zit je mijn posthistorie te lezen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Komt vast door dat vroege opstaan, dat kan niet goed zijn![]()
[..]
Ja, dat wist ik al eigenlijk![]()
Hoe kom ik erbij dat er maar 2 inkan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
In de mijne zit nu 3GB. Had ik laten doen toen ik nog bij iFactors werkte dus hoefde er niet voor te betalen
Nee, maar ik lees veel topics hier op Fokquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
zit je mijn posthistorie te lezen?
jah de kater van vrijdagavond komt ineens opzettenquote:
ah.. das waar ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees veel topics hier op Fok![]()
Klopt ja.. dus ik dacht, ik ga weer eens buurten.quote:
ik dacht eerst ook dat ik een NS kater had. Maar dat is het toch niet volgens mijquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:57 schreef Californium het volgende:
[..]
jah de kater van vrijdagavond komt ineens opzetten
Omdat apple zegt: In apparaten met onboard video hebben we graag twee gelijke repen geheugen. 2GB kan maar 4GB wordt niet gelezen door het logicboard. Dus meeste mensen denken dan, oh max is 2GB...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hoe kom ik erbij dat er maar 2 inkan?
Kan er niet meer dan 3GB in danquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Omdat apple zegt: In apparaten met onboard video hebben we graag twee gelijke repen geheugen. 2GB kan maar 4GB wordt niet gelezen door het logicboard. Dus meeste mensen denken dan, oh max is 2GB...
Nope. Op jou moederbord wel zekerquote:
jij loopt heul ook geen stage, en ik moet nog wel 1,5 stageverslag schrijven hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Je loopt geen stage, dus je wordt genegeerd...
Been there done thatquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoi, BX. Aangenaam! Het is de bedoeling dat je een naamtopic voor jezelf aanmaakt in KPD en daarin foto's en fimpjes van jezelf post. Dat is Stage SC ontgroening
Die kan tot 8 volgens mij ofzoquote:
Je moet 64-bits hebben ja, en die is er voor XP en Vista. No problemoquote:Alleen jammer dat windows XP er niets mee kan en Vista 32 bits ook niet
Jah, dat weet ik dan weer nietquote:Oh en daarnaast. Je moet wel hard je best doen wil je in een mac mini meer nodig hebben dan 3GB
JOU tieten!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Been there done that![]()
Btw, er is vast niets aan mij wat je nog niet gezien hebt.
Een mac mini is voor een standaard huis gebruiker. Die kunnen meestal al uit de voeten met 1GB. Immers: os X 10.5 is wel goed ontworpen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Die kan tot 8 volgens mij ofzo
[..]
Je moet 64-bits hebben ja, en die is er voor XP en Vista. No problemo
[..]
Jah, dat weet ik dan weer niet
Wat is dat tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn tieten zijn veel te oud voor jou
quote:
Mja, moet ik je wel een beetje gelijk in gevenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Vista is net een amerikaanse auto. Altijd veels te grote motor omdat het grote kutbakken zijn en uiteindelijk heb je nog niet zoveel trekkracht als een goede europese auto....
Ja, watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |