Staat toch goed? offe.. is m'n oog weer aan het haperen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
Zooo beginnen we ook weer met een nieuwe
Dit is het topic waar? of blijft dat gewoon staan?
nog minder?quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
Waar debbie vandaag nog minder werkt dan ooit?
Nou ik bedoelde eigenlijk of we weer met een schone lei beginnen qua "Dit is het topic waar..." alles van vorige week staat er nog inquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Staat toch goed? offe.. is m'n oog weer aan het haperen?
De lijst met vorige topics is een beetje vreemd
HoiHoiquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Runx!
Weekend was goed...alleen ik ben nog steeds moe geloof ikGetting too old for this shit
Eerhm...hebben ze geen schone mokken dan?
quote:
ok ga het fixenquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde eigenlijk of we weer met een schone lei beginnen qua "Dit is het topic waar..." alles van vorige week staat er nog inniet dat mij dat uitmaakt ofzo, maar straks wordt de lijst zo lang
Vast welquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:55 schreef Tally het volgende:
Mag je je hier ook melden als je geen reet wil doen op je werk?
Dan hebben mensen wat te lezen enzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde eigenlijk of we weer met een schone lei beginnen qua "Dit is het topic waar..." alles van vorige week staat er nog inniet dat mij dat uitmaakt ofzo, maar straks wordt de lijst zo lang
Dat klinkt...quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
moet voor me vadertje aan het werk
quote:
Ik wou net zeggen begin niet nu alquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat klinkt...Laat maar het is pas maandag
quote:
Daarom hield ik me al in hequote:Op maandag 13 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen begin niet nu al![]()
![]()
Nu je het zo zegt...klinkt...vieeeesmaar zo bedoel ik het niet hahaha
quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik vind van wel..komt nog zat bij deze week
Dat heeft niks met koffie te maken hoor jongenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:00 schreef Runx het volgende:
[..], klopt .
p.s ik moet niet veel gaan posten als ik geen koffie heb gehad , anders ga ik raare dingen typen![]()
ohh , meer met groene thee ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat heeft niks met koffie te maken hoor jongen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:00 schreef Runx het volgende:
[..], klopt .
p.s ik moet niet veel gaan posten als ik geen koffie heb gehad , anders ga ik raare dingen typen![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh, pc op mijn werk is gecrashed
Zit nu op een andere bak, mijn data te copieeren.... leuk begin van de ochtend...
goedemorgen Droxz , altijd een leuk begin van de weekquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zit nu op een andere bak, mijn data te copieeren.... leuk begin van de ochtend...
Oh da's toch een droombegin..quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dat zei ik...gammaquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hij denkt dat dat komt omdat ie nog geen koffie heeft gehad
Mogguhquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:07 schreef Logician het volgende:
mogguh! ppls!!!!!
ps: CP er zit nog steeds verf in je haar
ps2: Sopje, succes
Eerst ruzie met kut collega is er ook al.... ZUCHT...quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hij denkt dat dat komt omdat ie nog geen koffie heeft gehad
goedemorgen Logicianquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:07 schreef Logician het volgende:mogguh! ppls!!!!!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:08 schreef Runx het volgende:
[..]
goedemorgen Logician
is het verven al klaar ? , was gezellig gisteren onnie
Alleen van mijn d partitie... c is pleite, en ik had geen roaming profile... hele profiel dus pleite,quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:05 schreef Runx het volgende:
[..]
goedemorgen Droxz , altijd een leuk begin van de week
gelukkig kan je je data nog afhalen
awwwwwwquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen van mijn d partitie... c is pleite, en ik had geen roaming profile... hele profiel dus pleite,
daar baal ik wel erg van!!!!! Al mijn fotosoep files zijn nu pleite
Mogguh PIMP!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh da's toch een droombegin..
Mogguh Droxz![]()
add to that ik had een fokking lekke band !quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
ja dat is echt balenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen van mijn d partitie... c is pleite, en ik had geen roaming profile... hele profiel dus pleite,
daar baal ik wel erg van!!!!! Al mijn fotosoep files zijn nu pleite
iddquote:
van je fiets?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
add to that ik had een fokking lekke band !![]()
ben dus met de nsen was wat later
moggel to all btw
Dat is idd ook niet echt een relaxte ochtend.... !!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moggel to all btw
Dude, ik ben nog kapotquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh PIMP!
Nog een beetje een PIMP weekend gehad?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
iddmoet nu iedereen opnieuw uit de foto's knippen enzo... best veul werk
Al jullie foto's zijn nu dus ook weg...
Volgens mij is iedereen later vandaagquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moggel to all btw
Jep, van iedereen van wie ik extra foto's had gekregen.... had ik hier allemaal lokaal op mijn buroblad staan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
Echt waar Droxz??
Goeiemorgen trouwens
nee ik ben luiquote:
PIMP 4 life hequote:
ja ik weet het.. kon het er niet uit krijgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:07 schreef Logician het volgende:mogguh! ppls!!!!!
Klinkt als kleurigquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ik weet het.. kon het er niet uit krijgen![]()
en ik heb onmeunige koppijn.. maar die had ik anders ook wel gehad volgens mij
maar jij hebt nog verf op je handen zitten..
ik nog op mn handen.. mn gezicht.. mn haren.. en mn benen.. lol..
hoe het daar allemaal gekomen is.. geen idee..
* Dr.Droxz vraagt zich af.... drinken we alleen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie schenkt zich nog een bakkie koffie in en steekt nog een peukje op
hmmpfjeklfffquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz vraagt zich af.... drinken we alleen?
It wasn't mequote:Op maandag 13 oktober 2008 09:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ik weet het.. kon het er niet uit krijgen![]()
en ik heb onmeunige koppijn.. maar die had ik anders ook wel gehad volgens mij
maar jij hebt nog verf op je handen zitten..
ik nog op mn handen.. mn gezicht.. mn haren.. en mn benen.. lol..
hoe het daar allemaal gekomen is.. geen idee..
yepquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt als kleurig
Hebben jullie daar een verf party gehouden ofzo?
Dank u, dank u!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
hmmpfjeklfff
* debbie schenkt met alle liefde droxz een bakkie in
Hmmm zeg meneertje... ik wil best als uw persoonlijke secretaresse rondwandelen daar hoor vandaagquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!!!
Gaat vandaag veel roken, en veel koffie worden denk ik
mijn foto's zijn er nog wel hoar op mijn foboquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
iddmoet nu iedereen opnieuw uit de foto's knippen enzo... best veul werk
Al jullie foto's zijn nu dus ook weg...
oooooh maar dat is allang gelukt! Het zit alleen nog op mijn armen, maar ik ben nog niet zover om er met een staalborstel langs te gaan om het weg te halenquote:
Succes dan maar met al die verfrestenquote:
* Dr.Droxz zet een grote bak koffie neer voor FUBAR, rustig aan jij!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hmz zoekt adress om zn achterband te laten maken maar na 17:00 ... lijken wel ambtenaren al die mensen bij die bedrijven ... nee wij sluiten om 17:00 gvd dan zit ik nog in die kut trein !
dank u dank uquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Succes dan maar met al die verfresten
nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:24 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
oooooh maar dat is allang gelukt! Het zit alleen nog op mijn armen, maar ik ben nog niet zover om er met een staalborstel langs te gaan om het weg te halen
Dat zijn alleen de resultaten, de losse uitgeknipte foto's heb ik dus niet meerquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:24 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn foto's zijn er nog wel hoar op mijn fobo
heb je zelf gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nietik heb het echt overal zitten.. dat is niet eerlijk
nog meer koffiequote:Op maandag 13 oktober 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een grote bak koffie neer voor FUBAR, rustig aan jij!
Wat een verrassing!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:26 schreef Logician het volgende:
Gister was echt te erg.. sopje en CP hebben mijn zoontje van 12 die nietsvermoedend in zijn boxer naar de wc wou helemaal ondergesmeerdarm kind..
Heb me wel echt kapot gelachen gister
Ik ga roken
sop kan je trouwens nog even bij de fretsels checken? en is het gelukt met de kliko?
sorrie mijn hoofd was ergens anders vanmorgen![]()
dat zat je zekerquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh mensen!
Runx, I wasn't tripping on thinner 'n shizzleIk zat gewoon brak op de bank
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh mensen!
Runx, I wasn't tripping on thinner 'n shizzleIk zat gewoon brak op de bank
en vice versaquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:28 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
dat zat je zekerleuke indruk heb je gekregen he
Hoi Debsquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
daddy's home!
hey poop..... nog stoned van de verfverdunners?quote:
Het is weer maandag, het weekend is voorbijquote:
Ruilen ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:34 schreef debbie_19 het volgende:ik heb nu al geen zin meer
O wacht o ja ik ben niet aan het werk
werkze!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:36 schreef Sophietjuh het volgende:
hey mensjes ik ga fietsen! 'werk' ze allemaal!!![]()
![]()
![]()
laturquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:36 schreef Sophietjuh het volgende:
hey mensjes ik ga fietsen! 'werk' ze allemaal!!![]()
![]()
![]()
nou ieder geval eentje die er zin in heeft vandaagquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is weer maandag, het weekend is voorbij
en het is weer tijd, voor droxz zijn wereldheerschappij
met Geen Reet Te Doen Op Je Werk heb je altijd vuurwerk
En stop die "zin met werken" maar in je achterwerk!
Verveel je je nou zo dat je gaat rijmen en dichten?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
doe me een plezier, en zeg gewoon jaquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lo!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:40 schreef Logician het volgende:
Doei Sopen euhm.. I own you?
![]()
lol
Hoi alle new ppls
ps: Ik hoor net dat ik weer op grieks stajeeuj
Praat geen poep jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe me een plezier, en zeg gewoon ja
Dan vraag je dat aanquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:41 schreef Crazy-p het volgende:
meeeen.. ik wil weer een gewoon rooster.. ik wil werken van 9 tot 5.30 en niet van 9.30 tot 6 :S
Geef dat aan danquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:41 schreef Crazy-p het volgende:
meeeen.. ik wil weer een gewoon rooster.. ik wil werken van 9 tot 5.30 en niet van 9.30 tot 6 :S
coowl.. zo leer je nog eens wat..quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:40 schreef Logician het volgende:
Doei Sopen euhm.. I own you?
![]()
lol
Hoi alle new ppls
ps: Ik hoor net dat ik weer op grieks stajeeuj
Vorige week was dat de story of my lifequote:
ken jij grieks dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:41 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja engels/nl en griekse lijn vandaag
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
coowl.. zo leer je nog eens wat..
(ben echt blij dat ik vandaag niet te veel aan de telefoon zit.. anders komt er vanavond helemaal niets meer uit)
ja dat heb ik gedaan vorige week.. maar ja.. is altijd ff wachten daar op ..quote:
Valt mee...heb niet zo lang in die lucht rond gehangenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey poop..... nog stoned van de verfverdunners?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vorige week was dat de story of my life
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Valt mee...heb niet zo lang in die lucht rond gehangen
hey die tijden heb ik net veranderdquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:41 schreef Crazy-p het volgende:
makkelijk zonder beeldtelefonie danquote:
ja nou ja.. tot 6 gooit gewoon mn hele schema in de war.. dus ik hoop dat ze het kunnen fixen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey die tijden heb ik net veranderd
tot 6 is te lang
is die niet aardig dan ? laat hem maar ook op deze topic komenquote:
waarom zie ik jou ava niet als ik fok baggerstyle kies ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
makkelijk zonder beeldtelefonie dan
Hij praat duits...............quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:46 schreef Runx het volgende:
[..]
is die niet aardig dan ? laat hem maar ook op deze topic komen
baggerstyle = Fail!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom zie ik jou ava niet als ik fok baggerstyle kies ?
baggestyle is relaxer , alleen jou ava is lijp dus die moet ik wel zien
Als ie vervelend word gooi ik gewoon een doos nootjes over zijn hoofdquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ah balen joh.. sgop hem maar gewoon
Ik zei toch dat je er spijt van ging krijgenquote:
ohh ik ken maar 2 zinnen en 1woorden in het duist , ficken . pipi machen . en , wie heis(met die rare s) bist duquote:
Hij praat volgens mij ook wel wat nl.. ik vind duits alleen een vervelende taal om te horenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je er spijt van ging krijgenSerieus, die gast denkt dat ie super klantvriendelijk is.Niet dus. En toch verbaasd zijn dat mensen hem nauwelijk bedanken voor z'n support
haha ga je hem versieren met je pepernoot versiertrucquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Als ie vervelend word gooi ik gewoon een doos nootjes over zijn hoofd
ja dat maakt indrukquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh ik ken maar 2 zinnen en 1woorden in het duist , ficken . pipi machen . en , wie heis(met die rare s) bist du
"Help mijn man is klusser?"quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:51 schreef debbie_19 het volgende:
Eecht ik weet niet wat hier in huis allemaal aan de hands is maar vaatwasser is ineens stuk..stofzuigert is kapot en de stoppen sloegen doorme vriend is ook ff in huis aan de gang hoor
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
haha ga je hem versieren met je pepernoot versiertruc
nee ik hoef geen indruk te maken op Duitsersquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hahaha normaal is hij best handig..denk ook maandagochtend dip
misschien is je vriend wel de oorzaak van het geheelquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:51 schreef debbie_19 het volgende:
Eecht ik weet niet wat hier in huis allemaal aan de hands is maar vaatwasser is ineens stuk..stofzuigert is kapot en de stoppen sloegen doorme vriend is ook ff in huis aan de gang hoor
Je maakt een grapje?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ieder geval eentje die er zin in heeft vandaag
nee daar zit wat inquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:53 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik hoef geen indruk te maken op Duitsers
Nou hij is dus de vaatwasser aan het proberen te fixen..daar had hij schijnbaar de stofzuigert voor nodig. Heeft ie perongeluk water op gezogen dus door de stofzuiger sloegen de stoppen doorquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien is je vriend wel de oorzaak van het geheel
demotiveer me maar even want ik heb best wel zin ja!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je maakt een grapje?
Ik als demotivator heb natuurlijk nog veul veul veul minder zin dan jullie ja!
zie je , heb ik toch gelijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou hij is dus de vaatwasser aan het proberen te fixen..daar had hij schijnbaar de stofzuigert voor nodig. Heeft ie perongeluk water op gezogen dus door de stofzuiger sloegen de stoppen dooren nu is dus ook de stofzuiger stuuk
Major bad remark ..quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb je nog mooie fotosoeps gemaakt?
nee hoor! je kan onmogelijk minder zin hebben dan mij.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je maakt een grapje?
Ik als demotivator heb natuurlijk nog veul veul veul minder zin dan jullie ja!
Ik heb hier complete raps staan volgens mijquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Verveel je je nou zo dat je gaat rijmen en dichten?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou hij is dus de vaatwasser aan het proberen te fixen..daar had hij schijnbaar de stofzuigert voor nodig. Heeft ie perongeluk water op gezogen dus door de stofzuiger sloegen de stoppen dooren nu is dus ook de stofzuiger stuuk
Trust me, ik heb minder zin.... mijn weekend was ook niet echt geweldig ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor! je kan onmogelijk minder zin hebben dan mij.
weer een kut weekend, en nu weer ene kut werkweek voor de boeg
zo iets bedoel je ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Logician het volgende:
Volgens mij hebben duitse jongen en computer ruzie![]()
Dat is niet grappigquote:
Wtf?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fistfuck me, ik heb zin.... mijn weekend was ook niet echt geweldig ofzo
Sterktequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat is niet grappigvolgens mij begin hij zo ook de rest van de meubels enz. te slopen uit frustratie
hahahah geweldig!quote:
quote:
Alleen als jij het doet ok?quote:
Luister voor de grap eens een keer met hem mee...hoe hij opneemt en hoe 'ie verder tegen klanten praatquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Logician het volgende:
hmm nope toch niet, de headset gaat op
ik heb denk ik 6 uur geslapen vanaf vrijdag. voor de rest migraine gehad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Trust me, ik heb minder zin.... mijn weekend was ook niet echt geweldig ofzo
do I have to?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Luister voor de grap eens een keer met hem mee...hoe hij opneemt en hoe 'ie verder tegen klanten praat
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb denk ik 6 uur geslapen vanaf vrijdag. voor de rest migraine gehad.
ik?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Logician het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh hij is eng!!!!!
that sucks!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep...... helaas moet ik ermee leren leven , maar dat lukt me niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Migraine sucks...dood aan migraine
ja heb de hele dag met een zonnebril opgelopen. met de luxaflex dicht zelfsquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
that sucks!
heb er ook wel last van gehad... afgelopen jaar weer helemaal niet thank god!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
I feel you manquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep...... helaas moet ik ermee leren leven , maar dat lukt me niet.
Yaw... NEE!quote:
zelfs dat doet au denkquote:
Vooruit dan maar... dank u!quote:
damn dat je dan nog rondloopt... meestal krijg ik tunnelvisie en ga over mn nek en stort in een coma van pijn in elkaar op mijn bed en ga slapenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja heb de hele dag met een zonnebril opgelopen. met de luxaflex dicht zelfs
office 2007 zuigt echt... maar dan ook ECHT he...quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef Runx het volgende:
ike even druk zijn, ebn op zoek naar office 2007 cd
lol.. normaal gesproken zit ie hier in de buurt.. ben blij dat ik vast mensen naast me heb zitten.. en aan de andere kant de printer staat! kan daar tenminste niemand zitten!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Logician het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh hij is eng!!!!!
Jep hier ook! Het liefst in mijn nest nog een koude natte handdoek over mijn ogenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn dat je dan nog rondloopt... meestal krijg ik tunnelvisie en ga over mn nek en stort in een coma van pijn in elkaar op mijn bed en ga slapen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. normaal gesproken zit ie hier in de buurt.. ben blij dat ik vast mensen naast me heb zitten.. en aan de andere kant de printer staat! kan daar tenminste niemand zitten!
blauw!blauw!blauw!rood!groen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef Logician het volgende:
* Logician schreeuwt naar CP: Groen!!Groen!Groen! (op Lingo toon).
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn dat je dan nog rondloopt... meestal krijg ik tunnelvisie en ga over mn nek en stort in een coma van pijn in elkaar op mijn bed en ga slapen
tja i know maar hier gebruiken ze dat , en ik ben noob dus weet niet hoe ik met msi dat moet aan gooeienquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
office 2007 zuigt echt... maar dan ook ECHT he...
ja ik verveel me de pleuris, en wat ik ook ga doen wordt me teveel , en stop ik na 10 min mee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik heb tunnelvisiequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Aha, frappante opmerkingen maar weerquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:12 schreef Logician het volgende:
Kan dit topic niet swaffelen. Of dit topic is niet geil, of de gekozen piemol bevat geen piemolpudding
pssst groene thee is de oplossing .....quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik verveel me de pleuris, en wat ik ook ga doen wordt me teveel , en stop ik na 10 min mee.
slapen lukt me al helemaal niet.
geloof me , het wordt daardoor alleen maar erger.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef Runx het volgende:
[..]
pssst groene thee is de oplossing .....
En wat dacht je van het licht en de kleurenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me , het wordt daardoor alleen maar erger.
wat ik bedoel echt groene thee , jij ook alleen maar denken aan wiet , dat is slecht jongen ga je dood aanquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me , het wordt daardoor alleen maar erger.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, frappante opmerkingen maar weer
Moi heeft reactie geplaatstquote:
waarom denk je dat ik een zonnebril op had. met de luxaflex dicht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En wat dacht je van het licht en de kleurenomg ik zie altijd zulke rare flitsen en kleuren
Ik heb zo'n ding voor op me ogen dat er geen beetje licht naar me ogen kan..anders word ik echt gekquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een zonnebril op had. met de luxaflex dicht.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, frappante opmerkingen maar weer
goeie morgen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen!
Goedemorgen renedisquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen!
stimulerende middelen in zn algemeen werken averechts. dit betreft dus ook thee of koffie. althans dat zijn mijn ervaringenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef Runx het volgende:
[..]
wat ik bedoel echt groene thee , jij ook alleen maar denken aan wiet , dat is slecht jongen ga je dood aan![]()
Zeker zeker mijn ervaring is dat ook. Groente thee is goed voor je, maar niet als je migraine aanval hebtquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stimulerende middelen in zn algemeen werken averechts. dit betreft dus ook thee of koffie. althans dat zijn mijn ervaringen
zon soort heb ik ook. zo eentje van je FB. alleen dan meer afgesloten, en donkerderquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding voor op me ogen dat er geen beetje licht naar me ogen kan..anders word ik echt gek
was maar een grapjequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stimulerende middelen in zn algemeen werken averechts. dit betreft dus ook thee of koffie. althans dat zijn mijn ervaringen
sorry. ben een beetje traag van begripquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:25 schreef Runx het volgende:
[..]
was maar een grapje, hoop dat je beter wordt
tjaaa dat kan! ik had het vanochtend in de file al.. ik dacht, ben eigenlijk een mongool dat ik naar me werk gaquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben net een uur aan het werk.. en heb het nu al helemaal gehad.. aaaargh
ja ik had ook eigenlijk gewoon thuis moeten blijven.. maar ja.. stom hequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef renedis het volgende:
[..]
tjaaa dat kan! ik had het vanochtend in de file al.. ik dacht, ben eigenlijk een mongool dat ik naar me werk ga
wie , wat, waar ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:![]()
volgens mij is die Nembrionic echt een eenzame gast zonder vrienden
hij verdedigt zichzelf onwijs en noemt iedereen dom
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:![]()
volgens mij is die Nembrionic echt een eenzame gast zonder vrienden
hij verdedigt zichzelf onwijs en noemt iedereen dom
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
indeed...waarschijnlijk zag ik hem zitten!
wtfquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef hoofdmeuuu het volgende:
I k g a v a a k n i k s d o e n a l s i k n i k s t e d o e n h e b. ALFRED HMMMM LEKKER !!! ( ik ben homo ) maaaaree kots kots for fucccccccccccks sake flikkkkkkkkkkerrrrrrrrrrr op. joeri ze lange haar.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef hoofdmeuuu het volgende:
I k g a v a a k n i k s d o e n a l s i k n i k s t e d o e n h e b. ALFRED HMMMM LEKKER !!! ( ik ben homo ) maaaaree kots kots for fucccccccccccks sake flikkkkkkkkkkerrrrrrrrrrr op. joeri ze lange haar.
En zichzelf nog koning nuchter noemen ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
indeed...waarschijnlijk zag ik hem zitten!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
En zichzelf nog koning nuchter noemen ook
Blijf jij voortaan even van de paddo's af ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef hoofdmeuuu het volgende:
Een Schizofreen, is nooit alleenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik ben niet eenzaam...ik ben niet eenzaam...ik ben niet eenzaam...ik ben niet eenzaam
dude?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef hoofdmeuuu het volgende:
helloquote:
koning faalhaas klinkt ook niet gezellig!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
En zichzelf nog koning nuchter noemen ook
Koning Faalhaasquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
koning faalhaas klinkt ook niet gezellig!
Wordt daar iem. flink geroeleerd door de GRTDOJW crewquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef hoofdmeuuu het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
koning faalhaas klinkt ook niet gezellig!
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wordt daar iem. flink geroeleerd door de GRTDOJW crew
Dit was op mijn reactiequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat trouwens als je het huis uit wilt gaan? Bel je dan een van je vrienden omdat je niet alleen over straat kunt?
All your topics are belong to usquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wordt daar iem. flink geroeleerd door de GRTDOJW crew
hier en nergensquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:49 schreef Crazy-p het volgende:
waar is iedereen nu aan het posten dan?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
koning fallus klinkt ook niet gezellig!
Ga vooral je gang FUBAR!quote:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
hier zitten mensen te posten zijn mensen echt zo eenzaam?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zijn mensen echt zo eenzaam?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
[..]
dit volgens mij:
zijn mensen echt zo eenzaam?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:58 schreef Sgele het volgende:
Logi! mocht je het niet mee hebben gekregen
[..]
[..]
Voor iedersch vermaeck!quote:
nou mijn weekend weten jullie onderhand welquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:03 schreef Moozzie het volgende:
Goeie morgen iedereen
Allemaal lekker weekend gehad en lekker geslapen![]()
![]()
hellow!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:03 schreef Moozzie het volgende:
Goeie morgen iedereen
Allemaal lekker weekend gehad en lekker geslapen![]()
![]()
ik krijg een klein beetje het gevoel dat jij op het plattland woont en dat niet heel erg fijn vindt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou mijn weekend weten jullie onderhand wel
en nee niet lekker geslapen... kut boeren... kut koeien... kut veluwe
Jah hoe was het bij jochem meyer? Is deze show nog leuker dan zijn voorgangers?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Oke nicequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:05 schreef renedis het volgende:
[..]
hellow!
wel lekker weekend gehad ja. ook lekker geslapen, alleen een beetje kort
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit ze hebben de moed opgegeven
Hoe wast weekend sgele... nog geneukt?
heeej dont mess with the veluwe balgehaktquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Op je handen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]Weekend was prima...
Geneukt? blaren enzo...
Oke cool, mag ik dan je fretjes?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:10 schreef Logician het volgende:
Ik hoor net van een collega dat ie me gaat vermoorden , omg wat heb ik nu weer gedaan
godver sgele....daar ging mijn gevulde koek!!!quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
heeej dont mess with the veluwe balgehakt
Waarmee was ie gevuld?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
godver sgele....daar ging mijn gevulde koek!!!
quote:
Die ballen gehakt? Oh ja wacht even... mja...technisch gezienquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry maar die begonnen om 6 uur te loeien
ja ik vond hem heeel erg goed...quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah hoe was het bij jochem meyer? Is deze show nog leuker dan zijn voorgangers?
soms wel soms nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:06 schreef renedis het volgende:
[..]
ik krijg een klein beetje het gevoel dat jij op het plattland woont en dat niet heel erg fijn vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |