anders gezegd dan: jouw ogen zijn te jong voor mijn tieten, kunnen ze niet meer tegen, krijgen ze acuut hartkloppingen vanquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat is dat tochleeftijd is maar een cijfertje
Ogen met hartkloppingen, daar krijg ik zo'n tekenfilm-beeld bijquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
anders gezegd dan: jouw ogen zijn te jong voor mijn tieten, kunnen ze niet meer tegen, krijgen ze acuut hartkloppingen van
De gemiddelde Fokker is niet zo kieskeurig toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX heeft zo'n donkerbruin vermoeden dat haar tieten ook te oud zijn voor PteV
quote:
Hangen ze al op je knieen danquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
anders gezegd dan: jouw ogen zijn te jong voor mijn tieten, kunnen ze niet meer tegen, krijgen ze acuut hartkloppingen van
Dat kan je nog wel eens tegenvallenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX heeft zo'n donkerbruin vermoeden dat haar tieten ook te oud zijn voor PteV
Nee, zo makkelijk maak je het niet goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk maak je het niet goedfoto's van watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:26 schreef Reflectionne het volgende:
Ben ik weer![]()
Moest even mee met een rondleiding van een paar mbo'ertjes..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup. En nu ben ik bang voor jequote:
Ik ben niet zo kieskeurigquote:
quote:
Welkom terugquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:26 schreef Reflectionne het volgende:
Ben ik weer![]()
Moest even mee met een rondleiding van een paar mbo'ertjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |