Neh. Dat wil ik nog wel eens, maar ik moet zaterdagavond weer op tijd terug zijn in Den Haag. Vanaf 7 uur staat er Crossing Border op het programma.quote:
Whehehehe....Toch leuk, zo'n D66-bijeenkomstquote:Op donderdag 20 november 2008 16:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hoho, die kroeg was wel degelijk gereserveerd.
Alleen niet door ons
Wat schattigquote:Op donderdag 20 november 2008 13:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar in het bedrijfs leven heb je toch ook meestal kerst vakantie (pa wel en men 1ne broer ook, andere niet maar dat komt door de horeca)
Check de PIquote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Dus dit gaat niet door?
(RonaldV: 6 man moet mogelijk zijnVorige keer was met Vliegvrager en toen zijn we ook met zo'n groepje de kroeg in gedoken. Geen probleem. )
Het maakt me niet uit waneer we gaan, of waar we gaan, als ze er maar mooie vrouwen in bikinis, zo'n 25 graden in de schaduw, en palmbomen hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:56 schreef EchnaDarr het volgende:
Schopje, wanneer gaan we wel?
Deze maand of volgende maand, en dan dus wel een zaterdag of zondag (ivm werkpaarden).
Mooi, da's één!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:59 schreef fraubitch het volgende:
ik doe wel mijn bikini aan als je wilt, alleen doe ik daar een broek en een dikke trui over aan
21 maartquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:39 schreef EchnaDarr het volgende:
Uhm, zullen we weer een nieuwe datum plannen? Ergens in maart?
In je napraattopic heb je 't over terugwerkende kracht, en dat is hier dan ineens wel van toepassing?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Gooi deze dan ook maar op slot. Als meets vanuit het forum niet meer toegestaan zijn regelen we het onderling wel meer.
Gemiste kans dit.
Ik verwacht wel dat je consequent bezig bent. Gezien de acties in het andere topic is de regel impliciet met terugwerkende kracht... dus ook hier van toepassing.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In je napraattopic heb je 't over terugwerkende kracht, en dat is hier dan ineens wel van toepassing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |