Hehe, en anders krijg je gewoon een klein stukquote:Op maandag 17 november 2008 13:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil best proeven. Vraag is of jij dan nog wel met me terug durft te rijden
Wil ik weten wat je er in stopt?quote:Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, en anders krijg je gewoon een klein stuk.
Eieren. Melk. Boter. Chocoglazuur on top. Ik kan absoluut niet tegen wiet dus het wordt geen spacecakequote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je er in stopt?
quote:Op maandag 17 november 2008 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, misschien dat ik dan vrijdag wel een choco cake bak. Heb toch vakantie momenteel. Alleen wil dan niemand die proeven want ik kan helemaal niet koken
!
En het glazuur OP de cake doe i.p.v. uit het zakje recht op eetquote:Op maandag 17 november 2008 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ben benieuwd
En dat van die cake gaat vast lukken
als je niet het hele beslag van te voren op eet
Hey, als jij naakt op het biljart wil gaan liggen en verwacht dat anderen daar foto's van gaan maken, dan zoek je maar een ander cafe uit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:53 schreef ..bennie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik kan mn camera zooi gewoon thuislaten he, of moet ik me voorbereiden op een spontane naaktshoot op het biljart?
Thuis laten en nee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:53 schreef ..bennie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik kan mn camera zooi gewoon thuislaten he, of moet ik me voorbereiden op een spontane naaktshoot op het biljart?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, als jij naakt op het biljart wil gaan liggen en verwacht dat anderen daar foto's van gaan maken, dan zoek je maar een ander cafe uit.
Volgens mij moet je dat aan Echnadarr vragenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:44 schreef dekkered het volgende:
Debsterr kan ik met jou mee rijden van uit brabant? ga ik met de trein naar brabant en dan met jou mee.
Dat klopt ja, ik rijd met Echna mee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat aan Echnadarr vragen
Gelukkig, dan laat ik mijn tijgerstring ook in de kast liggen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, als jij naakt op het biljart wil gaan liggen en verwacht dat anderen daar foto's van gaan maken, dan zoek je maar een ander cafe uit.
iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik begin hier te visualiseren en dat is heel fout
dan is de vraag aan echnaquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klopt ja, ik rijd met Echna mee.
Dan zal ik maar niet beginnen over mijn roze gelakte teennagelsquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik begin hier te visualiseren en dat is heel fout
Ik wil even niet heel erg irritant zijn, maar dan zou je de trein moeten nemen naar eindhoven en van daaruit meerijden. Ik kan me voorstellen dat vanuit Zeeland dat geen kortere route is.quote:
Echna neemt jou wel meequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:05 schreef fraubitch het volgende:
Psst EchnaIk kom wel door eindhoven
Psst![]()
![]()
Triootje!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echna neemt jou wel mee! Spreken we met z'n allen op het station af
.
...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
ik denk dat dat minder moeite is dan dat ik naar utrecht met de trein toe moetquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil even niet heel erg irritant zijn, maar dan zou je de trein moeten nemen naar eindhoven en van daaruit meerijden. Ik kan me voorstellen dat vanuit Zeeland dat geen kortere route is.
Maar he, als jij graag reist, ik pik je wel op
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent de organisatorquote:
zeeland utrecht is 1.59 min met de trein (1x overstappen)quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:22 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik denk dat dat minder moeite is dan dat ik naar utrecht met de trein toe moet
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeeland utrecht is 1.59 min met de trein (1x overstappen)
zeeland eindhoven is 1.47 min met de trein (2 x overstappen) en ook nog 1 uur met de auto eindhoven - utrecht
weet ik veel...quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent de organisatorRoep een tijd. Ik moet helaas wel weer om half 7 in Den Haag zijn ivm een foto-actie 's avonds.
1 uur lijkt me iets passender gezien de reistijd voor iedereen. P, dan heb je nog lang genoeg toch?quote:
Ja johquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 uur lijkt me iets passender gezien de reistijd voor iedereen. P, dan heb je nog lang genoeg toch?
tis echt maar een klein stukkie lopenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:24 schreef dekkered het volgende:
kan iemand me dan van af utrecht centraal halen? of kan ik daar makkelijk naar toe lopen? weet namelijk niet hoe ver dat is
edit:
en ja ik heb al geprobeert te zoeken.
dankje,quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis echt maar een klein stukkie lopen
en makkelijk te vinden. hier staat je routebeschrijving
Parkeergarage is een optie. Je kunt ook een transferium doen en dan naar de binnenstad gaan met het OV. Dat was ik van planquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:07 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, ook even de parkeergarage uitgezocht.
dan kun je ook bij mij parkeren en met de bus gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Parkeergarage is een optie. Je kunt ook een transferium doen en dan naar de binnenstad gaan met het OV. Dat was ik van plan
Transferium is makkelijker te bereikenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kun je ook bij mij parkeren en met de bus gaan
gratis parkeren, en met t winkelkaartje voor ¤1,50 heen en terug
net gehoordt dat marjo niet komt omdat ze nog wat andere dingen te doen hadquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr maakt maar even een lijstje met aanmeldingen, om het topic een schopje te geven
Aangemeldt:
PdeHoog (datum-knoop-doorhakkert)
Echnadarr (ik-zei-de-gek)
Debsterr (brokkenpiloot)
dekkered (aanstichter des onheils)
fraubitch (lokvogel-voor-meer-deelnemers)
..bennie (eerste slachtoffer van de lokvogel)
Chanty (wandelende scheenbeschermer)
Hebben nog wat overtuiging nodig:
Netstorm (je krijgt alleen gegarandeerde gezelligheid, niet gegarandeert goede foto's)
Misschientjes:
RonaldV (wie annuleert zijn andere afspraak?)
nee, als in, ik zie t wel hoe ik me voel en wat ik aan kan zaterdagquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef dekkered het volgende:
Even voor de duidelijkheid...
Het is dus aanstaande zaterdag om 1 uur in utrecht in http://www.mickoconnells.nl
[..]
en daar bij Ynske (als ik het goed heb?)
dus een mischientje?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, als in, ik zie t wel hoe ik me voel en wat ik aan kan zaterdag
gewoon een nietsquote:
okquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon een niets
ik zie t zaterdag wel
Is dit de hele lijst? B-tje kort, hè?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr maakt maar even een lijstje met aanmeldingen, om het topic een schopje te geven
Aangemeldt:
Debsterr (brokkenpiloot)
Netstorm (je krijgt alleen gegarandeerde gezelligheid, niet gegarandeert goede foto's)
Misschientjes:
er gaat er jammer genoeg nog 1 van af...quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is dit de hele lijst? B-tje kort, hè?
Morgen weet ik of ik mee kan doen trouwens.
Je weet toch wel dat organisatoren van iets die zelf niet op komen dagen een ban krijgen hier hè?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
er gaat er jammer genoeg nog 1 van af...
der is net wat tussen gekomen zodoende dat ik niet kan.![]()
en dit vindt ik echt niet leuk want had het echt leuk gevonden om te komen maarja.
maar ik hoop dat jullie een leuke dag hebben
Checkquote:Op donderdag 20 november 2008 07:21 schreef EchnaDarr het volgende:
Ach, dan maken de mensen die er wel zijn het toch gewoon gezellig
Ok. En wederom een afmelding.... dit gaat goedquote:Op donderdag 20 november 2008 09:25 schreef Debsterr het volgende:
Sorry. Maar m'n paps en mams hebben eindelijk een dagje tijd en die heb ik al heel lang niet gezien. Dus ik kom niet..
Inderdaad, hou allemaal eens op met afmelden...quote:Op donderdag 20 november 2008 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. En wederom een afmelding.... dit gaat goed
Cool....we zijn met z'n 6'enquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Aangemeldt:
Debsterr (brokkenpiloot)
-marjo- (wordt door iedereen gefeliciteerd wegens winnen wedstrijd om vervolgens een rondje te doen)
Misschientjes:
Ja, dan zit ik in mijn eentje in de auto (en mag ik de parkeerkosten ook alleen betalen)quote:Op donderdag 20 november 2008 13:02 schreef fraubitch het volgende:
afmelding van mijn kant. Ik ga geen 30 euro aan treinreizen betalen om uiteindelijk met z'n 3 in Utrecht te zitten.
We zijn niet allemaal student he. Kerstvakantie is niet vanzelfsprekend...quote:Op donderdag 20 november 2008 13:45 schreef dekkered het volgende:
gewoon in een vakantie doen ofzo (kerst vakantie ofzo)
maar in het bedrijfs leven heb je toch ook meestal kerst vakantie (pa wel en men 1ne broer ook, andere niet maar dat komt door de horeca)quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal student he. Kerstvakantie is niet vanzelfsprekend...
dat zijn dan verdomd weinig kerstvakantiesquote:Op donderdag 20 november 2008 13:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar in het bedrijfs leven heb je toch ook meestal kerst vakantie (pa wel en men 1ne broer ook, andere niet maar dat komt door de horeca)
Als het in Eindhoven was geweest had ik wel gegaan. Voor zo'n kleine groep vind ik het nu niet interessant.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Dus dit gaat niet door?
(RonaldV: 6 man moet mogelijk zijnVorige keer was met Vliegvrager en toen zijn we ook met zo'n groepje de kroeg in gedoken. Geen probleem. )
rondje naardenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Ga ik wat anders verzinnen voor zaterdagmiddag......
hoho, die kroeg was wel degelijk gereserveerd.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
(RonaldV: 6 man moet mogelijk zijnVorige keer was met Vliegvrager en toen zijn we ook met zo'n groepje de kroeg in gedoken. Geen probleem. )
Neh. Dat wil ik nog wel eens, maar ik moet zaterdagavond weer op tijd terug zijn in Den Haag. Vanaf 7 uur staat er Crossing Border op het programma.quote:
Whehehehe....Toch leuk, zo'n D66-bijeenkomstquote:Op donderdag 20 november 2008 16:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hoho, die kroeg was wel degelijk gereserveerd.
Alleen niet door ons
Wat schattigquote:Op donderdag 20 november 2008 13:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar in het bedrijfs leven heb je toch ook meestal kerst vakantie (pa wel en men 1ne broer ook, andere niet maar dat komt door de horeca)
Check de PIquote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
Het maakt me niet uit waneer we gaan, of waar we gaan, als ze er maar mooie vrouwen in bikinis, zo'n 25 graden in de schaduw, en palmbomen hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:56 schreef EchnaDarr het volgende:
Schopje, wanneer gaan we wel?
Deze maand of volgende maand, en dan dus wel een zaterdag of zondag (ivm werkpaarden).
Mooi, da's één!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:59 schreef fraubitch het volgende:
ik doe wel mijn bikini aan als je wilt, alleen doe ik daar een broek en een dikke trui over aan
21 maartquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:39 schreef EchnaDarr het volgende:
Uhm, zullen we weer een nieuwe datum plannen? Ergens in maart?
In je napraattopic heb je 't over terugwerkende kracht, en dat is hier dan ineens wel van toepassing?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Gooi deze dan ook maar op slot. Als meets vanuit het forum niet meer toegestaan zijn regelen we het onderling wel meer.
Gemiste kans dit.
Ik verwacht wel dat je consequent bezig bent. Gezien de acties in het andere topic is de regel impliciet met terugwerkende kracht... dus ook hier van toepassing.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In je napraattopic heb je 't over terugwerkende kracht, en dat is hier dan ineens wel van toepassing?
baggeren?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:51 schreef Debsterr het volgende:
We kunnen deze ook volbaggeren met incrowdgrapjes
Ik wel, jij niet, want jij was er niet bij.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:51 schreef Debsterr het volgende:
We kunnen deze ook volbaggeren met incrowdgrapjes
Als jij mij verteld wat de website was waar die foto's staan.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:51 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
baggeren?
ps, zipje is nog niet binnen, stuur nog eens please
Die zou hmaster openen. Vervolgens baggert iedereen die dan pas vol...quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als jij mij verteld wat de website was waar die foto's staan.
sorry kan ik niet doen wegens de content van de website is het niet handig om die informatie aan derden door te spelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als jij mij verteld wat de website was waar die foto's staan.
Jij komt dus niet op die meet die niet komt?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
Oh wacht, incrowd grapjes ontstaan NA de meet, en die mag er niet meer komen!
Dan krijg je dat zipje ook nietquote:Op zondag 1 maart 2009 18:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
sorry kan ik niet doen wegens de content van de website is het niet handig om die informatie aan derden door te spelen.
Nee, daar mag je toch alleen op uitnodiging heen!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij komt dus niet op die meet die niet komt?
ja maar dat mag alleen als master xil er toestemming voor gaat gevenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan krijg je dat zipje ook niet. Overigens jammer dat ik de meet gemist heb, was in de buurt en had achteraf ook wel willen komen
. Volgende keer beter!
Ow, ja, dat kan. Ik hoor niet bij een clubje, dus ik zal ook wel geen uitnodiging krijgen danquote:Op zondag 1 maart 2009 18:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, daar mag je toch alleen op uitnodiging heen!
Had me ff gebeld, ik had je zo opgehaald!quote:Op zondag 1 maart 2009 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan krijg je dat zipje ook niet. Overigens jammer dat ik de meet gemist heb, was in de buurt en had achteraf ook wel willen komen
. Volgende keer beter!
Ja maar als we dan iedereen een zipje sturen met de inlog van die ene website kunnen we het stiekem doen! En dan vervolgens openen we hier toch een napraattopic met als TT [INCROWD ONLY]quote:Op zondag 1 maart 2009 18:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ja maar dat mag alleen als master xil er toestemming voor gaat geven
Ik sliep al om half 11 i.v.m. alcohol de avond ervoor en werkzaamheden de dag zelfquote:Op zondag 1 maart 2009 18:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Had me ff gebeld, ik had je zo opgehaald!
Zullen we een ander clubje oprichten danquote:Op zondag 1 maart 2009 18:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, ja, dat kan. Ik hoor niet bij een clubje, dus ik zal ook wel geen uitnodiging krijgen dan
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we een ander clubje oprichten danKunnen we zelf een meet organiseren
volgende meet voor fot openen in R&P ?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we een ander clubje oprichten danKunnen we zelf een meet organiseren
Toen kwam ik ongeveer thuisquote:Op zondag 1 maart 2009 19:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik sliep al om half 11 i.v.m. alcohol de avond ervoor en werkzaamheden de dag zelf.
Met als TT 'wij worden buitengesloten?'quote:Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
volgende meet voor fot openen in R&P ?
Haha ja want omdat er alleen in FOT kliekjes zijn gelden die regels niet in andere subfora. Dus openen we gewoon een [FOT MEET] topic in een willekeurig subforum.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
volgende meet voor fot openen in R&P ?
Strak planquote:Op zondag 1 maart 2009 19:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja want omdat er alleen in FOT kliekjes zijn gelden die regels niet in andere subfora. Dus openen we gewoon een [FOT MEET] topic in een willekeurig subforum.
Zoiets?quote:
Een ideequote:Op zondag 1 maart 2009 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoiets?
[FOT MEET] Omdat wij van kliekjes houden
In CUL.
quote:Op zondag 1 maart 2009 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoiets?
[FOT MEET] Omdat wij van kliekjes houden
In CUL.
Of: [FOT MEET] Wij willen ook wel eens de bloemetjes buiten zetten!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een ideeOffuh [FOT MEET]Omdat we niet in FOT mogen baggeren
in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |