abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62347177

Gooische Vrouwen vertelt het verhaal van vier vrouwen in het Gooi, Cheryl (Linda de Mol), Claire (Tjitske Reidinga), Anouk (Susan Visser) en Roelien (Lies Visschedijk). In de eerste drie seizoenen draaide het ook om Willemijn (Annet Malherbe). Zij werd in het vierde seizoen vervangen door Rolien. De vriendinnen gaan om met de typische Gooische dingen als veel geld, Range Rovers, kinderen op dure scholen en mooie huizen.

Gooische vrouwen
Gooische Vrouwen (Deel 2)
Gooische vrouwen [deel 3] Seizoen 2
Gooische vrouwen [deel 4] Seizoen 2
Gooische vrouwen [deel 5] Seizoen 3, nog maar 1 aflevering..

En hier weer verder!

[ Bericht 75% gewijzigd door MadGuy op 13-10-2008 12:07:14 ]
pi_62347196
Roelien is ook zo een leuk klein droppie naast die lange lijzen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:09:05 #3
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62347363
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:00 schreef DarkElf het volgende:
Roelien is ook zo een leuk klein droppie naast die lange lijzen
idd

Heb ook moeten lachen om haar vader
pi_62347579
Eindelijk weer een leuke aflevering!
Martin is geweldig; "ja, dat zijn carnivoren he, dat zie je in die oogies, vlees!"

En Evert ..
"Op haar prompte borstjes, allebei!"
pi_62348314
Leuke aflevering zeg
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:51:49 #6
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_62348420
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:18 schreef peterfan het volgende:
Eindelijk weer een leuke aflevering!
Martin is geweldig; "ja, dat zijn carnivoren he, dat zie je in die oogies, vlees!"

En Evert ..
Dat ze van vlees houden werd al snel duidelijk bij dat etentje
Leuke aflevering wer!
Vooral Martin en Evert waren goed op dreef!
pi_62348466
vond het wel weer enorm van de hak op de tak...

en dat etentje met die swingers énorm slecht geacteerd...

enige continuiteit ie erin lijkt te zitten nu zijn Roelien en Evert.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62348512
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:18 schreef peterfan het volgende:
Het is dus pronte borstjes.
pi_62348620
Inderdaad, pronte borstjes!

Dat van de hak op de tak begint mij ook een beetje te irriteren: ze hebben zoveel goede ideeën die ze er allemaal even doorheen willen jassen, lijkt het wel. Toch vond ik deze aflevering een mooi rond geheel, doordat het uiteindelijk zo mooi samen kwam met dat geweer van pappa Grootheeze, Cécile en Joost.

Ik moest het meeste lachen om Martin:

"Wij zijn swingers Martin!"
"Oh, eh... op welke muziek dan?"

"Ik dacht dat Sinatra met zijn natte neus tegen mijn zak zat te douwen"

pi_62353759

Dat bedoel ik, pronte borstjes!

Trouwens, de styliste van Linda/Cheryl heeft vast een enorme hekel aan haar! Wat geeft ze haar toch altijd jurken waarin ze moddervet lijkt! Gister een blauwe creatie die er voor zorgde dat mjin man er van overtuigd was dat ze zwanger is...
En die lippen worden er ook echt niet beter op!
pi_62354371
Leuke aflevering ja . Evert was weer supergrappig . En ik wacht op een soort evil meets evil tussen Joost en Tippi .
pi_62356587
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:08 schreef peterfan het volgende:

Dat bedoel ik, pronte borstjes!

Trouwens, de styliste van Linda/Cheryl heeft vast een enorme hekel aan haar! Wat geeft ze haar toch altijd jurken waarin ze moddervet lijkt! Gister een blauwe creatie die er voor zorgde dat mjin man er van overtuigd was dat ze zwanger is...
En die lippen worden er ook echt niet beter op!
Dat klopt wel ja. Ze heeft een normaal postuur, denk zo maat 40, soms misschien 42, maar door die kleding die ze aanheeft lijkt het wel 44/46. Ik vind trouwens toch dat zij en Anouck soms maar vreemde oudewijvenkleding aanhebben. Claire heeft echt haar eigen stijl en dat had Willemijn ook. Als ze Cheryl nou net iets ordinairder kleden en Anouck iets meer hippie/kunstenaresachtig.
pi_62356797
Dat is mij ook opgevallen met die jurkjes van Linda ja.. mja, past wel beetje bij het karakter, denk ik?
pi_62361483
RRRRROOOOEEEELIEN! tvp

pi_62361885
RRRRRRRRRRRRRRRRROELIEN, saves the day!

Vind d'r wel lekker pittig!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_62361996
Leuke aflevering!
Fijne verhaaltjes alleen jammer dat het Joost lijntje nu al afgelopen is
pi_62362306
Wie weet komt Joost nog terug?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:18:08 #18
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_62435603
Even bijgelezen, heb zojuist de afgelopen 2 afleveringen gekeken Wat heerlijk toch weer, Roeltje is echt een schat Vind haar zo leuk, lief en aandoenlijk. Ze speelt het goed vind ik. Ze begint er nu ook echt bij te horen gelukkig. Ik vind het een goede vervanging voor Willemijn, al kan niemand daaraan tippen natuurlijk. Jammer dat het verhaaltje Joost alweer over is, dit hadden ze meer langer door kunnen laten lopen met enge dingen die gebeuren etc. Hopelijk komt hij nog terug samen met Tipi om wraak te nemen Ze lopen elkaar vast tegen het lijf in de bak haha. Die swingers waren wel secht hoor...jemig. Wel weer geweldige opmerkingen van Martin en ook Evert blijft lekker droog met bepaalde reacties. Dat die vader van Roelien dezelfde man blijkt als van de golfclub was een leuke wending. Goed bedacht en Evert staat leker met z'n bek vol tanden na de pronte borstjes van Roel Vind die stylist overigens TE homo...je kan het ook overdrijven hé
To infinity…and beyond!
pi_62444974
Is er al een topique over die Gooise meisjes die zometeen op RTL5 komen?
pi_62445429
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:28 schreef Urquhart het volgende:
Is er al een topique over die Gooise meisjes die zometeen op RTL5 komen?
Ja, in KLB, waar het thuishoort.
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 02:06:39 #21
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_62476904
Ik wacht op de DVD; afgelopen twee weken seizoen 1 t/m 3 gekeken.

Heer-lijk!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_62476941
Ik volg dit dus ook, geweldig leuk voor een nederlandse serie!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62503562
Vanavond weer
pi_62505839
Ze gaan Rooooooooooeeeeeeeeellllllllllllllllllllllliiiiiieeeeeennnnn onder handen nemen vanavond!
pi_62513261
Geweldig dat schreeuwen tijdens het harsen
pi_62515309
omg creepy stalker !
En Tippi Wan weer in beeld, die moet toch ook nog een grotere rol krijgen! Maar volgende week is volgens mij alweer de laatste aflevering
pi_62520096
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
omg creepy stalker !
En Tippi Wan weer in beeld, die moet toch ook nog een grotere rol krijgen! Maar volgende week is volgens mij alweer de laatste aflevering
Ah nee, toch niet alweer bijna afgelopen ?
Op wiki staat 2 november als einddatum, dat zouden dan nog 2 afleveringen zijn

Roelien was weer leuk, dat gegil idd en de dames maar rustig verder kletsen

Die stalkster vind ik maar matig, ben meer benieuwd wat ze nog met Tippi voor ons in petto hebben.
pi_62521750
Nog 2 afleveringen? Dat meen je niet?

Roelien is leukkk
pi_62523914
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 04:34 schreef Downer het volgende:
Roelien was weer leuk, dat gegil idd en de dames maar rustig verder kletsen
Dat dus!

"IK BEN GEEN POPPETJE!!"

Ik heb me rot gelachen, ook om Cheryl, nadat ze haar lippen had laten opspuiten.

Ben inderdaad benieuwd wat ze nog met Tippiwan gaan doen, inderdaad. Als er nog twee afleveringen zijn... is dat misschien de cliffhanger naar het volgende seizoen, of zullen ze haar in de laatste (twee?) aflevering(en) nog er doorheen gooien? Wordt wel intens dan, met die Joke erbij ook.
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:50:56 #30
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62542095
Er staan wel een hoop dingen 'open'..
Cheryl bij Joke, Anouk naar Dubai? , what about Tippiwan,

Cheryl terwijl ze met Tom naar boven loopt: "neem jij alvast een stukkie taart en koffie, we zijn zo klaar"
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:57:40 #31
144648 redcable
Looking for more
pi_62566670
Zal wel n spannende cliffhanger worde
nou even een gokje: Tippiwan heeft haar straf uitgezeten en gaat achter anouk aan in Dubai en Joke steekt het huis in brand waar cheryl in zit

[ Bericht 3% gewijzigd door redcable op 22-10-2008 22:55:35 ]
-I wanna feel the sunshine lift my head-
pi_62568983
Nog maar twee afleveringen? Wat weinig lijkt het wel zeg! Mén. En ik wil nu weleens weten wat ze met Tippi van plan zijn.. telkens stukjes Tippi laten zien maar verder niks .

Roelien . Een waardige vervanging, ik vind haar echt superleuk . Ik vond het echt k*t dat Willemijntje wegging en ik was bang voor wie er in de plaats ging komen, maar het is goed uitgepakt . Gelukkig maar.
pi_62607310
Dit seizoen is nu eigenlijk pas 3 afleveringen echt lekker op gang,Jammer dat er niet zoals bij amerikaanse series gewoon twintig afleveringen in een seizoen zitten,Dan had bijvoorbeeld de joost lijn veel langer en spannender kunnen worden.
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:35:48 #34
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_62685200
De aflevering van vorige week hè, is die nou alleen maar tegen betaling te bekijken?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_62688098
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:55 schreef joep.t het volgende:
Dit seizoen is nu eigenlijk pas 3 afleveringen echt lekker op gang,Jammer dat er niet zoals bij amerikaanse series gewoon twintig afleveringen in een seizoen zitten,Dan had bijvoorbeeld de joost lijn veel langer en spannender kunnen worden.
Eens
pi_62689090
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:35 schreef Duderinnetje het volgende:
De aflevering van vorige week hè, is die nou alleen maar tegen betaling te bekijken?
Yep...

Joh, 1.30 euro...
Even met je mobiel, zo gepiept!
pi_62700189
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:06 schreef Oblivion het volgende:

Yep...

Joh, 1.30 euro...
Even met je mobiel, zo gepiept!
Ik moet er ook nog 3 kijken en denk dat ik ze ook maar even erdoor ga jassen a.s. dinsdag, nu ik deze week en vorige week heb gekeken, heb ik toch het gevoel dat ik dingen mis.
Het is weer leuk nu
pi_62702201
Het is alleen wel een klein scherm, weet ook niet of je dat groter kan zetten....
pi_62702334
Tippi Wan weer terug
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:05:34 #40
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_62703100
Volgende weke de laatste aflevering denk ik want vrijdag komt de dvd box uit.
pi_62703173
Spannunddddddddd !
Misschien koop ik de box wel, kan ik de aflevering al eerder kijken
pi_62704569
Leuke aflevering
pi_62704956
Nu alweer de laatste aflevering....??
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:56:42 #44
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_62705033
O als dit seizoen binnenkort op DVD uitkomt, wacht ik daar wel op! Kijk ik die hele bende niet eens via RTL terug.

Heb de andere seizoenen ook op DVD! Mijn enige DVD's. Dude wordt nog wel eens modern.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_62705724
Wat een heerlijke aflevering, ik vond echt iedereen leuk vanavond!! Maar Claire op de kermis was toch wel heel erg hilarisch
pi_62710368
Oh god ja, dat stukje in dat lunapark !! En Evert had weer een hilarische combinatie aan met die gele broek en roze trui .
pi_62714924
Leuke aflevering weer
Ik vind het alleen wat jammer dat alles zo snel gaat.. net zoals die ontvoering had toch nog veel uitgebreider kunnen zijn enzo.. maar dat komt waarschijnlijk door het beperkte aantal afleveringen..
pi_62715158
tis idd nog steeds te veel, veel te veel, van de hak op de takkerig... die ontvoering idd, claire die ineens de dronkenlor bleek te zijn, die sessie bij dr rossi was ook zo om ...

eigenlijk is het echt zoveel minder leuk zo snap dat ze weinig tijd hebben maar beperk een seizoen dan tot een paar lange verhalen en wat lange hilarische dialogen ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62716992
Dat vaartje in de serie vind ik soms ook wel eens jammer, maar aan de andere kant is het ook wel weer oké. De makers zijn vooral goed in lullige situatieschetsen en die komen het best tot hun recht in snelle, korte scènes. Bovendien houd je door de vaart wel spannender, een vervelende verhaallijn is ook zo weer afgelopen.

Ik heb ook enorm gelachen om dronken Claire en Claire op de kermis. Briljant! En Joke! Wat een dom wijf zeg, met die knuppel.

Ik heb ook gelachen om iets wat op de achtergrond gebeurde toen Martin Cheryl ten huwelijk vroeg. Op de achtergrond legde Anouk uit aan volgens mij Evert wat ze allemaal gedaan had met die bomen. Je zag haar zo helemaal geil om die boom heen kronkelen.

Ben erg benieuwd wat Tippiwan nu uit gaat vreten. Laatste aflevering, dus het zal wel een spannende cliffhanger worden?
  maandag 27 oktober 2008 @ 14:18:49 #50
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_62718265
Dat van die kidnap vond ik ook een beetje jammer. Al weken geleden komt die Joke in beeld en dan rats, wordt het in één aflevering even geknipt en geschoren. Ik zat echt even zo van: oké...? Ook alleen al het feit dat ze Martin opeens meenam naar Cheryl. Dat kwam ook uit de lucht vallen.

Ik ben het met DE eens hoor. Liever wat mínder verhaallijnen en wat meer tijd voor de verschillende scènes, dan dit. Alsof ze al hun kruit willen verschieten dit seizoen.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')