dankquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr maakt maar even een lijstje met aanmeldingen, om het topic een schopje te geven
Aangemeldt:
PdeHoog (datum-knoop-doorhakkert)
Echnadarr (ik-zei-de-gek)
Debsterr (brokkenpiloot)
dekkered (aanstichter des onheils)
fraubitch (lokvogel-voor-meer-deelnemers)
..bennie (eerste slachtoffer van de lokvogel)
Hebben nog wat overtuiging nodig:
-marjo- (wordt door iedereen gefeliciteerd wegens winnen wedstrijd om vervolgens een rondje te doen)
Netstorm (je krijgt alleen gegarandeerde gezelligheid, niet gegarandeert goede foto's)
Misschientjes:
RonaldV (wie annuleert zijn andere afspraak?)
En ben ik niet lokvogel waardigquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
* EchnaDarr maakt maar even een lijstje met aanmeldingen, om het topic een schopje te geven
Aangemeldt:
PdeHoog (datum-knoop-doorhakkert)
Echnadarr (ik-zei-de-gek)
Debsterr (brokkenpilootmagneet)
dekkered (aanstichter des onheils)
fraubitch (lokvogel-voor-meer-deelnemers)
..bennie (eerste slachtoffer van de lokvogel)
Hebben nog wat overtuiging nodig:
-marjo- (wordt door iedereen gefeliciteerd wegens winnen wedstrijd om vervolgens een rondje te doen)
Netstorm (je krijgt alleen gegarandeerde gezelligheid, niet gegarandeert goede foto's)
Misschientjes:
Als ik met de auto ga, mag je mee. Of ik met de auto ga zal afhankelijk zijn van de weersvoorspelling.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:11 schreef Debsterr het volgende:
Echna, zou ik eventueel met jou kunnen meerijden? Scheelt weer treinkosten (want ik wil wel een biertje kunnen drinken!)
Anders ga je met de... motor? dat is het enige waarvan ik kan bedenken dat hetw eer er invloed op heeftquote:Op woensdag 5 november 2008 17:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als ik met de auto ga, mag je mee. Of ik met de auto ga zal afhankelijk zijn van de weersvoorspelling.
Fiets naar station.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Anders ga je met de... motor? dat is het enige waarvan ik kan bedenken dat hetw eer er invloed op heeft
Dus we reizen sowieso samen danquote:
Misschientje? Ik geloof dat sommige mensen mij nog niet kennenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Misschientjes:
nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:52 schreef dekkered het volgende:
maar de dichtstbijzijnde persoon waar ik mee mee kan rijden is in Brabant pas dan?
welke jongen doet dat nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef Rnej het volgende:
vanuit den haag centraal ..... (ik kijk naar Chanty)
Vanuit Rijswijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef Rnej het volgende:
vanuit den haag centraal ..... (ik kijk naar Chanty)
* PdeHoog kijkt zacht fluitend onschuldig om zich heenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vanuit Rijswijk:p (kijkt naar P.)
soms. ligt eraan wie er is.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
soms. ligt eraan wie er is.
Sommige bijten. Gewoon een tikje op de neus geven en dan is het snel afgelopen. Het is erger bij die die slaan. Daar helpt een tikje op de neus niet bij, meestal neem ik een plantenspuit mee en sproei ik ze van me af. Ze houden niet zo van water namelijk.
Wel even opletten dat je niet degenen natsproeit die iets te enthousiast op je af komen om aandacht te vragen, zo schrik je ze af en maak je ze zelfs lichtelijk agressief.
Ook is het beter om NA het eten te komen, hongerige fotografen willen nogal eens licht aangebrand zijn.
Verder is het erg belangrijk dat je alle aanwijzingsbordjes erg serieus neemt, die hangen er niet voor niets. Dus ook al ziet er een nog zo zielig en hongerig uit, NIET voeren als het bordje het aangeeft. Als je eenmaal eentje iets hebt gegeven wilt de rest ook iets. En probeer dan maar eens een kudde fotografen van je weg te houden met je plantenspuitje.......
Je vergeet die fotografe die iedereen smurfig blauw stompt, die denkt dat SM dé manier is om vriendschappen op te bouwen, en die zoooo blont is dat ze zelfs mijn telno vergeet...quote:
Wat is vreindschappen?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je vergeet die fotografe die iedereen smurfig blauw stompt, die denkt dat SM dé manier is om vreindschappen op te bouwen, en die zoooo blont is dat ze zelfs mijn telno vergeet...
Geen idee. waar staat dat in mijn betoog?quote:
Je was snel... maar niet snel genoeg.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geen idee. waar staat dat in mijn betoog?
Okee, jij je zin. Vreindschap is Limboos voor sexytime. Maar omdat ik bang was dat jij meteen de trein naar hiero zou pakken met een familiedoos condooms en een zak vol blauwe pillen met het idee deze binnen twee dagen op te maken, heb ik het snel veranderd naar het huidige woord.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Je was snel... maar niet snel genoeg.
En ze is snel en lid van de spellingsnazi's heb ik net uitgevonden....quote:Op woensdag 12 november 2008 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je vergeet die fotografe die iedereen smurfig blauw stompt, die denkt dat SM dé manier is om vriendschappen op te bouwen, en die zoooo blont is dat ze zelfs mijn telno vergeet...
*kijkt uit raam.. ziet station Hollands Spoor liggen en vraagt zich af of Chanty de trein neemt*quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vanuit Rijswijk:p (kijkt naar P.)
* PdeHoog kan vast antwoorden....quote:Op woensdag 12 november 2008 15:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
*kijkt uit raam.. ziet station Hollands Spoor liggen en vraagt zich af of Chanty de trein neemt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |