iddquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:00 schreef DarkElf het volgende:
Roelien is ook zo een leuk klein droppie naast die lange lijzen
Dat ze van vlees houden werd al snel duidelijk bij dat etentjequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:18 schreef peterfan het volgende:
Eindelijk weer een leuke aflevering!
Martin is geweldig; "ja, dat zijn carnivoren he, dat zie je in die oogies, vlees!"![]()
En Evert ..![]()
"Op haar prompte borstjes, allebei!"
Dat klopt wel ja. Ze heeft een normaal postuur, denk zo maat 40, soms misschien 42, maar door die kleding die ze aanheeft lijkt het wel 44/46. Ik vind trouwens toch dat zij en Anouck soms maar vreemde oudewijvenkleding aanhebben. Claire heeft echt haar eigen stijl en dat had Willemijn ook. Als ze Cheryl nou net iets ordinairder kleden en Anouck iets meer hippie/kunstenaresachtig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:08 schreef peterfan het volgende:![]()
![]()
Dat bedoel ik, pronte borstjes!
Trouwens, de styliste van Linda/Cheryl heeft vast een enorme hekel aan haar! Wat geeft ze haar toch altijd jurken waarin ze moddervet lijkt! Gister een blauwe creatie die er voor zorgde dat mjin man er van overtuigd was dat ze zwanger is...
En die lippen worden er ook echt niet beter op!
Ja, in KLB, waar het thuishoort.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:28 schreef Urquhart het volgende:
Is er al een topique over die Gooise meisjes die zometeen op RTL5 komen?
Ah nee, toch niet alweer bijna afgelopen ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
omg creepy stalker!
En Tippi Wan weer in beeld, die moet toch ook nog een grotere rol krijgen! Maar volgende week is volgens mij alweer de laatste aflevering
Dat dus!quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:34 schreef Downer het volgende:
Roelien was weer leuk, dat gegil idden de dames maar rustig verder kletsen
![]()
Eensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:55 schreef joep.t het volgende:
Dit seizoen is nu eigenlijk pas 3 afleveringen echt lekker op gang,Jammer dat er niet zoals bij amerikaanse series gewoon twintig afleveringen in een seizoen zitten,Dan had bijvoorbeeld de joost lijn veel langer en spannender kunnen worden.
Yep...quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:35 schreef Duderinnetje het volgende:
De aflevering van vorige week hè, is die nou alleen maar tegen betaling te bekijken?
Ik moet er ook nog 3 kijken en denk dat ik ze ook maar even erdoor ga jassen a.s. dinsdag, nu ik deze week en vorige week heb gekeken, heb ik toch het gevoel dat ik dingen mis.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:06 schreef Oblivion het volgende:
Yep...
Joh, 1.30 euro...
Even met je mobiel, zo gepiept!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Definitief bevestigd dat er een vijfde seizoen komt.
Ik wil trouwens heel erg de cd van Gooische Vrouwen aanraden, met alle bekende deuntjes uit de serie. Heb hem nu opstaan, heerlijke, relaxte muziek
.
Zal ook eens kijken...quote:
Ohja en om nog even verder te spammen, nu ik toch bezig ben: ik zag dat er nu een midprice-editie van 'Gooische Vrouwen: hoe het begon' in de winkels ligt, voor 10,-. Ga hem morgen even halen, als hij er is.
Ga ik morgen even naar de bruna...hoewel, de Ako zit vlakbij mijn werkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop het, zag het bij Bol maar bij Bruna waarschijnlijk ook wel. Gossip Girl is leuk jaheb de hele serie
Ja helaas..quote:Op zondag 2 november 2008 19:26 schreef MadGuy het volgende:
Laatste aflevering van dit seizoen vanavond.
Ja, dat had beter geweest, maar ze willen het geloof ik nog spannend houden. Hangt er een beetje vanaf of ze wel terug kan keren in verband met ander werk, denk ik. Nou ja, we zullen zien. Het zou zonde zijn als Tippi Wan zo roemloos ten onder ging.quote:Op zondag 2 november 2008 21:46 schreef redcable het volgende:
jammer hou niet van happy end cliffhangers
Beter lieten ze het autowrak zien zonder lichaam
We waren vrijdagavond begonnen bij aflevering 1 en waren zaterdagmiddag bij aflevering 9quote:
Volgens mij waren ze eerst ook niet echt van plan om een nieuw seizoen te maken, en was de eigenlijk de allerlaatste Gooische Vrouwen, maar vanwege de gigantische kijkcijfers dit seizoen zijn ze weer gaan twijfelen. Ik denk dat het daar mee te maken heeftquote:Op maandag 3 november 2008 18:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vond het toch wel een raar eind.. niet echt het gevoel dat er nog wat nieuws komt?
Ze deed me al aan iemand denken!quote:Op maandag 3 november 2008 21:44 schreef MadGuy het volgende:
Zou best kunnen, RaymanNL...
Overigens, hebben ze tante Cor naar Gretta Duisenberg gemodelleerd?
[ afbeelding ]
Als er ooit een biopic van haar komt...
Hmm, dat zou natuurlijk goed kunnen ja.. nou ben benieuwd. Is het al zeker dat er een nieuw seizoen komt?quote:Op maandag 3 november 2008 20:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze eerst ook niet echt van plan om een nieuw seizoen te maken, en was de eigenlijk de allerlaatste Gooische Vrouwen, maar vanwege de gigantische kijkcijfers dit seizoen zijn ze weer gaan twijfelen. Ik denk dat het daar mee te maken heeft
ja, zeker wetenquote:
Waar haal je die vandaan?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:39 schreef E.T. het volgende:
er komt dus in de volgende serie iets over de kredietcrisis
"de kredietkrisis heeft een voordeel.. het is zo lekker rustig in de winkels in het gooi"
RTL Boulevardquote:
Aha! Grappig! Ben benieuwd of ze het echt gaan gebruiken.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
RTL Boulevard![]()
Een item over Ik hou van Holland en dus over Linda en een kort interviewtje, waarin deze quote naar voren kwam en ze zei erbij 'die hoorde ik ergens en ik dacht 'die moet ik onthouden, daar kunnen we wat mee"
Gooise meisjes?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:09 schreef ElisaB het volgende:
Dan ff heel wat anders: wat moeten we gaan kijken nu Gooische Vrouwen op is
Nu gaan we gewoon weer FOK!ken op zondagavond.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:09 schreef ElisaB het volgende:
Dan ff heel wat anders: wat moeten we gaan kijken nu Gooische Vrouwen op is
O echt? Kan je zonder? Ik vond het ook een naar seizoen, maar klamp me vast aan hoe het eertijds was...quote:Op donderdag 6 november 2008 00:58 schreef shiNinG_staR het volgende:. Na dit slappe einde kan ik wel een tijdje zonder. Dit fragment blijft trouwens wel hilarisch:
met Claire op de kermis en Evert die Harry Potter voorleest.
De extra track op de DVD is ook geweldig!quote:Op donderdag 6 november 2008 01:33 schreef Roberto258 het volgende:
Martin Morerogeweldige acteur is het gewoon
Ik denk dat ik ook maar die dvd's eens voor een habbekrats bij Kruidvat vandaan haal of zo.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Die soundtrack-CD is heerlijk trouwens. Ik zie er af en toe meteen de scenes bij.
Hoe lang nog tot sezoen 5? Ik draai nu al door mensen. Nu al. En dan komt die hele eenzame winter nog. En dat vóórjaar. En dan nog zo'n GV-loze zomer. Maar ik hoor nu I Will Survive, dus daar gaan we dan maar vanuit. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, coolquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
4 september start het vijfde seizoen!
Op de vrijdag inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:21 schreef ivetje het volgende:
Ow joehoei!! Ik kan niet wachtenBedacht me laatst ineens al wanneer het weer zou komen. Niet verwacht dat het zo snel zou zijn. En lekker op de vrijdag, daar had ik nog niets
OMG! *rent naar winkelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:53 schreef zesje het volgende:
Vandaag lag trouwens de nieuwe Linda in de bus met Cheryl als gasthoofdredactrice
ben benieuwdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:18 schreef MadGuy het volgende:
Woei, 4 september alweer. Spin-off lijkt me dan niet echt leuk. Het is mooi geweest zo.
Haha, leukquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:03 schreef zesje het volgende:
Heb gisteren nog even op youtube wat fragmenten zitten terugkijken van de afgelopen seizoenen. Wat zijn jullie all time favorite GV scenes? Cheryl en Martin en de nieuwe buren vond ikMartin is helemaal geweldig, ook toen die scene met triviant. En Willemijn was natuurlijk ook helemaal briljant.
Joke en Tippi mogen wegblijven van mij maar Tippi zal de crash wel overleefd hebben ben ik bang. Ik vind de psychologische drama's wel prima zonder misdaad en geweld.
Op het agriturismo waar we met vakantie waren was o.a. ook een Nederlands stel met 2 dochtertjes waarvan de man spre-kend Evert was, incl. grijzende haar en geruite broeken maar ook het kakkerige accent. Zij was net zo'n scheet als Roelien. Uiteraard noemden we hen Evert en Roelien. Als Evert met zijn dochters in het zwembad was mocht iedereen dat horen. Regelmatig zei hij "GOED man!, Supah!" tegen ze, iets wat we nu na de vakantie nog steeds te pas en te onpas tegen elkaar zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Lily Allen - Not fairquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:49 schreef secondant het volgende:
weet iemand hoe het liedje heeft dat onder de trailer zit?
Ik schrok echt, want was alweer bang dat ik een week te laat wasquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef arwd het volgende:
haha..
nou nog 1 weekie dan kan ik weer lekker voor de buis zitten kan niet wachten!
ja dat hoop ik ook idd...quote:Op donderdag 3 september 2009 23:36 schreef Oblivion het volgende:
Ben ook weer van de partij...![]()
Hopelijk valt het niet tegen...
Ik meen me te herinneren dat je daar vorig jaar (of twee jaar geleden) voor moest betalen.quote:
Hoop dat het gratis is danquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:03 schreef Foca het volgende:
Vanavond weer he
Maar er is ook Van Duin, Popstars, VI
Kun je dit nog terugzien op internet na de uitzending?
Ok bedankt. Dan kan ik het altijd morgen nog terugkijken dusquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:07 schreef Kloddertjeroze het volgende:
[..]
Hoop dat het gratis is dan
en anders zaterdag rtl8 om 20.00 herhaling
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit er klaar voor compleet mét mijn speciale gooische vrouwenwijn
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:26 schreef Bluezz het volgende:Ik zit er klaar voor compleet mét mijn speciale gooische vrouwenwijn
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:57 schreef Vivi het volgende:
Vlinder kan beter omgedoopt worden tot Bumble Bee.
quote:
Klopt, heb net ook gekekenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:53 schreef Foca het volgende:
Nu even op RTLgemist terug kijken. Vreemd, er staat een ¤, maar ik kan het gewoon gratis kijken.
de mr had het vrijdag gemist dus en gisteren opgenomen. Heeft vanmorgen gekeken en moest ook er hard om lachenquote:
Ja hier ook een mannelijke kijker in huis!quote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de mr had het vrijdag gemist dus en gisteren opgenomen. Heeft vanmorgen gekeken en moest ook er hard om lachen
oh ja dat zeker , tis dat ik riep dat ie t moest programmerenquote:Op zondag 6 september 2009 22:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja hier ook een mannelijke kijker in huis!
Maar als ik er niet aan zou denken, zou hij het vergeten hoor! Dat dan weer wel.
Hoe was het wijntje? Ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Typecasting
De wijn is nog dicht hoor, eerst de proscecco ff oplurken straks
Jaaaaaaaa de reclame voor de wijnik zat er al op te wachten
Is nog dichtquote:Op maandag 7 september 2009 15:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe was het wijntje? Ben eigenlijk wel benieuwd
Ja! Ik kon er nog eentje meenemen bij de supermarkt (weliswaar met een Margriet erbij in zo'n cellofaantje, maar goed. Kwestie van de Linda daar boven leggen, op de kassaband.quote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef Reese het volgende:
@Duderella, had je de Cheryl. nog weten te bemachtigen?
En is de leuke sluikreclame naar dit blad je opgevallen?
De Linda die zogenaamd door Cheryl was ge-gast-eindredigeerd.quote:
* Er zit een knop op je TVquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef Flowerlive het volgende:
Waar mensen al niet naar kijken....tetriest voor woorden
De linda ligt altijd bij mijn kapperquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:05 schreef Duderella het volgende:
De Linda die zogenaamd door Cheryl was ge-gast-eindredigeerd.
Ik krijg er serieus buikpijn vanquote:
hier idemdito, brrrrrquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik krijg er serieus buikpijn van. *moederinstinct*
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Vivi het volgende:
Ik heb al gegoogled of ie doodgaat.
Kon niks vinden btw.
dit dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik moest even naar de meiden, dus blijkbaar iets enorms gemist....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:15 schreef Vivi het volgende:
Huh? Heb je niet gekeken?
Morgen de herhaling kijken dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:22 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik moest even naar de meiden, dus blijkbaar iets enorms gemist....
*baalt*
Je kan het gratis terugkijken op de sitequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:22 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik moest even naar de meiden, dus blijkbaar iets enorms gemist....
*baalt*
hmmm, niet mee eens, de vorige doden en moorden betroffen volwassen en altijd op een hilarische manier, over de verdrinkingsdood van een kind kun je echt geen grappen meer maken, dus het zal wel met een sisser aflopen. Als ze echt scripten dat er een peuter overlijdt door de onachtzaamheid van een alcoholische troela, boycot ik gelijk de serie verder..hihiquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:58 schreef Duderella het volgende:
Mij zou het dan weer niet veel kunnen schelen of Remy doodgaat... want de serie valt of staat met deze mensen.
Das een serijeus accuseesjon zeg.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:00 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Martin...dood? Bedoel je dat ?
Wat een onzin. Hysterisch gedoe altijd als het om kinderen gaat. Alsof een volwassene die dood gaat niet erg is. Het is maar een serie hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:35 schreef Euridice het volgende:
[..]
hmmm, niet mee eens, de vorige doden en moorden betroffen volwassen en altijd op een hilarische manier, over de verdrinkingsdood van een kind kun je echt geen grappen meer maken, dus het zal wel met een sisser aflopen. Als ze echt scripten dat er een peuter overlijdt door de onachtzaamheid van een alcoholische troela, boycot ik gelijk de serie verder..hihi
Hier ook, we hebben 'm afgezet. Ik kon het niet aanzien, maar het blijkt de clifhanger dus we weten het nog niet. Denk toch dat het wel goed afloopt hoor. Toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hysterisch gedoe altijd als het om kinderen gaat. Alsof een volwassene die dood gaat niet erg is. Het is maar een serie hoor.
Kinderen zijn toch vervelend in series. Zolang ze baby zijn ok, maar verder voegen ze weinig toe, zeker qua acteerprestatiesquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:58 schreef Duderella het volgende:
Mij zou het dan weer niet veel kunnen schelen of Remy doodgaat... want de serie valt of staat met deze mensen.
Zo'n gevoel heb ik ook een beetje. Vind Claire en Anouk erg goed spelen, maar krijg een beetje de kriebels van Cheryl, Jari en die -waar ik de naam weer van vergeten ben- met de miskraamquote:Op zaterdag 12 september 2009 06:00 schreef juliana het volgende:
Het wordt mij een beetje te ongeloofwaardig nu, best goed dat de serie stopt hierna. Op het hoogtepunt is eigenlijk al te laat!
En ik heb nou ook nooit echt het idee dat dat het kind kan zijn van Anouk en Tomquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kinderen zijn toch vervelend in series. Zolang ze baby zijn ok, maar verder voegen ze weinig toe, zeker qua acteerprestaties
Vlinder is ook zo... eentonig.
Het gaat om de manier waarop!quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hysterisch gedoe altijd als het om kinderen gaat. Alsof een volwassene die dood gaat niet erg is. Het is maar een serie hoor.
Dat kind kan nog niet zwemmen en als hij naar beneden glijdt komt ie met z'n hoofd onder water. Zoiets, denk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:49 schreef Duderella het volgende:
Gisteren had ik het gemist, maar we hebben het net in de herhaling gezien.
maar waarom denken jullie dat Remy verzuipt? Ik haalde dat er niet zo uit, eigenlijk. Hoogstemnd dat 't jong straks met zijn billen in koud water zou zitten.
Ja maar dat gebeurde toch helemaal niet en dat dreigde toch ook helemaal niet te gebeuren? Kind zat vrolijk te poedelen. Door de reacties gisteren hier, kreeg ik de indruk dat je het kind ook onder water zag verdwijnen in het eind shot.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kind kan nog niet zwemmen en als hij naar beneden glijdt komt ie met z'n hoofd onder water. Zoiets, denk ik.
Oh aha, die had ik niet als zodanig geinterpreteerd. Leken mij vrolijke badgeluidjes.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef E.T. het volgende:
de onderwater borrel en blub geluiden als de camera wegdraait zorgen bij mij voor het 'verdrink' scenario
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh aha, die had ik niet als zodanig geinterpreteerd. Leken mij vrolijke badgeluidjes.Het is echt zó goed dat ik geen kinderwens heb hè?
Ja, dat zag ik ook jaquote:Op zondag 13 september 2009 01:06 schreef Dandilion het volgende:
Heb net de aflevering terug gekeken bij rtl, wat een spannend einde zeg!
Ik hoorde duidelijk de bad geluiden, leek ook net of je hem zag knikkebollen in bad, zat zo met zijn hoofdje naar beneden gebogen. Zal toch niet....
Bah hele week wachten tot het uitkomt wat er dan wel / niet gaat gebeuren met kleine Remy.
verwacht inderdaad zo'n plotwendingquote:Op zondag 13 september 2009 01:27 schreef bloodymary het volgende:
Misschien is hij wel ineens weg, dat Tippie-wan binnen is geweest en hem heeft ontvoerd.
dat zegt niks... je wilde ook niet trouwenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh aha, die had ik niet als zodanig geinterpreteerd. Leken mij vrolijke badgeluidjes.Het is echt zó goed dat ik geen kinderwens heb hè?
Maar t zou wel erg saai zijn als ze dan niet eens minstens 1 x met hem het bed induikt en dan ook zwanger blijkt te zijnquote:Op zondag 13 september 2009 11:27 schreef N.icka het volgende:
Ik gok dat Claire hem net op tijd vindt , zich realiseert dat ze toch wel een drank probleem heeft. Naar de AA gaat , dan krijgen we nog wat leuke AA scenes. Daar ontmoet ze ook de vriend van haar dochter , die stiekem ook bij de AA zit . En uiteindelijk kunnen ze dankzij hun wederzijds geheim het prima vinden
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 13 september 2009 01:27 schreef bloodymary het volgende:
Misschien is hij wel ineens weg, dat Tippie-wan binnen is geweest en hem heeft ontvoerd.
Dat vond ik zo raar toen hij de eerste keer naar de opvang ging, Cheryl had zich verslapen en rent zijn kamer in en daar zat hij vrolijk te spelen. Ik had echt zoiets van huh wie heeft dat kind uit bed gehaald dan???quote:Op zondag 13 september 2009 08:11 schreef E.T. het volgende:
IK denk trouwens dat Remy straks gewoon op z'n kamertje zit te spelen ofzo maar dat Claire (of Cheryl bij thuiskomst) nog wel de schrik van hun leven krijgen en we dus beginnen met een hoop gegil in de badkamer terwijl we niks zien
Jawel, stiekem wel!quote:Op zondag 13 september 2009 08:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat zegt niks... je wilde ook niet trouwen![]()
Dat kind verzuipt echt niet inderdaad. En er moet nog iets met Tipiwan. En Claire moet nog tot inkeer komen. Dat zal nu dan wel gebeuren, zoals iemand al opperde.quote:IK denk trouwens dat Remy straks gewoon op z'n kamertje zit te spelen ofzo maar dat Claire (of Cheryl bij thuiskomst) nog wel de schrik van hun leven krijgen en we dus beginnen met een hoop gegil in de badkamer terwijl we niks zien
dat is nou juist precies de bedoelingquote:Op zondag 13 september 2009 12:48 schreef soapie het volgende:
Van mij mag Claire in dat bad verzuipen ipv Remy. Ik irriteer me aan dat zeikwijf....
Zou 't???quote:Op zondag 13 september 2009 12:54 schreef Mestras het volgende:
[..]
dat is nou juist precies de bedoeling
Dat zit er wel in jaquote:Op zondag 13 september 2009 12:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jawel, stiekem wel!Maar stiekem wil ik echt geen kinderen werpen.
![]()
[..]
Dat kind verzuipt echt niet inderdaad. En er moet nog iets met Tipiwan. En Claire moet nog tot inkeer komen. Dat zal nu dan wel gebeuren, zoals iemand al opperde.
precies, ook aan dit actrice trouwens als ze niet in die rol zit.quote:Op zondag 13 september 2009 12:48 schreef soapie het volgende:
Van mij mag Claire in dat bad verzuipen ipv Remy. Ik irriteer me aan dat zeikwijf....
In welk toneelstuk vond je haar niets dan?quote:Op maandag 14 september 2009 17:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies, ook aan dit actrice trouwens als ze niet in die rol zit.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gister gezien. Spannend! Van mij mag het kind best verzuipen overigens, hoor
. Lekker wat actie erin
.
Ik erger me aan mensen die het woord irriteren fout gebruiken.quote:Op zondag 13 september 2009 12:48 schreef soapie het volgende:
Wie??quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef Euridice het volgende:
andre morero draagt de serie kwa humorgehalte, ik vind hem geweldig met dat platte accent..
Nou...quote:
Sterker nog, er wordt gefluisterd dat Linda de Mol Martin had bedacht met René Froger als voorbeeld (het vreemdgaan met álle achtergrondzangeresjes, het zo 'Amsterdams norrrmaaal blijfe', zijn vrouw die maar trouw blijft, de hang naar zijn moeder etc.). In het begin hebben de Frogertjes er zelfs wel eens tegen geageerd, meen ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Dit filmpje blijft leuk, het hadden neven kunnen zijn.
Dat geloof ik meteen, wat mij ook zo aan Martin blijft aanspreken is de herkenbaarheid... ik kom zelf uit Amsterdam en er zijn nog een flink aantal van dit soort figuren onder onsquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Sterker nog, er wordt gefluisterd dat Linda de Mol Martin had bedacht met René Froger als voorbeeld (het vreemdgaan met álle achtergrondzangeresjes, het zo 'Amsterdams norrrmaaal blijfe', zijn vrouw die maar trouw blijft, de hang naar zijn moeder etc.). In het begin hebben de Frogertjes er zelfs wel eens tegen geageerd, meen ik.
Ik vond dat optreden van 'Martin' en René Froger dan ook best wel bijzonder toen. Zou me niets verbazen als er van te voren afspraken waren gemaakt over grappen die wel en niet konden. 'Martin' was ook vrij braaf daar.
OMG Jaaaa Geer Goor en Martinquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:29 schreef Duderella het volgende:
Overigens wordt er in dat fragment gesproken over Martin als derde Topper! Dat zou nog eens leuk zijn!![]()
Kijk dánn worrik wél fen op ene!quote:
De muziek is altijd geweldig gekozen vind ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:18 schreef Aventura het volgende:
Gaaf, dat Metallica-nummer er doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |