Ik krijg er serieus buikpijn vanquote:
hier idemdito, brrrrrquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik krijg er serieus buikpijn van. *moederinstinct*
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Vivi het volgende:
Ik heb al gegoogled of ie doodgaat.
Kon niks vinden btw.
dit dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik krijg er serieus buikpijn van. *moederinstinct*
Ik moest even naar de meiden, dus blijkbaar iets enorms gemist....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:15 schreef Vivi het volgende:
Huh? Heb je niet gekeken?
Morgen de herhaling kijken dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:22 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik moest even naar de meiden, dus blijkbaar iets enorms gemist....
*baalt*
Je kan het gratis terugkijken op de sitequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:22 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik moest even naar de meiden, dus blijkbaar iets enorms gemist....
*baalt*
hmmm, niet mee eens, de vorige doden en moorden betroffen volwassen en altijd op een hilarische manier, over de verdrinkingsdood van een kind kun je echt geen grappen meer maken, dus het zal wel met een sisser aflopen. Als ze echt scripten dat er een peuter overlijdt door de onachtzaamheid van een alcoholische troela, boycot ik gelijk de serie verder..hihiquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:58 schreef Duderella het volgende:
Mij zou het dan weer niet veel kunnen schelen of Remy doodgaat... want de serie valt of staat met deze mensen.
Das een serijeus accuseesjon zeg.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:00 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Martin...dood? Bedoel je dat ?
Wat een onzin. Hysterisch gedoe altijd als het om kinderen gaat. Alsof een volwassene die dood gaat niet erg is. Het is maar een serie hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:35 schreef Euridice het volgende:
[..]
hmmm, niet mee eens, de vorige doden en moorden betroffen volwassen en altijd op een hilarische manier, over de verdrinkingsdood van een kind kun je echt geen grappen meer maken, dus het zal wel met een sisser aflopen. Als ze echt scripten dat er een peuter overlijdt door de onachtzaamheid van een alcoholische troela, boycot ik gelijk de serie verder..hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |