Nee man. Klaar met de studie. Ben nu gewoon loonslaafquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:41 schreef nicomart het volgende:
nog even geduld
Daarom zit ik ook te lezen
Werk je trouwens nog bij de iFactors?
Ook erg vervelend...loonquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee man. Klaar met de studie. Ben nu gewoon loonslaaf
ah jij ook al.. Ik heb daar zaterdag mijn eerste eigen mac opgehaaldquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee man. Klaar met de studie. Ben nu gewoon loonslaaf
Zal nog wel ff duren hoorquote:
Voor de zomervakantie haalden we vaak 2 posts per minuut gemiddeld, met af en toe uitschieters naar boven (en naar onder). Nu zitten we op gemiddeld 0,25 post per minuutquote:Hoe lang doen jullie tegenwoordig per topic dan?
Oh dat het prettige deel van de deal. De andere kant is vervelender, het slaaf gedeeltequote:
Welke mac mini heb je? Ik heb de C2d 1,83 zoals je misschien al weet...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah jij ook al.. Ik heb daar zaterdag mijn eerste eigen mac opgehaald![]()
Mijn oude lawaaiige desktop is nu vervangen door een superkleine, stille MacMini
Nou ik zal voorlopig even het gemiddelde wat hoger houden..quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal nog wel ff duren hoor
[..]
Voor de zomervakantie haalden we vaak 2 posts per minuut gemiddeld, met af en toe uitschieters naar boven (en naar onder). Nu zitten we op gemiddeld 0,25 post per minuut
Zie ook http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=2 natuurlijk
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:47 schreef nicomart het volgende:
Nou ik zal voorlopig even het gemiddelde wat hoger houden..
Iedereen vergeet 'm, dat scheeltquote:En die link was ik even vergeten ja
ik heb de C2d 2.0 GHz versie. Gelijk maar 2 GB geheugen in laten stoppen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Welke mac mini heb je? Ik heb de C2d 1,83 zoals je misschien al weet...
maar ik was jou niet vergeten hoor!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Iedereen vergeet 'm, dat scheelt
discriminatie!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zit nog steeds niet in de top 10 van posters
quote:
Gaat ook nog wel ff durenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zit nog steeds niet in de top 10 van posters
maar ik ben er wel weer eens vandaag!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Californium het volgende:
was ik weer.... wat een kutdag..... Hoofdpijn, last van me keel.... voel me echt NIET optimaal
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef nicomart het volgende:
ik heb ook maar 2 posters op mijn kamer hangen!
Komt vast door dat vroege opstaan, dat kan niet goed zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Californium het volgende:
was ik weer.... wat een kutdag..... Hoofdpijn, last van me keel.... voel me echt NIET optimaal
Ja, dat wist ik al eigenlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef nicomart het volgende:
ik heb trouwens ook positieve kanten ontdekt van werken.. Ik heb een heel lief rookvriendinnetje ontmoet
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar ik ben er wel weer eens vandaag!!!
In de mijne zit nu 3GB. Had ik laten doen toen ik nog bij iFactors werkte dus hoefde er niet voor te betalenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik heb de C2d 2.0 GHz versie. Gelijk maar 2 GB geheugen in laten stoppen..
heb geeen ideeeee.....quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Komt vast door dat vroege opstaan, dat kan niet goed zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |