Zat die niet ergens op zee?quote:Op maandag 17 november 2008 12:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erasmo is dus ook nog een misschientje.. haalt iemand 'm nog over?
Ey, dit is niet het SC topic eh. Paardenbespreek je daar maarquote:Op maandag 17 november 2008 13:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
liep jij bij de showavond met 2 camera's rond? of zat je net als mij in het publiek
Ik weet alleen dat 'ie in dit topic een misschien gemeld heeftquote:
is mijn topic ja...quote:Op maandag 17 november 2008 13:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ey, dit is niet het SC topic eh. Paardenbespreek je daar maar![]()
Ben bang dat ik daar weinig tijd voor ga hebbenquote:Op maandag 17 november 2008 13:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat 'ie in dit topic een misschien gemeld heeft. Overigens, P, je neemt toch wel je befaamde meetvoedsel mee he?
D'r is niets bij van jouquote:Op maandag 17 november 2008 13:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
is mijn topic ja...
ik zeg wat hier mag en wat niet en dit mag hier
![]()
![]()
Nou, misschien dat ik dan vrijdag wel een choco cake bakquote:Op maandag 17 november 2008 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben bang dat ik daar weinig tijd voor ga hebbenIk moet de hele vrijdagavond fotograferen.
Ik wil best proeven. Vraag is of jij dan nog wel met me terug durft te rijdenquote:Op maandag 17 november 2008 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, misschien dat ik dan vrijdag wel een choco cake bak. Heb toch vakantie momenteel. Alleen wil dan niemand die proeven want ik kan helemaal niet koken
!
Je had wel wat meer aan de promotie mogen doenquote:Op maandag 17 november 2008 13:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
is mijn topic ja...
ik zeg wat hier mag en wat niet en dit mag hier
![]()
![]()
Publiek.quote:Op maandag 17 november 2008 13:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
liep jij bij de showavond met 2 camera's rond? of zat je net als mij in het publiek
Hehe, en anders krijg je gewoon een klein stukquote:Op maandag 17 november 2008 13:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil best proeven. Vraag is of jij dan nog wel met me terug durft te rijden
Wil ik weten wat je er in stopt?quote:Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, en anders krijg je gewoon een klein stuk.
Eieren. Melk. Boter. Chocoglazuur on top. Ik kan absoluut niet tegen wiet dus het wordt geen spacecakequote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je er in stopt?
quote:Op maandag 17 november 2008 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, misschien dat ik dan vrijdag wel een choco cake bak. Heb toch vakantie momenteel. Alleen wil dan niemand die proeven want ik kan helemaal niet koken
!
En het glazuur OP de cake doe i.p.v. uit het zakje recht op eetquote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ben benieuwd
En dat van die cake gaat vast lukken
als je niet het hele beslag van te voren op eet
Hey, als jij naakt op het biljart wil gaan liggen en verwacht dat anderen daar foto's van gaan maken, dan zoek je maar een ander cafe uit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:53 schreef ..bennie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik kan mn camera zooi gewoon thuislaten he, of moet ik me voorbereiden op een spontane naaktshoot op het biljart?
Thuis laten en nee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:53 schreef ..bennie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik kan mn camera zooi gewoon thuislaten he, of moet ik me voorbereiden op een spontane naaktshoot op het biljart?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, als jij naakt op het biljart wil gaan liggen en verwacht dat anderen daar foto's van gaan maken, dan zoek je maar een ander cafe uit.
Volgens mij moet je dat aan Echnadarr vragenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:44 schreef dekkered het volgende:
Debsterr kan ik met jou mee rijden van uit brabant? ga ik met de trein naar brabant en dan met jou mee.
Dat klopt ja, ik rijd met Echna mee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat aan Echnadarr vragen
Gelukkig, dan laat ik mijn tijgerstring ook in de kast liggen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, als jij naakt op het biljart wil gaan liggen en verwacht dat anderen daar foto's van gaan maken, dan zoek je maar een ander cafe uit.
iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik begin hier te visualiseren en dat is heel fout
dan is de vraag aan echnaquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klopt ja, ik rijd met Echna mee.
Dan zal ik maar niet beginnen over mijn roze gelakte teennagelsquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik begin hier te visualiseren en dat is heel fout
Ik wil even niet heel erg irritant zijn, maar dan zou je de trein moeten nemen naar eindhoven en van daaruit meerijden. Ik kan me voorstellen dat vanuit Zeeland dat geen kortere route is.quote:
Echna neemt jou wel meequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:05 schreef fraubitch het volgende:
Psst EchnaIk kom wel door eindhoven
Psst![]()
![]()
Triootje!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echna neemt jou wel mee! Spreken we met z'n allen op het station af
.
...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
ik denk dat dat minder moeite is dan dat ik naar utrecht met de trein toe moetquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil even niet heel erg irritant zijn, maar dan zou je de trein moeten nemen naar eindhoven en van daaruit meerijden. Ik kan me voorstellen dat vanuit Zeeland dat geen kortere route is.
Maar he, als jij graag reist, ik pik je wel op
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |