Ben daar opzich ook wel naar op zoek ja maar ik kan hier niet huren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
Maar nog niet opzoek naar een eigen appartement ofzo? Je studeert toch niet meer?
Hmm ja, das waarquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:39 schreef eer-ik het volgende:
Ben daar opzich ook wel naar op zoek ja maar ik kan hier niet huren.
Zal dan moeten kopen en voor de 150.000 euro die ik nu kan lenen kan je niet heel veel soeps krijgen.
Ik wil wel énigzins in de buurt van het centrum wonen, zoek 't niet om ergens helemaal achteraf te gaan zitten.
Gelukkig geen ideequote:Op maandag 13 oktober 2008 20:41 schreef The_Dean het volgende:
Hoe heet dat plaatje van Monique Smit ook alweer?
Waarom kun je daar (waar is dat eigenlijk?) niet huren?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben daar opzich ook wel naar op zoek ja maar ik kan hier niet huren.
In Utreg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom kun je daar (waar is dat eigenlijk?) niet huren?
In het centrum van Utrecht zal wel een wachtlijstje zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom kun je daar (waar is dat eigenlijk?) niet huren?
da's zelfs buiten het centrum nog.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
In het centrum van Utrecht zal wel een wachtlijstje zijn
Lastig probleem ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, dat probleem. Dat is ook de reden dat ik tegenwoordig ingeschreven sta. Ik heb het komend jaar geen kans op een woning in Schagen, maar zodra ik afgestudeerd ben kom ik in ieder geval in de buurt (en in een hogere prijsklasse, waar de wachtlijst iets minder lang zou moeten zijn).
Heerlijk hequote:Op maandag 13 oktober 2008 20:51 schreef Piles het volgende:
Fijn dat er aan de starters gedacht wordt in Nederland
Kom je van na na na na navond bij mij, zie ik je la la la la later aan het ontbijtquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:41 schreef The_Dean het volgende:
Hoe heet dat plaatje van Monique Smit ook alweer?
Een kenner merk ik wel...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:48 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Kom je van na na na na navond bij mij, zie ik je la la la la later aan het ontbijt
(Blijf je vanavond)
Goede morgen allemaal!
Mogguh Refquote:
Beetje jammer...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:28 schreef Reflectionne het volgende:
De pret is weer over.. Ze hebben weer zicht op mijn scherm vandaag.. Vrijdag en gisteren niet..
Nee, nooit. Alleen van mezelfquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Toch niet ook last gehad van muggen he?
Ik ben er goed in, maar gisteren was wel heel ergquote:
je moet ook niet zoveel piekeren.... dan kan ik ook nachtenlang wakker liggen..... Viel me nog mee dat ik vanacht een beetje heb kunnen slapen.... Was denk ik te moe om te gaan piekeren....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nooit. Alleen van mezelf![]()
[..]
Ik ben er goed in, maar gisteren was wel heel erg
Hmm, dat ken ik nog van vroeger. Had ik ook last van, tegenwoordig 1 brok slaaptekort dus ik dender elke avond in slaapquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
je moet ook niet zoveel piekeren.... dan kan ik ook nachtenlang wakker liggen....
Dat heb ik ook wel eens, maar niet vaakquote:. Viel me nog mee dat ik vanacht een beetje heb kunnen slapen.... Was denk ik te moe om te gaan piekeren....
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
Bij mij helpt het heel veel als ik tering moe ben of tering stoned of tering dronken anders slaap ik ook voor geen meter
Ik ben een ontzettend pieker persoon, maar kan mezelf er voor kleine dingen toe zetten om de zorgen voor morgen te bewaren en dus goed kan slapen....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat heb ik ook wel eens, maar niet vaak
ik kan dat zo moeilijk geloven...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En het erge is ook nog dat het waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |