Ik had verwacht dat jij dat wel zou weten eigenlijkquote:
Dat is algemeen bekend tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:59 schreef Reflectionne het volgende:
Waarom is dat laatste uurtje zo zwaar!
Wat was er mee? Mijne is ook kapot en ik moet hem nog laten fixenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
KutHij is een week logeren bij de laptopdokter..
Ik mis 'm zoooo
Hij had al heel lang allemaal kuren, liep vaak vast (dagelijks), opeens geen internet, filmpjes niet af willen spelen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef PteV het volgende:
[..]
Wat was er mee? Mijne is ook kapot en ik moet hem nog laten fixen
En waarom dienen wij dit boeiend te vinden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Porter
Er staat dat we er niet van houdenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En waarom dienen wij dit boeiend te vinden?
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij dat wel zou weten eigenlijk![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Porter
Dan dien je toch eerst te weten waar het over gaat alvorens je besluit een positieve danwel negatief mening te vormen over desbetreffende onderwerp?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Er staat dat we er niet van houden
En waar laat je hem fixen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hij had al heel lang allemaal kuren, liep vaak vast (dagelijks), opeens geen internet, filmpjes niet af willen spelen..
Bij de vent waar ik 'm ook gekocht heb..quote:
Heeft ze een vriend? Waarom vraag je dr niet uit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef nicomart het volgende:
whehe.. ja ik hoef ook niet zo nodig, maar zij moet eigenlijk stoppen vanwege een poliep op dr stembanden (nee, ze heet geen Fons)
Maar dat zou het einde betekenen van onze rookdates
Lees het topicquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Heeft ze een vriend? Waarom vraag je dr niet uit.
Hallo Pilesquote:
Dat gaat wel een beetje ver....quote:
Oh, toch welquote:
Ik dacht dat ik er na het 2e jaar vanaf was, maar de laatste maanden gaan we weer beginnenquote:Nee.. word je op de hogeschool geïndoctrineerd met Porter... nee, denken die Zweden met hun eigen marketing/management goeroe het beter te weten..
In de derde kreeg opeens weer de behoeftenpyramide van Maslow... Dat kennen we nu ondertussen wel ja..Volgende sheet!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, toch wel
[..]
Ik dacht dat ik er na het 2e jaar vanaf was, maar de laatste maanden gaan we weer beginnen
Ook zoiets jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de derde kreeg opeens weer de behoeftenpyramide van Maslow... Dat kennen we nu ondertussen wel ja..Volgende sheet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |