Zij heeft het Posters plaatje in photobucket staat..Gewoon even wachten totdat Lynda weer terug is in het topicquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:02 schreef Runx het volgende:
[..]
hmm waar kan ik dat vinden ?
en waarom worden die pic's weergegeven ?
feck...failquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
fipo?!
ben ik weer! moest even de nodige alcohol halen :pquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:20 schreef Runx het volgende:
[..]
idd nais , heb je vast veel voor neergelegd ? , hoe is het kwa onderhoud /belasting/verzekering ?
maar ja Japanse auto's zijn een van de betrouwbaarste auto's die er zijn .
Good job Runxquote:
hahah fail , ik zou het niet weten , kan je het niet op youtube vinden ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
Alloa
Ik ben opzoek naar een disco nummer van hamsteren.
Is een keer in de kroeg gedraaid, maar kan hem nergens vinden. Is met de stemmetjes van de AH hamster weken
oooh die Supraquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef renedis het volgende:
ik had een hele lange post gemaakt..
maargoed als nog:
[..]
ben ik weer! moest even de nodige alcohol halen :p
maar ik heb er aardig wat voor moeten neerleggen ja. onderhoud, ligt er maar net aan hoe je er mee om gaat. ik laat hem altijd netjes warmdraaien voor de rit en afkoelen na de rit dmv stationair draaien.
belasting is niet zoveel aangezien de auto 1200 kg weegt. verzekering is om te huilen aangezien ik 20 jaar ben, ben ik nog een risico factor. laten we het er maar op houden dat ik daar de hoofdprijs voor betaal
het is een zeer fijne japanse auto
JDM zit in de familie, ik heb als daily auto een mitsubishi Lancer en me broer heeft als daily een Civic.
Als weekend auto heeft hij de toyota Supra.
[ afbeelding ]
let niet op de pret hoofd foto!
[ afbeelding ]
beetje slechte foto maargoed:
[ afbeelding ]
omg omg mitsubishi Lancer mijn favo auto , heb je een evo ? , supraquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef renedis het volgende:
ik had een hele lange post gemaakt..
maargoed als nog:
[..]
ben ik weer! moest even de nodige alcohol halen :p
maar ik heb er aardig wat voor moeten neerleggen ja. onderhoud, ligt er maar net aan hoe je er mee om gaat. ik laat hem altijd netjes warmdraaien voor de rit en afkoelen na de rit dmv stationair draaien.
belasting is niet zoveel aangezien de auto 1200 kg weegt. verzekering is om te huilen aangezien ik 20 jaar ben, ben ik nog een risico factor. laten we het er maar op houden dat ik daar de hoofdprijs voor betaal
het is een zeer fijne japanse auto
JDM zit in de familie, ik heb als daily auto een mitsubishi Lancer en me broer heeft als daily een Civic.
Als weekend auto heeft hij de toyota Supra.
[ afbeelding ]
let niet op de pret hoofd foto!
[ afbeelding ]
beetje slechte foto maargoed:
[ afbeelding ]
Haai Debsterquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef debbie_19 het volgende:
Runx pm lynda ff, want er schijnt een nieuwe Posters plaatje te zijn met toegevoegde userplaatjes. Ik had vanmiddag al PM gedaan, maar het topic is alweer volmaar dan kun je em aanpassen ... de OP bedoel ik dan
dan kan de volgende em kopieren. Tenminste als je van Lynda natuurlijk berichtje terug krijgt
dank u voor het melden , donequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef debbie_19 het volgende:
Runx pm lynda ff, want er schijnt een nieuwe Posters plaatje te zijn met toegevoegde userplaatjes. Ik had vanmiddag al PM gedaan, maar het topic is alweer volmaar dan kun je em aanpassen ... de OP bedoel ik dan
dan kan de volgende em kopieren. Tenminste als je van Lynda natuurlijk berichtje terug krijgt
Lynda's status op msn is de hele dag al "weg" dus ik denk dat ze de pmetjes nog niet eens gezien heeftquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef debbie_19 het volgende:
nee, net samen met nog iemand zitten zoekenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:11 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah fail , ik zou het niet weten , kan je het niet op youtube vinden ?
ja maar als ze mij nu pm't heeft geen nut meerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lynda's status op msn is de hele dag al "weg" dus ik denk dat ze de pmetjes nog niet eens gezien heeftEn als ze het leest zal ze wel terug pmen..:)
ah op die fiets...weekend slackers!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lynda's status op msn is de hele dag al "weg" dus ik denk dat ze de pmetjes nog niet eens gezien heeftEn als ze het leest zal ze wel terug pmen..:)
die lancer is mijn dagelijkse "naar mijn werk toe" auto.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Runx het volgende:
[..]
omg omg mitsubishi Lancer mijn favo auto , heb je een evo ? , supra![]()
hoe komen jullie aan die auto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Hooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |