iddquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:00 schreef DarkElf het volgende:
Roelien is ook zo een leuk klein droppie naast die lange lijzen
Dat ze van vlees houden werd al snel duidelijk bij dat etentjequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:18 schreef peterfan het volgende:
Eindelijk weer een leuke aflevering!
Martin is geweldig; "ja, dat zijn carnivoren he, dat zie je in die oogies, vlees!"![]()
En Evert ..![]()
"Op haar prompte borstjes, allebei!"
Dat klopt wel ja. Ze heeft een normaal postuur, denk zo maat 40, soms misschien 42, maar door die kleding die ze aanheeft lijkt het wel 44/46. Ik vind trouwens toch dat zij en Anouck soms maar vreemde oudewijvenkleding aanhebben. Claire heeft echt haar eigen stijl en dat had Willemijn ook. Als ze Cheryl nou net iets ordinairder kleden en Anouck iets meer hippie/kunstenaresachtig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:08 schreef peterfan het volgende:![]()
![]()
Dat bedoel ik, pronte borstjes!
Trouwens, de styliste van Linda/Cheryl heeft vast een enorme hekel aan haar! Wat geeft ze haar toch altijd jurken waarin ze moddervet lijkt! Gister een blauwe creatie die er voor zorgde dat mjin man er van overtuigd was dat ze zwanger is...
En die lippen worden er ook echt niet beter op!
Ja, in KLB, waar het thuishoort.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:28 schreef Urquhart het volgende:
Is er al een topique over die Gooise meisjes die zometeen op RTL5 komen?
Ah nee, toch niet alweer bijna afgelopen ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
omg creepy stalker!
En Tippi Wan weer in beeld, die moet toch ook nog een grotere rol krijgen! Maar volgende week is volgens mij alweer de laatste aflevering
Dat dus!quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:34 schreef Downer het volgende:
Roelien was weer leuk, dat gegil idden de dames maar rustig verder kletsen
![]()
Eensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:55 schreef joep.t het volgende:
Dit seizoen is nu eigenlijk pas 3 afleveringen echt lekker op gang,Jammer dat er niet zoals bij amerikaanse series gewoon twintig afleveringen in een seizoen zitten,Dan had bijvoorbeeld de joost lijn veel langer en spannender kunnen worden.
Yep...quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:35 schreef Duderinnetje het volgende:
De aflevering van vorige week hè, is die nou alleen maar tegen betaling te bekijken?
Ik moet er ook nog 3 kijken en denk dat ik ze ook maar even erdoor ga jassen a.s. dinsdag, nu ik deze week en vorige week heb gekeken, heb ik toch het gevoel dat ik dingen mis.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:06 schreef Oblivion het volgende:
Yep...
Joh, 1.30 euro...
Even met je mobiel, zo gepiept!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |