Uhuhquote:
hoi, lieverdquote:
quote:
Koffiequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:39 schreef Piles het volgende:
Nog meer blauw hier![]()
![]()
Oh, en nog meer Koffie hier
geniet er van zolang je kanquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zeg je nog even hallo als je een topic binnenkomt
Ja ach moet af en toe gebeuren, werk er liever mee dan mijn oudere iMac of linux.quote:
Porterquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Porter
Je loopt geen stage, dus je wordt genegeerd...quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:51 schreef BrandX het volgende:
[..]hallo allemaal!
Mijn FOK! naam is BX, ben modje op GC en ben verandermanager van beroep. En dus vind ik porter best tof!
Hoi, BX. Aangenaam! Het is de bedoeling dat je een naamtopic voor jezelf aanmaakt in KPD en daarin foto's en fimpjes van jezelf post. Dat is Stage SC ontgroeningquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:51 schreef BrandX het volgende:
[..]hallo allemaal!
Mijn FOK! naam is BX, ben modje op GC en ben verandermanager van beroep. En dus vind ik porter best tof!
Heb anders nog niks van jou gezienquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:12 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoi, BX. Aangenaam! Het is de bedoeling dat je een naamtopic voor jezelf aanmaakt in KPD en daarin foto's en fimpjes van jezelf post. Dat is Stage SC ontgroening
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoi, BX. Aangenaam! Het is de bedoeling dat je een naamtopic voor jezelf aanmaakt in KPD en daarin foto's en fimpjes van jezelf post. Dat is Stage SC ontgroening
Godverdomme, Piles. Werk nu eens een keer meequote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Godverdomme, Piles. Werk nu eens een keer mee
Houd dan eventjes je mond zodat je kan zien hoe het wel moetquote:
Ik zal het proberenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Houd dan eventjes je mond zodat je kan zien hoe het wel moet
waar blijft de navi app!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:37 schreef nicomart het volgende:
combinatie van brakheid en opkomende griep. Krijg je als je zo ongeveer de enige nog ben binnen het bedrijf nog niet ziek is geweest tijdens deze griephype..
Ik probeer te lezen, maar doe gemiddeld zo'n half uur over een pagina, mede door ouwehoerende collega's
Vervelendquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:37 schreef nicomart het volgende:
combinatie van brakheid en opkomende griep. Krijg je als je zo ongeveer de enige nog ben binnen het bedrijf nog niet ziek is geweest tijdens deze griephype..
Ik probeer te lezen, maar doe gemiddeld zo'n half uur over een pagina, mede door ouwehoerende collega's
tadaaaa!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Vervelend
Kun je beter op Fok rondhangen
Je bent echt lang weggeweest hčquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
wat is dit trouwens? Ik kan gewoon 3 of 4 keer f5-en voordat een reactie zie?
Nee man. Klaar met de studie. Ben nu gewoon loonslaafquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:41 schreef nicomart het volgende:
nog even geduld
Daarom zit ik ook te lezen
Werk je trouwens nog bij de iFactors?
Ook erg vervelend...loonquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee man. Klaar met de studie. Ben nu gewoon loonslaaf
ah jij ook al.. Ik heb daar zaterdag mijn eerste eigen mac opgehaaldquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee man. Klaar met de studie. Ben nu gewoon loonslaaf
Zal nog wel ff duren hoorquote:
Voor de zomervakantie haalden we vaak 2 posts per minuut gemiddeld, met af en toe uitschieters naar boven (en naar onder). Nu zitten we op gemiddeld 0,25 post per minuutquote:Hoe lang doen jullie tegenwoordig per topic dan?
Oh dat het prettige deel van de deal. De andere kant is vervelender, het slaaf gedeeltequote:
Welke mac mini heb je? Ik heb de C2d 1,83 zoals je misschien al weet...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah jij ook al.. Ik heb daar zaterdag mijn eerste eigen mac opgehaald![]()
Mijn oude lawaaiige desktop is nu vervangen door een superkleine, stille MacMini
Nou ik zal voorlopig even het gemiddelde wat hoger houden..quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal nog wel ff duren hoor
[..]
Voor de zomervakantie haalden we vaak 2 posts per minuut gemiddeld, met af en toe uitschieters naar boven (en naar onder). Nu zitten we op gemiddeld 0,25 post per minuut
Zie ook http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=2 natuurlijk
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:47 schreef nicomart het volgende:
Nou ik zal voorlopig even het gemiddelde wat hoger houden..
Iedereen vergeet 'm, dat scheeltquote:En die link was ik even vergeten ja
ik heb de C2d 2.0 GHz versie. Gelijk maar 2 GB geheugen in laten stoppen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Welke mac mini heb je? Ik heb de C2d 1,83 zoals je misschien al weet...
maar ik was jou niet vergeten hoor!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Iedereen vergeet 'm, dat scheelt
discriminatie!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zit nog steeds niet in de top 10 van posters
quote:
Gaat ook nog wel ff durenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zit nog steeds niet in de top 10 van posters
maar ik ben er wel weer eens vandaag!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Californium het volgende:
was ik weer.... wat een kutdag..... Hoofdpijn, last van me keel.... voel me echt NIET optimaal
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef nicomart het volgende:
ik heb ook maar 2 posters op mijn kamer hangen!
Komt vast door dat vroege opstaan, dat kan niet goed zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Californium het volgende:
was ik weer.... wat een kutdag..... Hoofdpijn, last van me keel.... voel me echt NIET optimaal
Ja, dat wist ik al eigenlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef nicomart het volgende:
ik heb trouwens ook positieve kanten ontdekt van werken.. Ik heb een heel lief rookvriendinnetje ontmoet
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar ik ben er wel weer eens vandaag!!!
In de mijne zit nu 3GB. Had ik laten doen toen ik nog bij iFactors werkte dus hoefde er niet voor te betalenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik heb de C2d 2.0 GHz versie. Gelijk maar 2 GB geheugen in laten stoppen..
heb geeen ideeeee.....quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Komt vast door dat vroege opstaan, dat kan niet goed zijn![]()
zit je mijn posthistorie te lezen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Komt vast door dat vroege opstaan, dat kan niet goed zijn![]()
[..]
Ja, dat wist ik al eigenlijk![]()
Hoe kom ik erbij dat er maar 2 inkan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
In de mijne zit nu 3GB. Had ik laten doen toen ik nog bij iFactors werkte dus hoefde er niet voor te betalen
Nee, maar ik lees veel topics hier op Fokquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
zit je mijn posthistorie te lezen?
jah de kater van vrijdagavond komt ineens opzettenquote:
ah.. das waar ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees veel topics hier op Fok![]()
Klopt ja.. dus ik dacht, ik ga weer eens buurten.quote:
ik dacht eerst ook dat ik een NS kater had. Maar dat is het toch niet volgens mijquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:57 schreef Californium het volgende:
[..]
jah de kater van vrijdagavond komt ineens opzetten
Omdat apple zegt: In apparaten met onboard video hebben we graag twee gelijke repen geheugen. 2GB kan maar 4GB wordt niet gelezen door het logicboard. Dus meeste mensen denken dan, oh max is 2GB...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hoe kom ik erbij dat er maar 2 inkan?
Kan er niet meer dan 3GB in danquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Omdat apple zegt: In apparaten met onboard video hebben we graag twee gelijke repen geheugen. 2GB kan maar 4GB wordt niet gelezen door het logicboard. Dus meeste mensen denken dan, oh max is 2GB...
Nope. Op jou moederbord wel zekerquote:
jij loopt heul ook geen stage, en ik moet nog wel 1,5 stageverslag schrijven hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Je loopt geen stage, dus je wordt genegeerd...
Been there done thatquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die kan tot 8 volgens mij ofzoquote:
Je moet 64-bits hebben ja, en die is er voor XP en Vista. No problemoquote:Alleen jammer dat windows XP er niets mee kan en Vista 32 bits ook niet
Jah, dat weet ik dan weer nietquote:Oh en daarnaast. Je moet wel hard je best doen wil je in een mac mini meer nodig hebben dan 3GB
JOU tieten!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Been there done that![]()
Btw, er is vast niets aan mij wat je nog niet gezien hebt.
Een mac mini is voor een standaard huis gebruiker. Die kunnen meestal al uit de voeten met 1GB. Immers: os X 10.5 is wel goed ontworpen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Die kan tot 8 volgens mij ofzo
[..]
Je moet 64-bits hebben ja, en die is er voor XP en Vista. No problemo
[..]
Jah, dat weet ik dan weer niet
Wat is dat tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn tieten zijn veel te oud voor jou
quote:
Mja, moet ik je wel een beetje gelijk in gevenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Vista is net een amerikaanse auto. Altijd veels te grote motor omdat het grote kutbakken zijn en uiteindelijk heb je nog niet zoveel trekkracht als een goede europese auto....
Ja, watquote:
anders gezegd dan: jouw ogen zijn te jong voor mijn tieten, kunnen ze niet meer tegen, krijgen ze acuut hartkloppingen vanquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat is dat tochleeftijd is maar een cijfertje
Ogen met hartkloppingen, daar krijg ik zo'n tekenfilm-beeld bijquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
anders gezegd dan: jouw ogen zijn te jong voor mijn tieten, kunnen ze niet meer tegen, krijgen ze acuut hartkloppingen van
De gemiddelde Fokker is niet zo kieskeurig toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX heeft zo'n donkerbruin vermoeden dat haar tieten ook te oud zijn voor PteV
quote:
Hangen ze al op je knieen danquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
anders gezegd dan: jouw ogen zijn te jong voor mijn tieten, kunnen ze niet meer tegen, krijgen ze acuut hartkloppingen van
Dat kan je nog wel eens tegenvallenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX heeft zo'n donkerbruin vermoeden dat haar tieten ook te oud zijn voor PteV
Nee, zo makkelijk maak je het niet goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk maak je het niet goedfoto's van watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:26 schreef Reflectionne het volgende:
Ben ik weer![]()
Moest even mee met een rondleiding van een paar mbo'ertjes..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup. En nu ben ik bang voor jequote:
Ik ben niet zo kieskeurigquote:
quote:
Welkom terugquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:26 schreef Reflectionne het volgende:
Ben ik weer![]()
Moest even mee met een rondleiding van een paar mbo'ertjes..
Waar wacht je nog op danquote:
Oke... ik zal wel even kijken wat ik in de aanbieding hebquote:
wat voor een pakketjequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
Zo... even pakketje op de post gedaan, wat een zure doos bij de DA zeg... ik geen idee wat ik doe en zij meteen zeuren
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
op jou natuurlijk! Ik heb geen fototoestel hier, dus je zal ze zelf moeten komen maken
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef Californium het volgende:
Oke... ik zal wel even kijken wat ik in de aanbieding heb
mijne is kapotquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je laptop eigenlijk?
O oke.... ik haat pakketjes voor mijn vejaardag namelijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow gewoon... euhm.... iets....
Too fucking badquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]
O oke.... ik haat pakketjes voor mijn vejaardag namelijk
Ik ga eerst even aan het werk... en daarna zal ik je een leuke foto msn-enquote:
Waar moet ik aan denken?quote:
Ja hallo, anders ga ik effe meteen alles verklappenquote:
Kutquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je laptop eigenlijk?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
Ik ga eerst even aan het werk... en daarna zal ik je een leuke foto msn-en
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:38 schreef Reflectionne het volgende:
KutHij is een week logeren bij de laptopdokter..
Ik mis 'm zoooo
Ja, de laptop van m'n ouders te leen.. Maar die is niet zo fijn, rot ding..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Je hebt wel vervanging toch thuis, of niet
Is maar een weekje gelukkigquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, de laptop van m'n ouders te leen.. Maar die is niet zo fijn, rot ding..
't Lijkt nu al heel lang..quote:
Ik had verwacht dat jij dat wel zou weten eigenlijkquote:
Dat is algemeen bekend tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:59 schreef Reflectionne het volgende:
Waarom is dat laatste uurtje zo zwaar!
Wat was er mee? Mijne is ook kapot en ik moet hem nog laten fixenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
KutHij is een week logeren bij de laptopdokter..
Ik mis 'm zoooo
Hij had al heel lang allemaal kuren, liep vaak vast (dagelijks), opeens geen internet, filmpjes niet af willen spelen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef PteV het volgende:
[..]
Wat was er mee? Mijne is ook kapot en ik moet hem nog laten fixen
En waarom dienen wij dit boeiend te vinden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Er staat dat we er niet van houdenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En waarom dienen wij dit boeiend te vinden?
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij dat wel zou weten eigenlijk![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Porter
Dan dien je toch eerst te weten waar het over gaat alvorens je besluit een positieve danwel negatief mening te vormen over desbetreffende onderwerp?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Er staat dat we er niet van houden
En waar laat je hem fixen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hij had al heel lang allemaal kuren, liep vaak vast (dagelijks), opeens geen internet, filmpjes niet af willen spelen..
Bij de vent waar ik 'm ook gekocht heb..quote:
Heeft ze een vriend? Waarom vraag je dr niet uit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef nicomart het volgende:
whehe.. ja ik hoef ook niet zo nodig, maar zij moet eigenlijk stoppen vanwege een poliep op dr stembanden (nee, ze heet geen Fons)
Maar dat zou het einde betekenen van onze rookdates
Lees het topicquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Heeft ze een vriend? Waarom vraag je dr niet uit.
Hallo Pilesquote:
Dat gaat wel een beetje ver....quote:
Oh, toch welquote:
Ik dacht dat ik er na het 2e jaar vanaf was, maar de laatste maanden gaan we weer beginnenquote:Nee.. word je op de hogeschool geļndoctrineerd met Porter... nee, denken die Zweden met hun eigen marketing/management goeroe het beter te weten..
In de derde kreeg opeens weer de behoeftenpyramide van Maslow... Dat kennen we nu ondertussen wel ja..Volgende sheet!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, toch wel
[..]
Ik dacht dat ik er na het 2e jaar vanaf was, maar de laatste maanden gaan we weer beginnen
Ook zoiets jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de derde kreeg opeens weer de behoeftenpyramide van Maslow... Dat kennen we nu ondertussen wel ja..Volgende sheet!
En dan de docent... maar hebben jullie dat dan al gehad.. Uhm ja..quote:
Dat had ik graag gewild hoor... alleen als je hogeschool gaat tegenwerken...quote:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen![]()
Morgen heb je geen last van me hoor
Model van Porterquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik ook al, ruim een uur..quote:
Nee hoor.. begin gewoon een half uur eerder..quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs jij kent het
[..]
Maak je kortere dagen tegenwoordig, of heb ik weer iets gemist?
Welkom terug alvastquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik mag over een paar maandjes weer stagelopen (afstuderen) en ben maar weer bezig met solliciteren. Dus ik kom weer eens een kijkje nemen.
Ah, vandaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:55 schreef PieterBas het volgende:
Nee hoor.. begin gewoon een half uur eerder..
Hangt een beetje vanaf hoe laat ik op kantoor ben..quote:
Zelfs ik?quote:
Had ik niet verwacht op die opleidingquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zelfs ik?Ik heb er net een fuckin' project over gedaan
Okquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nare man. Niet aan beginnen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Porter
Moet je nog eens een cd opnemen, toevallig?quote:
Ja, ooitquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Moet je nog eens een cd opnemen, toevallig?
Waarom niet? Het is toch punk, dat hoeft toch niet goed te klinken?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ooit
Ik wil wel graag, maar rest vind dat we er nog niet aan toe zijn
Moet wel aan te horen zijn natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch punk, dat hoeft toch niet goed te klinken?
Klopt, het is ook een algemeen TU vak, dus dan maakt het niet uit welke opleiding je doetquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht op die opleiding
Ah, vandaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, het is ook een algemeen TU vak, dus dan maakt het niet uit welke opleiding je doet
Jep vandaarquote:
Gezonder dan patat is het zekerquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:45 schreef The_Dean het volgende:
American Dream van The Original Pizza Company
Ipv snackbar vonden we het een goed idee vanaf nu pizza te bestellen zo nu en dan. Geen slecht idee, me dunkt
Wat danquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:57 schreef eer-ik het volgende:
Nou, nou móet ik wel harder op zoek naar een nieuwe kamer
Huisbaas heeft een chick.quote:
Hmm, lastig iddquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:05 schreef eer-ik het volgende:
Nou is dat opzich niet erg want ik wil hier toch wel weg, maar het vinden van iets anders, is wel lastig.
Cheers.quote:
Ben daar opzich ook wel naar op zoek ja maar ik kan hier niet huren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
Maar nog niet opzoek naar een eigen appartement ofzo? Je studeert toch niet meer?
Hmm ja, das waarquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:39 schreef eer-ik het volgende:
Ben daar opzich ook wel naar op zoek ja maar ik kan hier niet huren.
Zal dan moeten kopen en voor de 150.000 euro die ik nu kan lenen kan je niet heel veel soeps krijgen.
Ik wil wel énigzins in de buurt van het centrum wonen, zoek 't niet om ergens helemaal achteraf te gaan zitten.
Gelukkig geen ideequote:Op maandag 13 oktober 2008 20:41 schreef The_Dean het volgende:
Hoe heet dat plaatje van Monique Smit ook alweer?
Waarom kun je daar (waar is dat eigenlijk?) niet huren?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben daar opzich ook wel naar op zoek ja maar ik kan hier niet huren.
In Utreg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom kun je daar (waar is dat eigenlijk?) niet huren?
In het centrum van Utrecht zal wel een wachtlijstje zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom kun je daar (waar is dat eigenlijk?) niet huren?
da's zelfs buiten het centrum nog.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
In het centrum van Utrecht zal wel een wachtlijstje zijn
Lastig probleem ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, dat probleem. Dat is ook de reden dat ik tegenwoordig ingeschreven sta. Ik heb het komend jaar geen kans op een woning in Schagen, maar zodra ik afgestudeerd ben kom ik in ieder geval in de buurt (en in een hogere prijsklasse, waar de wachtlijst iets minder lang zou moeten zijn).
Heerlijk hequote:Op maandag 13 oktober 2008 20:51 schreef Piles het volgende:
Fijn dat er aan de starters gedacht wordt in Nederland
Kom je van na na na na navond bij mij, zie ik je la la la la later aan het ontbijtquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:41 schreef The_Dean het volgende:
Hoe heet dat plaatje van Monique Smit ook alweer?
Een kenner merk ik wel...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:48 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Kom je van na na na na navond bij mij, zie ik je la la la la later aan het ontbijt
(Blijf je vanavond)
Goede morgen allemaal!
Mogguh Refquote:
Beetje jammer...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:28 schreef Reflectionne het volgende:
De pret is weer over.. Ze hebben weer zicht op mijn scherm vandaag.. Vrijdag en gisteren niet..
Nee, nooit. Alleen van mezelfquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Toch niet ook last gehad van muggen he?
Ik ben er goed in, maar gisteren was wel heel ergquote:
je moet ook niet zoveel piekeren.... dan kan ik ook nachtenlang wakker liggen..... Viel me nog mee dat ik vanacht een beetje heb kunnen slapen.... Was denk ik te moe om te gaan piekeren....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nooit. Alleen van mezelf![]()
[..]
Ik ben er goed in, maar gisteren was wel heel erg
Hmm, dat ken ik nog van vroeger. Had ik ook last van, tegenwoordig 1 brok slaaptekort dus ik dender elke avond in slaapquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
je moet ook niet zoveel piekeren.... dan kan ik ook nachtenlang wakker liggen....
Dat heb ik ook wel eens, maar niet vaakquote:. Viel me nog mee dat ik vanacht een beetje heb kunnen slapen.... Was denk ik te moe om te gaan piekeren....
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
Bij mij helpt het heel veel als ik tering moe ben of tering stoned of tering dronken anders slaap ik ook voor geen meter
Ik ben een ontzettend pieker persoon, maar kan mezelf er voor kleine dingen toe zetten om de zorgen voor morgen te bewaren en dus goed kan slapen....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat heb ik ook wel eens, maar niet vaak
ik kan dat zo moeilijk geloven...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En het erge is ook nog dat het waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |