morgen! half 9 scherp!

maar wel echt iets vaaaags vandaag

Ik ben normaal de eerste die optstaat en dan ontbijten omkleden en zodra ik klaar ben is mijn huisgenoot ook klaar en gaan we samen weg... Nu doe ik soms s'morgens hardlopen of ik neem een vroege bus en dan ben ik eerder weg dan haar, als zij net wakker is en ik helemaal klaar ben om te gaan ga ik niet wachten.... Dat kan

nu vanmorgen ben ik echt 5 min blijven liggen ofzo omdat we gisteravond feest hadden en pas om 12 uur ofzo thuis waren en we waren vanmorgen zo'n beetje zelfde tijd op en ik ben mijn tas aan het inpakken om zo te gaan vertrekken... gaat ze weg

ze wacht niet eens op me... dat was zo raar... ik weet dat ze niet
echt een sociaal persoon is (heb ik gemerkt) maar het is niet dat ik net opstond of nog aan het ontbijten was...Ik stond bijna met mijn jas aan

en dus heb ik de hele weg achter d'r gelopen en telkens een stukje dichterbij gegaan... en uiteindelijk heb ik d'r ingehaald op 500 m voor de school en ben ik gewoon strak doorgelopen....
Ik denk...jij niet sociaal ik ook niet

Maar ik vond het zo raar... Als je alleen wil lopen zeg dat dan...ik vond eht zo raar
mja dat was mijn gebitch weer op dinsdagochtend
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.