Ik mag met P meequote:Op woensdag 12 november 2008 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog kan vast antwoorden....
Chanty neemt niet de treinChanty rijdt met iemand mee
Heb ik dat gezegd?quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?Ik zei dat je mee ging rijden met iemand
Damn....die vrouwen lezen ook alleen maar wat ze willen lezen en dan ook nog eens met een geheel eigen interpretatie van het verhaal
![]()
Okquote:Op woensdag 12 november 2008 17:38 schreef Chanty het volgende:
[..]Alsof er nog meer iemanden zijn met wie ik kan meerijden
En nu lief zijn anders vertel ik je straks niet het inmiddels dubbele goede nieuws
*meldt*quote:Op woensdag 12 november 2008 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok![]()
En er kan eventueel nog iemand meerijden vanuit de regio Den Haag
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:38 schreef Chanty het volgende:
[..]Alsof er nog meer iemanden zijn met wie ik kan meerijden
En nu lief zijn anders vertel ik je straks niet het inmiddels dubbele goede nieuws
Buikenshoot!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]een tweeling op komst
gefeli![]()
Ah. Nou, dan denk ik er nog even over naquote:Op woensdag 12 november 2008 13:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
soms. ligt eraan wie er is.
Sommige bijten. Gewoon een tikje op de neus geven en dan is het snel afgelopen. Het is erger bij die die slaan. Daar helpt een tikje op de neus niet bij, meestal neem ik een plantenspuit mee en sproei ik ze van me af. Ze houden niet zo van water namelijk.
Wel even opletten dat je niet degenen natsproeit die iets te enthousiast op je af komen om aandacht te vragen, zo schrik je ze af en maak je ze zelfs lichtelijk agressief.
Ook is het beter om NA het eten te komen, hongerige fotografen willen nogal eens licht aangebrand zijn.
Verder is het erg belangrijk dat je alle aanwijzingsbordjes erg serieus neemt, die hangen er niet voor niets. Dus ook al ziet er een nog zo zielig en hongerig uit, NIET voeren als het bordje het aangeeft. Als je eenmaal eentje iets hebt gegeven wilt de rest ook iets. En probeer dan maar eens een kudde fotografen van je weg te houden met je plantenspuitje.......
Als ik definitief meega, mag ik dan met jou mee in de autoquote:Op maandag 17 november 2008 12:09 schreef EchnaDarr het volgende:
Weersverwachting voor zaterdag:
Kouder, meer wind en winterse neerslag. Oftewel, ik ga met de autow
volgens mij is deze nog actueelquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr maakt maar even een lijstje met aanmeldingen, om het topic een schopje te geven
Aangemeldt:
PdeHoog (datum-knoop-doorhakkert)
Echnadarr (ik-zei-de-gek)
Debsterr (brokkenpiloot)
dekkered (aanstichter des onheils)
fraubitch (lokvogel-voor-meer-deelnemers)
..bennie (eerste slachtoffer van de lokvogel)
Chanty (wandelende scheenbeschermer)
Hebben nog wat overtuiging nodig:
-marjo- (wordt door iedereen gefeliciteerd wegens winnen wedstrijd om vervolgens een rondje te doen)
Netstorm (je krijgt alleen gegarandeerde gezelligheid, niet gegarandeert goede foto's)
Misschientjes:
RonaldV (wie annuleert zijn andere afspraak?)
(ja, je mag meerijden)quote:Op maandag 17 november 2008 12:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik definitief meega, mag ik dan met jou mee in de auto?
Erasmo is dus ook nog een misschientje.. haalt iemand 'm nog over?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:45 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben er wel voor te vinden mits ik kan etc.
[..]
Neem maar mee
Met de treinquote:Op maandag 17 november 2008 12:30 schreef dekkered het volgende:
Met wie kon ik nou ook al weer mee rijden?
Paard en koetsquote:Op maandag 17 november 2008 12:30 schreef dekkered het volgende:
Met wie kon ik nou ook al weer mee rijden?
liep jij bij de showavond met 2 camera's rond? of zat je net als mij in het publiekquote:
Zat die niet ergens op zee?quote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erasmo is dus ook nog een misschientje.. haalt iemand 'm nog over?
Ey, dit is niet het SC topic eh. Paardenbespreek je daar maarquote:Op maandag 17 november 2008 13:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
liep jij bij de showavond met 2 camera's rond? of zat je net als mij in het publiek
Ik weet alleen dat 'ie in dit topic een misschien gemeld heeftquote:
is mijn topic ja...quote:Op maandag 17 november 2008 13:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ey, dit is niet het SC topic eh. Paardenbespreek je daar maar![]()
Ben bang dat ik daar weinig tijd voor ga hebbenquote:Op maandag 17 november 2008 13:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat 'ie in dit topic een misschien gemeld heeft. Overigens, P, je neemt toch wel je befaamde meetvoedsel mee he?
D'r is niets bij van jouquote:Op maandag 17 november 2008 13:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
is mijn topic ja...
ik zeg wat hier mag en wat niet en dit mag hier
![]()
![]()
Nou, misschien dat ik dan vrijdag wel een choco cake bakquote:Op maandag 17 november 2008 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daar weinig tijd voor ga hebbenIk moet de hele vrijdagavond fotograferen.
Ik wil best proeven. Vraag is of jij dan nog wel met me terug durft te rijdenquote:Op maandag 17 november 2008 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, misschien dat ik dan vrijdag wel een choco cake bak. Heb toch vakantie momenteel. Alleen wil dan niemand die proeven want ik kan helemaal niet koken
!
Je had wel wat meer aan de promotie mogen doenquote:Op maandag 17 november 2008 13:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
is mijn topic ja...
ik zeg wat hier mag en wat niet en dit mag hier
![]()
![]()
Publiek.quote:Op maandag 17 november 2008 13:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
liep jij bij de showavond met 2 camera's rond? of zat je net als mij in het publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |