Debsterr. Dubbel rrquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik kom alleen als debsterrrr komt
Ah, anyway, ik rijd ook vanuit eindhoven. Mits er niet meer dan 4x1.90 (of langer) in moet kan allesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n auto IS veilig hoor. Al heb ik wel een boete opgelopen op de terugweg van Apeldoorn
.
Iedereen die zin heeft kan er naar toe gaanquote:
jammer ik ben 1.95quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ah, anyway, ik rijd ook vanuit eindhoven. Mits er niet meer dan 4x1.90 (of langer) in moet kan alles
Kom je dan ook bij mij? Wellicht al in het nieuwe huisje dat ik vandaag ben wezen kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:13 schreef fraubitch het volgende:
Ik wil ook komen!
(hihi ik zei komen)
Heb alweer te lang veel mensen niet gezien
....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Kom je dan ook bij mij? Wellicht al in het nieuwe huisje dat ik vandaag ben wezen kijken.
oh cool!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Kom je dan ook bij mij? Wellicht al in het nieuwe huisje dat ik vandaag ben wezen kijken.
Lijkt mij topicgerelateerd, maar ik zag wel een mooie foto van een slak met wat zout langskomen voor het geval je daar anders over denktquote:
Als je toch modpowers hebt, mischien de OP updaten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 06:00 schreef Xilantof het volgende:
TT even centraler gemaakt.
Is dit niet echt een FOT meet dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je toch modpowers hebt, mischien de OP updaten?
Ik heb hier wel een diadeem met kattenoortjes liggenquote:
Dat dacht ik dus ook....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:32 schreef Chanty het volgende:
Het is het FOT forum dus t lijkt me logisch dat het een "FOT-gezelligheidsmeet" is. Voor mensen die dus in FOT komen of interesse hebben in fotografie en in de toekomst wellicht in FOT willen komen. Net zoals een meettopic in ONZ een ONZ-gezelligheidsmeet isEn een meettopic in R&P een R&P-(on)gezelligheidsmeet is
![]()
Of denk ik nu heel raar?
dat was wel mijn insteek, maar geloof dat ze t allemaal ombouwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:32 schreef Chanty het volgende:
Het is het FOT forum dus t lijkt me logisch dat het een "FOT-gezelligheidsmeet" is. Voor mensen die dus in FOT komen of interesse hebben in fotografie en in de toekomst wellicht in FOT willen komen. Net zoals een meettopic in ONZ een ONZ-gezelligheidsmeet isEn een meettopic in R&P een R&P-(on)gezelligheidsmeet is
![]()
Of denk ik nu heel raar?
Neem maar meequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een diadeem met kattenoortjes liggen.
Nee johquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat was wel mijn insteek, maar geloof dat ze t allemaal ombouwen
9 november kan ik iig niet, de rest geloof ik welquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johEr gaat toch hoofdzakelijk FOT-ters komen. Wees niet bang
Maar zullen we nou eens een datum en een lokatie prikken? Ik gooi wat data in de groep en stel O'Connells in Utrecht voor:9 november 22 november 23 november 30 november
Same herequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
9 november kan ik iig niet, de rest geloof ik wel
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johEr gaat toch hoofdzakelijk FOT-ters komen. Wees niet bang
Maar zullen we nou eens een datum en een lokatie prikken? Ik gooi wat data in de groep en stel O'Connells in Utrecht voor:9 november 22 november 23 november 30 november
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef Ynske het volgende:
Denk je er wel aan om eerst ff te bellen met O'Connels
voordat die weer een hartverzakking krijgen
Dat zal ik dan doen jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:45 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben er wel voor te vinden mits ik kan etc.
[..]
Neem maar mee
Ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:39 schreef Chanty het volgende:
Ik ga mee met de 22ste, zit ik iig nog ruim van mijn tentamens vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |