Ik heb hier wel een diadeem met kattenoortjes liggenquote:
Dat dacht ik dus ook....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:32 schreef Chanty het volgende:
Het is het FOT forum dus t lijkt me logisch dat het een "FOT-gezelligheidsmeet" is. Voor mensen die dus in FOT komen of interesse hebben in fotografie en in de toekomst wellicht in FOT willen komen. Net zoals een meettopic in ONZ een ONZ-gezelligheidsmeet isEn een meettopic in R&P een R&P-(on)gezelligheidsmeet is
![]()
Of denk ik nu heel raar?
dat was wel mijn insteek, maar geloof dat ze t allemaal ombouwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:32 schreef Chanty het volgende:
Het is het FOT forum dus t lijkt me logisch dat het een "FOT-gezelligheidsmeet" is. Voor mensen die dus in FOT komen of interesse hebben in fotografie en in de toekomst wellicht in FOT willen komen. Net zoals een meettopic in ONZ een ONZ-gezelligheidsmeet isEn een meettopic in R&P een R&P-(on)gezelligheidsmeet is
![]()
Of denk ik nu heel raar?
Neem maar meequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een diadeem met kattenoortjes liggen.
Nee johquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat was wel mijn insteek, maar geloof dat ze t allemaal ombouwen
9 november kan ik iig niet, de rest geloof ik welquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johEr gaat toch hoofdzakelijk FOT-ters komen. Wees niet bang
Maar zullen we nou eens een datum en een lokatie prikken? Ik gooi wat data in de groep en stel O'Connells in Utrecht voor:9 november 22 november 23 november 30 november
Same herequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
9 november kan ik iig niet, de rest geloof ik wel
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johEr gaat toch hoofdzakelijk FOT-ters komen. Wees niet bang
Maar zullen we nou eens een datum en een lokatie prikken? Ik gooi wat data in de groep en stel O'Connells in Utrecht voor:9 november 22 november 23 november 30 november
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef Ynske het volgende:
Denk je er wel aan om eerst ff te bellen met O'Connels
voordat die weer een hartverzakking krijgen
Dat zal ik dan doen jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:45 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben er wel voor te vinden mits ik kan etc.
[..]
Neem maar mee
Ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:39 schreef Chanty het volgende:
Ik ga mee met de 22ste, zit ik iig nog ruim van mijn tentamens vandaan
Niet de bedoeling hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:54 schreef Debsterr het volgende:
Meldt, afmelden kan altijd nog weer!
Dit keer kan ik zeker niet door jou opgehaald worden en meerijdenquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
Kickje maar weer.
Meet is vastgesteld op 22 november. Lokatie wordt Utrecht. Als iemand een goed idee heeft, hoor ik het graag. Zo niet, dan stel ik O'Connells voor als startpunt
De inschrijving is geopend
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:26 schreef dekkered het volgende:
ik denk dat we het op 22 november kunnen houden. is het niet? (ja ik leef ook nog)
* EchnaDarr slaps dekkered around a bit with a large troutquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:26 schreef dekkered het volgende:
ik denk dat we het op 22 november kunnen houden. is het niet? (ja ik leef ook nog)
Sorry schat, Eindhoven is me ff te ver omquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit keer kan ik zeker niet door jou opgehaald worden en meerijden?
je hoeft geen vaste scer te zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:32 schreef Netstorm het volgende:
Ik sla deze meet waarschijnlijk over.. en ik ben geen vaste SCer dus..
dankquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr maakt maar even een lijstje met aanmeldingen, om het topic een schopje te geven
Aangemeldt:
PdeHoog (datum-knoop-doorhakkert)
Echnadarr (ik-zei-de-gek)
Debsterr (brokkenpiloot)
dekkered (aanstichter des onheils)
fraubitch (lokvogel-voor-meer-deelnemers)
..bennie (eerste slachtoffer van de lokvogel)
Hebben nog wat overtuiging nodig:
-marjo- (wordt door iedereen gefeliciteerd wegens winnen wedstrijd om vervolgens een rondje te doen)
Netstorm (je krijgt alleen gegarandeerde gezelligheid, niet gegarandeert goede foto's)
Misschientjes:
RonaldV (wie annuleert zijn andere afspraak?)
En ben ik niet lokvogel waardigquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr maakt maar even een lijstje met aanmeldingen, om het topic een schopje te geven
Aangemeldt:
PdeHoog (datum-knoop-doorhakkert)
Echnadarr (ik-zei-de-gek)
Debsterr (brokkenpilootmagneet)
dekkered (aanstichter des onheils)
fraubitch (lokvogel-voor-meer-deelnemers)
..bennie (eerste slachtoffer van de lokvogel)
Hebben nog wat overtuiging nodig:
-marjo- (wordt door iedereen gefeliciteerd wegens winnen wedstrijd om vervolgens een rondje te doen)
Netstorm (je krijgt alleen gegarandeerde gezelligheid, niet gegarandeert goede foto's)
Misschientjes:
Als ik met de auto ga, mag je mee. Of ik met de auto ga zal afhankelijk zijn van de weersvoorspelling.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:11 schreef Debsterr het volgende:
Echna, zou ik eventueel met jou kunnen meerijden? Scheelt weer treinkosten (want ik wil wel een biertje kunnen drinken!)
Anders ga je met de... motor? dat is het enige waarvan ik kan bedenken dat hetw eer er invloed op heeftquote:Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga, mag je mee. Of ik met de auto ga zal afhankelijk zijn van de weersvoorspelling.
Fiets naar station.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Anders ga je met de... motor? dat is het enige waarvan ik kan bedenken dat hetw eer er invloed op heeft
Dus we reizen sowieso samen danquote:
Misschientje? Ik geloof dat sommige mensen mij nog niet kennenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Misschientjes:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |