anders gezegd dan: jouw ogen zijn te jong voor mijn tieten, kunnen ze niet meer tegen, krijgen ze acuut hartkloppingen vanquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat is dat tochleeftijd is maar een cijfertje
Ogen met hartkloppingen, daar krijg ik zo'n tekenfilm-beeld bijquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
anders gezegd dan: jouw ogen zijn te jong voor mijn tieten, kunnen ze niet meer tegen, krijgen ze acuut hartkloppingen van
De gemiddelde Fokker is niet zo kieskeurig toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX heeft zo'n donkerbruin vermoeden dat haar tieten ook te oud zijn voor PteV
quote:
Hangen ze al op je knieen danquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
anders gezegd dan: jouw ogen zijn te jong voor mijn tieten, kunnen ze niet meer tegen, krijgen ze acuut hartkloppingen van
Dat kan je nog wel eens tegenvallenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX heeft zo'n donkerbruin vermoeden dat haar tieten ook te oud zijn voor PteV
Nee, zo makkelijk maak je het niet goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk maak je het niet goedfoto's van watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:26 schreef Reflectionne het volgende:
Ben ik weer![]()
Moest even mee met een rondleiding van een paar mbo'ertjes..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup. En nu ben ik bang voor jequote:
Ik ben niet zo kieskeurigquote:
quote:
Welkom terugquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:26 schreef Reflectionne het volgende:
Ben ik weer![]()
Moest even mee met een rondleiding van een paar mbo'ertjes..
Waar wacht je nog op danquote:
Oke... ik zal wel even kijken wat ik in de aanbieding hebquote:
wat voor een pakketjequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
Zo... even pakketje op de post gedaan, wat een zure doos bij de DA zeg... ik geen idee wat ik doe en zij meteen zeuren
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
op jou natuurlijk! Ik heb geen fototoestel hier, dus je zal ze zelf moeten komen maken
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:29 schreef Californium het volgende:
Oke... ik zal wel even kijken wat ik in de aanbieding heb
mijne is kapotquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je laptop eigenlijk?
O oke.... ik haat pakketjes voor mijn vejaardag namelijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow gewoon... euhm.... iets....
Too fucking badquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]
O oke.... ik haat pakketjes voor mijn vejaardag namelijk
Ik ga eerst even aan het werk... en daarna zal ik je een leuke foto msn-enquote:
Waar moet ik aan denken?quote:
Ja hallo, anders ga ik effe meteen alles verklappenquote:
Kutquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je laptop eigenlijk?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef Californium het volgende:
Ik ga eerst even aan het werk... en daarna zal ik je een leuke foto msn-en
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:38 schreef Reflectionne het volgende:
KutHij is een week logeren bij de laptopdokter..
Ik mis 'm zoooo
Ja, de laptop van m'n ouders te leen.. Maar die is niet zo fijn, rot ding..quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Je hebt wel vervanging toch thuis, of niet
Is maar een weekje gelukkigquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, de laptop van m'n ouders te leen.. Maar die is niet zo fijn, rot ding..
't Lijkt nu al heel lang..quote:
Ik had verwacht dat jij dat wel zou weten eigenlijkquote:
Dat is algemeen bekend tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:59 schreef Reflectionne het volgende:
Waarom is dat laatste uurtje zo zwaar!
Wat was er mee? Mijne is ook kapot en ik moet hem nog laten fixenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
KutHij is een week logeren bij de laptopdokter..
Ik mis 'm zoooo
Hij had al heel lang allemaal kuren, liep vaak vast (dagelijks), opeens geen internet, filmpjes niet af willen spelen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:01 schreef PteV het volgende:
[..]
Wat was er mee? Mijne is ook kapot en ik moet hem nog laten fixen
En waarom dienen wij dit boeiend te vinden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Porter
Er staat dat we er niet van houdenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En waarom dienen wij dit boeiend te vinden?
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij dat wel zou weten eigenlijk![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Porter
Dan dien je toch eerst te weten waar het over gaat alvorens je besluit een positieve danwel negatief mening te vormen over desbetreffende onderwerp?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Er staat dat we er niet van houden
En waar laat je hem fixen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hij had al heel lang allemaal kuren, liep vaak vast (dagelijks), opeens geen internet, filmpjes niet af willen spelen..
Bij de vent waar ik 'm ook gekocht heb..quote:
Heeft ze een vriend? Waarom vraag je dr niet uit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef nicomart het volgende:
whehe.. ja ik hoef ook niet zo nodig, maar zij moet eigenlijk stoppen vanwege een poliep op dr stembanden (nee, ze heet geen Fons)
Maar dat zou het einde betekenen van onze rookdates
Lees het topicquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Heeft ze een vriend? Waarom vraag je dr niet uit.
Hallo Pilesquote:
Dat gaat wel een beetje ver....quote:
Oh, toch welquote:
Ik dacht dat ik er na het 2e jaar vanaf was, maar de laatste maanden gaan we weer beginnenquote:Nee.. word je op de hogeschool geïndoctrineerd met Porter... nee, denken die Zweden met hun eigen marketing/management goeroe het beter te weten..
In de derde kreeg opeens weer de behoeftenpyramide van Maslow... Dat kennen we nu ondertussen wel ja..Volgende sheet!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, toch wel
[..]
Ik dacht dat ik er na het 2e jaar vanaf was, maar de laatste maanden gaan we weer beginnen
Ook zoiets jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de derde kreeg opeens weer de behoeftenpyramide van Maslow... Dat kennen we nu ondertussen wel ja..Volgende sheet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |