Ik krijg er serieus buikpijn vanquote:
hier idemdito, brrrrrquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik krijg er serieus buikpijn van. *moederinstinct*
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Vivi het volgende:
Ik heb al gegoogled of ie doodgaat.
Kon niks vinden btw.
dit dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik moest even naar de meiden, dus blijkbaar iets enorms gemist....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:15 schreef Vivi het volgende:
Huh? Heb je niet gekeken?
Morgen de herhaling kijken dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:22 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik moest even naar de meiden, dus blijkbaar iets enorms gemist....
*baalt*
Je kan het gratis terugkijken op de sitequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:22 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik moest even naar de meiden, dus blijkbaar iets enorms gemist....
*baalt*
hmmm, niet mee eens, de vorige doden en moorden betroffen volwassen en altijd op een hilarische manier, over de verdrinkingsdood van een kind kun je echt geen grappen meer maken, dus het zal wel met een sisser aflopen. Als ze echt scripten dat er een peuter overlijdt door de onachtzaamheid van een alcoholische troela, boycot ik gelijk de serie verder..hihiquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:58 schreef Duderella het volgende:
Mij zou het dan weer niet veel kunnen schelen of Remy doodgaat... want de serie valt of staat met deze mensen.
Das een serijeus accuseesjon zeg.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:00 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Martin...dood? Bedoel je dat ?
Wat een onzin. Hysterisch gedoe altijd als het om kinderen gaat. Alsof een volwassene die dood gaat niet erg is. Het is maar een serie hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:35 schreef Euridice het volgende:
[..]
hmmm, niet mee eens, de vorige doden en moorden betroffen volwassen en altijd op een hilarische manier, over de verdrinkingsdood van een kind kun je echt geen grappen meer maken, dus het zal wel met een sisser aflopen. Als ze echt scripten dat er een peuter overlijdt door de onachtzaamheid van een alcoholische troela, boycot ik gelijk de serie verder..hihi
Hier ook, we hebben 'm afgezet. Ik kon het niet aanzien, maar het blijkt de clifhanger dus we weten het nog niet. Denk toch dat het wel goed afloopt hoor. Toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hysterisch gedoe altijd als het om kinderen gaat. Alsof een volwassene die dood gaat niet erg is. Het is maar een serie hoor.
Kinderen zijn toch vervelend in series. Zolang ze baby zijn ok, maar verder voegen ze weinig toe, zeker qua acteerprestatiesquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:58 schreef Duderella het volgende:
Mij zou het dan weer niet veel kunnen schelen of Remy doodgaat... want de serie valt of staat met deze mensen.
Zo'n gevoel heb ik ook een beetje. Vind Claire en Anouk erg goed spelen, maar krijg een beetje de kriebels van Cheryl, Jari en die -waar ik de naam weer van vergeten ben- met de miskraamquote:Op zaterdag 12 september 2009 06:00 schreef juliana het volgende:
Het wordt mij een beetje te ongeloofwaardig nu, best goed dat de serie stopt hierna. Op het hoogtepunt is eigenlijk al te laat!
En ik heb nou ook nooit echt het idee dat dat het kind kan zijn van Anouk en Tomquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kinderen zijn toch vervelend in series. Zolang ze baby zijn ok, maar verder voegen ze weinig toe, zeker qua acteerprestaties
Vlinder is ook zo... eentonig.
Het gaat om de manier waarop!quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hysterisch gedoe altijd als het om kinderen gaat. Alsof een volwassene die dood gaat niet erg is. Het is maar een serie hoor.
Dat kind kan nog niet zwemmen en als hij naar beneden glijdt komt ie met z'n hoofd onder water. Zoiets, denk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:49 schreef Duderella het volgende:
Gisteren had ik het gemist, maar we hebben het net in de herhaling gezien.
maar waarom denken jullie dat Remy verzuipt? Ik haalde dat er niet zo uit, eigenlijk. Hoogstemnd dat 't jong straks met zijn billen in koud water zou zitten.
Ja maar dat gebeurde toch helemaal niet en dat dreigde toch ook helemaal niet te gebeuren? Kind zat vrolijk te poedelen. Door de reacties gisteren hier, kreeg ik de indruk dat je het kind ook onder water zag verdwijnen in het eind shot.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kind kan nog niet zwemmen en als hij naar beneden glijdt komt ie met z'n hoofd onder water. Zoiets, denk ik.
Oh aha, die had ik niet als zodanig geinterpreteerd. Leken mij vrolijke badgeluidjes.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef E.T. het volgende:
de onderwater borrel en blub geluiden als de camera wegdraait zorgen bij mij voor het 'verdrink' scenario
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh aha, die had ik niet als zodanig geinterpreteerd. Leken mij vrolijke badgeluidjes.Het is echt zó goed dat ik geen kinderwens heb hè?
Ja, dat zag ik ook jaquote:Op zondag 13 september 2009 01:06 schreef Dandilion het volgende:
Heb net de aflevering terug gekeken bij rtl, wat een spannend einde zeg!
Ik hoorde duidelijk de bad geluiden, leek ook net of je hem zag knikkebollen in bad, zat zo met zijn hoofdje naar beneden gebogen. Zal toch niet....
Bah hele week wachten tot het uitkomt wat er dan wel / niet gaat gebeuren met kleine Remy.
verwacht inderdaad zo'n plotwendingquote:Op zondag 13 september 2009 01:27 schreef bloodymary het volgende:
Misschien is hij wel ineens weg, dat Tippie-wan binnen is geweest en hem heeft ontvoerd.
dat zegt niks... je wilde ook niet trouwenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh aha, die had ik niet als zodanig geinterpreteerd. Leken mij vrolijke badgeluidjes.Het is echt zó goed dat ik geen kinderwens heb hè?
Maar t zou wel erg saai zijn als ze dan niet eens minstens 1 x met hem het bed induikt en dan ook zwanger blijkt te zijnquote:Op zondag 13 september 2009 11:27 schreef N.icka het volgende:
Ik gok dat Claire hem net op tijd vindt , zich realiseert dat ze toch wel een drank probleem heeft. Naar de AA gaat , dan krijgen we nog wat leuke AA scenes. Daar ontmoet ze ook de vriend van haar dochter , die stiekem ook bij de AA zit . En uiteindelijk kunnen ze dankzij hun wederzijds geheim het prima vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |