hmmmquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:58 schreef rudedeltadude het volgende:
geeft niks!
HULP gevraagd
Mijn cardreader is kadoek (iets met kromme pinnetjes), maar ik heb net met mijn 40D RAW-plaatjes geschoten...
iemand tips om toch via de camera die RAW-files te kunnen benaderen?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:00 schreef prupke het volgende:
[..]
hmmm
morgen voor 10 euro een nieuwe cardreader halen
Zo rond 2 uur kwam de zon uit. De hoofdmoot van de marathon was toen al gedaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
in welk eindhoven ben jij geweest? k heb alleen maar zon gezien daar, ben zelfs verbrand
maar goed, t valt me op de ook deze foto's weer heel rommelig overkomen, misschien iets om de volgende keer op te letten?
het gaat toch om degenen die de marathon lopen....en niet om de omgeving die er achter hangt valt staat of zit?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zo rond 2 uur kwam de zon uit. De hoofdmoot van de marathon was toen al gedaan.
Echt lekker voelde ik me niet daar met de omstandigheden, heb geen lekkere achtergrond kunnen vinden. Alleen maar rommel idd. Betere kennis van Eindhoven zou kunnen helpen of andere stadsplanners daar. Hardloopfotografie is toch een andere stiel dan schaats of wielerfotografie.
jawel... maar ik zie die RAW's nergens staan... alleen de jpeg-jesquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:14 schreef MissBliss het volgende:
Heb je geen kabeltje om het van je camera naar je pc te krijgen??
Gewoon een usb-kabeltje dus.
Ik kan er alleen foto's afhalen als ik de Communicatie modus op Print/PTP zet en niet op PC.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jawel... maar ik zie die RAW's nergens staan... alleen de jpeg-jes
Succesquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:47 schreef Chanty het volgende:
Vandaag (en de komende drie dagen) komen er hier drie mannen over de vloer CV plaatsen. Zal wel een lekkere teringzooi worden. En een bak herrie. zo tof volgende week tentamens
wat is er gebeurd?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen (nouja misschien voor anderen voor mij is ie niet zo goed begonnen)
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt een pm
Maar het is niets ergs gewoon even kut
dacht al gelijk van wat is ter gebeurt maar dat valt nog mee gelukkig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt een pm
Maar het is niets ergs gewoon even kut
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen (nouja misschien voor anderen voor mij is ie niet zo goed begonnen)
ja soort van jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Kortom, een gezellige kroegmeet voor FOT
Ik zei dat je het voor moest stellen hequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:44 schreef dekkered het volgende:
Zat net wat te denken (heb het wel al aan Peter voor gelegd en die vondt het een goed idee) om een SC meet te doen. Dit voor de meer actieve mensen in de SC maar ook andere niet actieve SCers mogen komen.
Ik weet zelf ook niet wat ik nodig hebquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:38 schreef prupke het volgende:avond
Heb net een cake gebakken en die is lekker aan het afkoelen
morgen lekker cake smullen op het werk.
@ Miss_S : sterkte (of wat je ook ff nodig hebt)
een hart onder de riem gestoken krijgen is altijd wel prettig als je het nodig hebt toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook niet wat ik nodig hebmaar alles dat lief bedoelt is is van harte welkom
quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:15 schreef -Marjo- het volgende:
Goedemorgen trouwens![]()
Waarom heet het nu ineens speedchat? Heb ik iets gemist?
Het vordert alquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]je hebt niets gemist hoor
Ik vond het alleen zo traag gaan de laatste tijd en dacht ik probeer er verandering in te laten komen
of het lukt is een andere vraag....
hoe is het eigenlijk met je huis? (als ik vragen mag)
Ik heb een visoog, voor K-bajonet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:53 schreef EchnaDarr het volgende:
Kroegmeet lijkt me leuk. Moet er wel iemand een visoogje meenemen
Deze is op de grond in een mal gegoten. Hij lijkt iets groter omdat hij los ligt en nog niet op zijn plaats ligt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:54 schreef prupke het volgende:
lekkere grote keuken zeg(jaloers is... )
Hoe giet je dat zelf? (er zit een overhangend stuk aan? of lijkt dat maar zo op de foto? )
ah ok dan zie ik dat dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:08 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Deze is op de grond in een mal gegoten. Hij lijkt iets groter omdat hij los ligt en nog niet op zijn plaats ligt.
De andere gaat rechtstreeks op de kastjes. Er moet eerst nog een mal voor gemaakt worden met uitsparing voor de wasbak en kookplaat enzo.
Maar lekker veel ruimte straks
Vet cool ende gaaf zegquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:50 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het vordert al
[ afbeelding ]
Check het zelf gegoten betonnen aanrechtblad
Even een close-upje:quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vet cool ende gaaf zegZiet er errug gaaf uit
![]()
maar moet je die niet ook nog impregneren (weet niet zeker of het zo heet). want stel je stoot iets om en dan zit je met een grote vlek op je blad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Even een close-upje:
[ afbeelding ]
De randen moet alleen nog afgerond worden, zijn nu scherp. Bovenkant nog iets gladder geschuurd. De gaatjes (luchtbelletjes) laten we zitten want dat vind ik niet erg. Net lavasteen oid zo...
Nicequote:Op maandag 13 oktober 2008 23:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Even een close-upje:
[ afbeelding ]
De randen moet alleen nog afgerond worden, zijn nu scherp. Bovenkant nog iets gladder geschuurd. De gaatjes (luchtbelletjes) laten we zitten want dat vind ik niet erg. Net lavasteen oid zo...
Kloptquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar moet je die niet ook nog impregneren (weet niet zeker of het zo heet). want stel je stoot iets om en dan zit je met een grote vlek op je blad.
JALOERSquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nice
Goedemorgen trouwensIk kreeg gisteravond de vraag of ik Blof wilde gaan fotograferen
Vanavond dus onverwachts Blof
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Chanty het volgende:
Aan t luisteren nog welDat is weer eens wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |