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik kan mn camera zooi gewoon thuislaten he, of moet ik me voorbereiden op een spontane naaktshoot op het biljart?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, als jij naakt op het biljart wil gaan liggen en verwacht dat anderen daar foto's van gaan maken, dan zoek je maar een ander cafe uit.
Volgens mij moet je dat aan Echnadarr vragenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:44 schreef dekkered het volgende:
Debsterr kan ik met jou mee rijden van uit brabant? ga ik met de trein naar brabant en dan met jou mee.
Dat klopt ja, ik rijd met Echna mee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat aan Echnadarr vragen
Gelukkig, dan laat ik mijn tijgerstring ook in de kast liggen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, als jij naakt op het biljart wil gaan liggen en verwacht dat anderen daar foto's van gaan maken, dan zoek je maar een ander cafe uit.
iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik begin hier te visualiseren en dat is heel fout
dan is de vraag aan echnaquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klopt ja, ik rijd met Echna mee.
Dan zal ik maar niet beginnen over mijn roze gelakte teennagelsquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik begin hier te visualiseren en dat is heel fout
Ik wil even niet heel erg irritant zijn, maar dan zou je de trein moeten nemen naar eindhoven en van daaruit meerijden. Ik kan me voorstellen dat vanuit Zeeland dat geen kortere route is.quote:
Echna neemt jou wel meequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:05 schreef fraubitch het volgende:
Psst EchnaIk kom wel door eindhoven
Psst![]()
![]()
Triootje!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echna neemt jou wel mee! Spreken we met z'n allen op het station af
.
...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
ik denk dat dat minder moeite is dan dat ik naar utrecht met de trein toe moetquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil even niet heel erg irritant zijn, maar dan zou je de trein moeten nemen naar eindhoven en van daaruit meerijden. Ik kan me voorstellen dat vanuit Zeeland dat geen kortere route is.
Maar he, als jij graag reist, ik pik je wel op
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent de organisatorquote:
zeeland utrecht is 1.59 min met de trein (1x overstappen)quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:22 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik denk dat dat minder moeite is dan dat ik naar utrecht met de trein toe moet
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeeland utrecht is 1.59 min met de trein (1x overstappen)
zeeland eindhoven is 1.47 min met de trein (2 x overstappen) en ook nog 1 uur met de auto eindhoven - utrecht
weet ik veel...quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent de organisatorRoep een tijd. Ik moet helaas wel weer om half 7 in Den Haag zijn ivm een foto-actie 's avonds.
1 uur lijkt me iets passender gezien de reistijd voor iedereen. P, dan heb je nog lang genoeg toch?quote:
Ja johquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 uur lijkt me iets passender gezien de reistijd voor iedereen. P, dan heb je nog lang genoeg toch?
tis echt maar een klein stukkie lopenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:24 schreef dekkered het volgende:
kan iemand me dan van af utrecht centraal halen? of kan ik daar makkelijk naar toe lopen? weet namelijk niet hoe ver dat is
edit:
en ja ik heb al geprobeert te zoeken.
dankje,quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis echt maar een klein stukkie lopen
en makkelijk te vinden. hier staat je routebeschrijving
Parkeergarage is een optie. Je kunt ook een transferium doen en dan naar de binnenstad gaan met het OV. Dat was ik van planquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:07 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, ook even de parkeergarage uitgezocht.
dan kun je ook bij mij parkeren en met de bus gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Parkeergarage is een optie. Je kunt ook een transferium doen en dan naar de binnenstad gaan met het OV. Dat was ik van plan
Transferium is makkelijker te bereikenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kun je ook bij mij parkeren en met de bus gaan
gratis parkeren, en met t winkelkaartje voor ¤1,50 heen en terug
net gehoordt dat marjo niet komt omdat ze nog wat andere dingen te doen hadquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Aangemeldt:
Debsterr (brokkenpiloot)
Misschientjes:
nee, als in, ik zie t wel hoe ik me voel en wat ik aan kan zaterdagquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef dekkered het volgende:
Even voor de duidelijkheid...
Het is dus aanstaande zaterdag om 1 uur in utrecht in http://www.mickoconnells.nl
[..]
en daar bij Ynske (als ik het goed heb?)
dus een mischientje?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, als in, ik zie t wel hoe ik me voel en wat ik aan kan zaterdag
gewoon een nietsquote:
okquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon een niets
ik zie t zaterdag wel
Is dit de hele lijst? B-tje kort, hè?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Aangemeldt:
Debsterr (brokkenpiloot)
Misschientjes:
er gaat er jammer genoeg nog 1 van af...quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is dit de hele lijst? B-tje kort, hè?
Morgen weet ik of ik mee kan doen trouwens.
Je weet toch wel dat organisatoren van iets die zelf niet op komen dagen een ban krijgen hier hè?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
er gaat er jammer genoeg nog 1 van af...
der is net wat tussen gekomen zodoende dat ik niet kan.![]()
en dit vindt ik echt niet leuk want had het echt leuk gevonden om te komen maarja.
maar ik hoop dat jullie een leuke dag hebben
Checkquote:Op donderdag 20 november 2008 07:21 schreef EchnaDarr het volgende:
Ach, dan maken de mensen die er wel zijn het toch gewoon gezellig
Ok. En wederom een afmelding.... dit gaat goedquote:Op donderdag 20 november 2008 09:25 schreef Debsterr het volgende:
Sorry. Maar m'n paps en mams hebben eindelijk een dagje tijd en die heb ik al heel lang niet gezien. Dus ik kom niet..
Inderdaad, hou allemaal eens op met afmelden...quote:Op donderdag 20 november 2008 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. En wederom een afmelding.... dit gaat goed
Cool....we zijn met z'n 6'enquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Aangemeldt:
Debsterr (brokkenpiloot)
Misschientjes:
Ja, dan zit ik in mijn eentje in de auto (en mag ik de parkeerkosten ook alleen betalen)quote:Op donderdag 20 november 2008 13:02 schreef fraubitch het volgende:
afmelding van mijn kant. Ik ga geen 30 euro aan treinreizen betalen om uiteindelijk met z'n 3 in Utrecht te zitten.
We zijn niet allemaal student he. Kerstvakantie is niet vanzelfsprekend...quote:Op donderdag 20 november 2008 13:45 schreef dekkered het volgende:
gewoon in een vakantie doen ofzo (kerst vakantie ofzo)
maar in het bedrijfs leven heb je toch ook meestal kerst vakantie (pa wel en men 1ne broer ook, andere niet maar dat komt door de horeca)quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal student he. Kerstvakantie is niet vanzelfsprekend...
dat zijn dan verdomd weinig kerstvakantiesquote:Op donderdag 20 november 2008 13:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar in het bedrijfs leven heb je toch ook meestal kerst vakantie (pa wel en men 1ne broer ook, andere niet maar dat komt door de horeca)
Als het in Eindhoven was geweest had ik wel gegaan. Voor zo'n kleine groep vind ik het nu niet interessant.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Dus dit gaat niet door?
(RonaldV: 6 man moet mogelijk zijnVorige keer was met Vliegvrager en toen zijn we ook met zo'n groepje de kroeg in gedoken. Geen probleem. )
rondje naardenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Ga ik wat anders verzinnen voor zaterdagmiddag......
hoho, die kroeg was wel degelijk gereserveerd.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
(RonaldV: 6 man moet mogelijk zijnVorige keer was met Vliegvrager en toen zijn we ook met zo'n groepje de kroeg in gedoken. Geen probleem. )
Neh. Dat wil ik nog wel eens, maar ik moet zaterdagavond weer op tijd terug zijn in Den Haag. Vanaf 7 uur staat er Crossing Border op het programma.quote:
Whehehehe....Toch leuk, zo'n D66-bijeenkomstquote:Op donderdag 20 november 2008 16:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hoho, die kroeg was wel degelijk gereserveerd.
Alleen niet door ons
Wat schattigquote:Op donderdag 20 november 2008 13:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar in het bedrijfs leven heb je toch ook meestal kerst vakantie (pa wel en men 1ne broer ook, andere niet maar dat komt door de horeca)
Check de PIquote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
Het maakt me niet uit waneer we gaan, of waar we gaan, als ze er maar mooie vrouwen in bikinis, zo'n 25 graden in de schaduw, en palmbomen hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:56 schreef EchnaDarr het volgende:
Schopje, wanneer gaan we wel?
Deze maand of volgende maand, en dan dus wel een zaterdag of zondag (ivm werkpaarden).
Mooi, da's één!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:59 schreef fraubitch het volgende:
ik doe wel mijn bikini aan als je wilt, alleen doe ik daar een broek en een dikke trui over aan
21 maartquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:39 schreef EchnaDarr het volgende:
Uhm, zullen we weer een nieuwe datum plannen? Ergens in maart?
In je napraattopic heb je 't over terugwerkende kracht, en dat is hier dan ineens wel van toepassing?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Gooi deze dan ook maar op slot. Als meets vanuit het forum niet meer toegestaan zijn regelen we het onderling wel meer.
Gemiste kans dit.
Ik verwacht wel dat je consequent bezig bent. Gezien de acties in het andere topic is de regel impliciet met terugwerkende kracht... dus ook hier van toepassing.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In je napraattopic heb je 't over terugwerkende kracht, en dat is hier dan ineens wel van toepassing?
baggeren?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:51 schreef Debsterr het volgende:
We kunnen deze ook volbaggeren met incrowdgrapjes
Ik wel, jij niet, want jij was er niet bij.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:51 schreef Debsterr het volgende:
We kunnen deze ook volbaggeren met incrowdgrapjes
Als jij mij verteld wat de website was waar die foto's staan.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
baggeren?
ps, zipje is nog niet binnen, stuur nog eens please
Die zou hmaster openen. Vervolgens baggert iedereen die dan pas vol...quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als jij mij verteld wat de website was waar die foto's staan.
sorry kan ik niet doen wegens de content van de website is het niet handig om die informatie aan derden door te spelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als jij mij verteld wat de website was waar die foto's staan.
Jij komt dus niet op die meet die niet komt?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
Oh wacht, incrowd grapjes ontstaan NA de meet, en die mag er niet meer komen!
Dan krijg je dat zipje ook nietquote:Op zondag 1 maart 2009 18:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
sorry kan ik niet doen wegens de content van de website is het niet handig om die informatie aan derden door te spelen.
Nee, daar mag je toch alleen op uitnodiging heen!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij komt dus niet op die meet die niet komt?
ja maar dat mag alleen als master xil er toestemming voor gaat gevenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan krijg je dat zipje ook niet. Overigens jammer dat ik de meet gemist heb, was in de buurt en had achteraf ook wel willen komen
. Volgende keer beter!
Ow, ja, dat kan. Ik hoor niet bij een clubje, dus ik zal ook wel geen uitnodiging krijgen danquote:Op zondag 1 maart 2009 18:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, daar mag je toch alleen op uitnodiging heen!
Had me ff gebeld, ik had je zo opgehaald!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan krijg je dat zipje ook niet. Overigens jammer dat ik de meet gemist heb, was in de buurt en had achteraf ook wel willen komen
. Volgende keer beter!
Ja maar als we dan iedereen een zipje sturen met de inlog van die ene website kunnen we het stiekem doen! En dan vervolgens openen we hier toch een napraattopic met als TT [INCROWD ONLY]quote:Op zondag 1 maart 2009 18:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ja maar dat mag alleen als master xil er toestemming voor gaat geven
Ik sliep al om half 11 i.v.m. alcohol de avond ervoor en werkzaamheden de dag zelfquote:Op zondag 1 maart 2009 18:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Had me ff gebeld, ik had je zo opgehaald!
Zullen we een ander clubje oprichten danquote:Op zondag 1 maart 2009 18:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, ja, dat kan. Ik hoor niet bij een clubje, dus ik zal ook wel geen uitnodiging krijgen dan
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we een ander clubje oprichten danKunnen we zelf een meet organiseren
volgende meet voor fot openen in R&P ?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we een ander clubje oprichten danKunnen we zelf een meet organiseren
Toen kwam ik ongeveer thuisquote:Op zondag 1 maart 2009 19:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik sliep al om half 11 i.v.m. alcohol de avond ervoor en werkzaamheden de dag zelf.
Met als TT 'wij worden buitengesloten?'quote:Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
volgende meet voor fot openen in R&P ?
Haha ja want omdat er alleen in FOT kliekjes zijn gelden die regels niet in andere subfora. Dus openen we gewoon een [FOT MEET] topic in een willekeurig subforum.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
volgende meet voor fot openen in R&P ?
Strak planquote:Op zondag 1 maart 2009 19:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja want omdat er alleen in FOT kliekjes zijn gelden die regels niet in andere subfora. Dus openen we gewoon een [FOT MEET] topic in een willekeurig subforum.
Zoiets?quote:
Een ideequote:Op zondag 1 maart 2009 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoiets?
[FOT MEET] Omdat wij van kliekjes houden
In CUL.
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoiets?
[FOT MEET] Omdat wij van kliekjes houden
In CUL.
Of: [FOT MEET] Wij willen ook wel eens de bloemetjes buiten zetten!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een ideeOffuh [FOT MEET]Omdat we niet in FOT mogen baggeren
in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |