Ik vind het wel bijzonder hoe smaken verschillen - behalve dat we allemaal van GV genieten natuurlijk. Maar dat iedereen zo zijn eigen favoriet heeft (en de rest kan stikken!) vind ik wel leuk om te zien.
Ik hield in de eerste jaren het meeste van Willemijn (aandoenlijk grappig, tragisch, menselijk én over the top tegelijk - een hele goede actrice ook natuurlijk) en van Martin (simpelweg grappig, ik lach al als hij op de achtergrond in beeld staat

). Inmiddels word ik wel steeds meer fan van Anouk.
Cheryl vond ik altijd een leuke figurant náást Martin. Die twee samen is vermakelijk. Haar persoonlijke besognes vond ik nooit zo interessant (maar dat heeft er ook mee te maken dat Linda de Mol een matige actrice is. Niks dan lof verder voor haar hoor, want ze doet het maar mooi even en heeft de hele boel bedacht.

)
Gek genoeg heeft de zogenaamde 'thriller-lijn' van TipiWan me nooit zo héél erg bezig gehouden. Leuk dat het 'spannende element' erin zit, maar ik wist vaak nauwelijks hoe het er verder mee zat.
Oh en een speciale vermelding voor dr. Rossi. Met name in de eerste seizoenen. Geen enkele zin tekst hebben in een goedlopende serie, en dan toch je stempel daarop weten te drukken middels één wenkbrauw!
[ Bericht 0% gewijzigd door Duderella op 19-09-2009 00:24:03 ]