de mr had het vrijdag gemist dus en gisteren opgenomen. Heeft vanmorgen gekeken en moest ook er hard om lachenquote:
Ja hier ook een mannelijke kijker in huis!quote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de mr had het vrijdag gemist dus en gisteren opgenomen. Heeft vanmorgen gekeken en moest ook er hard om lachen
oh ja dat zeker , tis dat ik riep dat ie t moest programmerenquote:Op zondag 6 september 2009 22:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja hier ook een mannelijke kijker in huis!
Maar als ik er niet aan zou denken, zou hij het vergeten hoor! Dat dan weer wel.
Hoe was het wijntje? Ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Typecasting
De wijn is nog dicht hoor, eerst de proscecco ff oplurken straks
Jaaaaaaaa de reclame voor de wijnik zat er al op te wachten
Is nog dichtquote:Op maandag 7 september 2009 15:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe was het wijntje? Ben eigenlijk wel benieuwd
Ja! Ik kon er nog eentje meenemen bij de supermarkt (weliswaar met een Margriet erbij in zo'n cellofaantje, maar goed. Kwestie van de Linda daar boven leggen, op de kassaband.quote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef Reese het volgende:
@Duderella, had je de Cheryl. nog weten te bemachtigen?
En is de leuke sluikreclame naar dit blad je opgevallen?
De Linda die zogenaamd door Cheryl was ge-gast-eindredigeerd.quote:
* Er zit een knop op je TVquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef Flowerlive het volgende:
Waar mensen al niet naar kijken....tetriest voor woorden
De linda ligt altijd bij mijn kapperquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:05 schreef Duderella het volgende:
De Linda die zogenaamd door Cheryl was ge-gast-eindredigeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |