Zij heeft het Posters plaatje in photobucket staat..Gewoon even wachten totdat Lynda weer terug is in het topicquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:02 schreef Runx het volgende:
[..]
hmm waar kan ik dat vinden ?
en waarom worden die pic's weergegeven ?
feck...failquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
fipo?!
ben ik weer! moest even de nodige alcohol halen :pquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:20 schreef Runx het volgende:
[..]
idd nais , heb je vast veel voor neergelegd ? , hoe is het kwa onderhoud /belasting/verzekering ?
maar ja Japanse auto's zijn een van de betrouwbaarste auto's die er zijn .
Good job Runxquote:
hahah fail , ik zou het niet weten , kan je het niet op youtube vinden ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
Alloa
Ik ben opzoek naar een disco nummer van hamsteren.
Is een keer in de kroeg gedraaid, maar kan hem nergens vinden. Is met de stemmetjes van de AH hamster weken
oooh die Supraquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef renedis het volgende:
ik had een hele lange post gemaakt..
maargoed als nog:
[..]
ben ik weer! moest even de nodige alcohol halen :p
maar ik heb er aardig wat voor moeten neerleggen ja. onderhoud, ligt er maar net aan hoe je er mee om gaat. ik laat hem altijd netjes warmdraaien voor de rit en afkoelen na de rit dmv stationair draaien.
belasting is niet zoveel aangezien de auto 1200 kg weegt. verzekering is om te huilen aangezien ik 20 jaar ben, ben ik nog een risico factor. laten we het er maar op houden dat ik daar de hoofdprijs voor betaal
het is een zeer fijne japanse auto
JDM zit in de familie, ik heb als daily auto een mitsubishi Lancer en me broer heeft als daily een Civic.
Als weekend auto heeft hij de toyota Supra.
[ afbeelding ]
let niet op de pret hoofd foto!
[ afbeelding ]
beetje slechte foto maargoed:
[ afbeelding ]
omg omg mitsubishi Lancer mijn favo auto , heb je een evo ? , supraquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef renedis het volgende:
maargoed als nog:
[..]
maar ik heb er aardig wat voor moeten neerleggen ja. onderhoud, ligt er maar net aan hoe je er mee om gaat. ik laat hem altijd netjes warmdraaien voor de rit en afkoelen na de rit dmv stationair draaien.
belasting is niet zoveel aangezien de auto 1200 kg weegt. verzekering is om te huilen aangezien ik 20 jaar ben, ben ik nog een risico factor. laten we het er maar op houden dat ik daar de hoofdprijs voor betaal
JDM zit in de familie, ik heb als daily auto een mitsubishi Lancer en me broer heeft als daily een Civic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haai Debsterquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef debbie_19 het volgende:
Runx pm lynda ff, want er schijnt een nieuwe Posters plaatje te zijn met toegevoegde userplaatjes. Ik had vanmiddag al PM gedaan, maar het topic is alweer volmaar dan kun je em aanpassen ... de OP bedoel ik dan
dan kan de volgende em kopieren. Tenminste als je van Lynda natuurlijk berichtje terug krijgt
dank u voor het melden , donequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef debbie_19 het volgende:
Runx pm lynda ff, want er schijnt een nieuwe Posters plaatje te zijn met toegevoegde userplaatjes. Ik had vanmiddag al PM gedaan, maar het topic is alweer volmaar dan kun je em aanpassen ... de OP bedoel ik dan
dan kan de volgende em kopieren. Tenminste als je van Lynda natuurlijk berichtje terug krijgt
Lynda's status op msn is de hele dag al "weg" dus ik denk dat ze de pmetjes nog niet eens gezien heeftquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef debbie_19 het volgende:
nee, net samen met nog iemand zitten zoekenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:11 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah fail , ik zou het niet weten , kan je het niet op youtube vinden ?
ja maar als ze mij nu pm't heeft geen nut meerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lynda's status op msn is de hele dag al "weg" dus ik denk dat ze de pmetjes nog niet eens gezien heeftEn als ze het leest zal ze wel terug pmen..:)
ah op die fiets...weekend slackers!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lynda's status op msn is de hele dag al "weg" dus ik denk dat ze de pmetjes nog niet eens gezien heeftEn als ze het leest zal ze wel terug pmen..:)
die lancer is mijn dagelijkse "naar mijn werk toe" auto.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:14 schreef Runx het volgende:
[..]
omg omg mitsubishi Lancer mijn favo auto , heb je een evo ? , supra![]()
hoe komen jullie aan die auto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Hooiquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:17 schreef renedis het volgende:
[..]Is het niet irritant om met het stuur aan de rechterkant te rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf lijkt mij het sturen niet irritant, maar het schakelen(mits 't een manual transmission is ofc
)
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:17 schreef renedis het volgende:
[..]
die lancer is mijn dagelijkse "naar mijn werk toe" auto.
is een 2 liter diesel van de zaak (lease)
een Evo is namelijk 69.000 euro, beetje boven het budget als lease.
die auto's... zoals ik als zei: lancer is lease, rx-7 en supra zijn geimporteerd uit Japan. het stuur zit dus ook aan de rechterkant. scheelt aanzienlijk in de aanschafprijs (maar blijft pittig)toch nais , ik zou graag een evo 10,9,8 willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja zoals ik al zei mag geen rijbewijs
wat zijn die specs van dei supra , die kan je zo ongelooflijk opfokken
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Doeiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:20 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga er weer vandoor..fijne avond mensen![]()
automatic bedoel je danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Is het niet irritant om met het stuur aan de rechterkant te rijden?
Zelf lijkt mij het sturen niet irritant, maar het schakelen(mits 't een manual transmission is ofc
)
schakelen is een automatisme.. no problem, enige wat irritant is, is dat de knipperlichten en licht switches ook anders om zitten..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:20 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Is het niet irritant om met het stuur aan de rechterkant te rijden?
)
hahah iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:22 schreef renedis het volgende:
[..]
schakelen is een automatisme.. no problem, enige wat irritant is, is dat de knipperlichten en licht switches ook anders om zitten..
dus als ik soms de bocht om wil gaan, zie je af en toe opeens me ruitenwisser heen en weer gaan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar als ze mij nu pm't heeft geen nut meervandaar dat ik ff aan Runx vraag
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
automatic bedoel je dan
Maar mij lijkt ook super irri.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
haha.. die heeft een vriend van me.. die bij jou foto is een GTT en geen GT-Rquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook zo'n ontzettende vette bak he...afgezien van die achtervleugel ziet 'ie er redelijk uit als een wolf in schaapskleren
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is nog vroeg he
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
RX-7: 1.3 twinturbo wankel engine. turbo druk van 0,6 naar 0,9 bar. HKS intake, HKS 4 inch cat-back uitlaat. +- 330 PKquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:21 schreef Runx het volgende:
[..]
toch nais , ik zou graag een evo 10,9,8 willenmaarja zoals ik al zei mag geen rijbewijs
wat zijn die specs van dei supra , die kan je zo ongelooflijk opfokken
hehequote:
ja die rx7 is wel ziek idd , maar supra vind ik ook wel erg dope bakquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:31 schreef renedis het volgende:
[..]
RX-7: 1.3 twinturbo wankel engine. turbo druk van 0,6 naar 0,9 bar. HKS intake, HKS 4 inch cat-back uitlaat. +- 330 PK
Supra: 3.0 twinturbo. turbo druk van 0,7 naar 1 bar, HKS intake, HKS 3 inch uitlaat vanaf de trubo. +- 330 PK
skyline: 2.6 twinturbo. kakimoto 4 inch uitlaat vanaf de turbo. +- 300 PK
echter weegt de RX-7 1200 kilo, de Supra 1550 en de Skyline 1600..
dan is het duidelijk wie er goed van zijn plek af komt
dank u , verzoekjes kan je gewoon indienen hoarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
hehe
Btw Runx, moet zeggen dat ik je stream tot nu toe best relaxed vind
vroeg op de zaterdag avond hequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
hehe
Btw Runx, moet zeggen dat ik je stream tot nu toe best relaxed vind
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:35 schreef renedis het volgende:
mensen, ik ben weg! lekker een drankje nuttigen. mochten jullie nog meer willen weten over jap auto's of die auto's hoor ik het welHOOOOOOOOOI
latur drink ze , ik ben nog beetje ziek dus uitgaan zit er niet in vanavondquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:35 schreef renedis het volgende:
mensen, ik ben weg! lekker een drankje nuttigen. mochten jullie nog meer willen weten over jap auto's of die auto's hoor ik het welHOOOOOOOOOI
Indeedquote:
ga je nu alquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:35 schreef renedis het volgende:
Misschien bij iem. indrinken ofzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga je nu al
hier begint pas na 23:00
Ben je ziek...moet je er nog vroeg uit ookquote:
iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ben je ziek...moet je er nog vroeg uit ook
In beide gevallen ben ik wel eens in slaap gevallen om dan tijdens de uitloopronde wakker te wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:48 schreef Runx het volgende:
[..]
idd, ik kan kiezen vroeg na bed en om 6.30 opstaan , of wakker (proberen) blijven tot 6.30 en de race kijken
hahahquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
In beide gevallen ben ik wel eens in slaap gevallen om dan tijdens de uitloopronde wakker te worden
hahaha ja vooral savonds , ik kijk al mijn series op het net of ik download zequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Nou weet ik ook weer wrom ik normaal gesproken geen tv kijk...'t is alleen maar crap...
Samequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:11 schreef Runx het volgende:
[..]
hahaha ja vooral savonds , ik kijk al mijn series op het net of ik download ze
hahahquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Samebut then again...tegenwoordig zelfs te lui om te downloaden
haha ja heb het gezien , maar is dat echt ?quote:
Lijkt me niet, tweeduizend knaken steken aan zulke boxjes, maar dan wel een brakke autoradio hebben met een cassettes ipv CD + USB?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:43 schreef Runx het volgende:
[..]
haha ja heb het gezien , maar is dat echt ?
dit lijkt me wel cool http://winampnederlands.nl/internetradio/verzoeknummers/
alleen weet niet eens hoe ik een site moet aanmaken
ja idd daar zit ik nog steeds , ik zal het ook niet wetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lijkt me niet, tweeduizend knaken steken aan zulke boxjes, maar dan wel een brakke autoradio hebben met een cassettes ipv CD + USB?
Je kan microsoft frontpage gebruiken om een webpagina te makendunno of je webspace hebt bij alice?(daar zat je toch?)
hahha ok slaap lekker jongen , het was me een genoegen om bij dit spektakel aanwezig te mogen zijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Anders registreer je gewoon een domeinnaam en neem je d'r webhosting bij...ik bedoel, je wilt toch beroemd worden? Alle beroemde personen hebben een eigen website!![]()
Aaaaaaaanyways...ik kruip zo maar eens in bed ofzo...wat slaap inhalen![]()
Success d'rmee iig Runx en tot morgen/maandag
De tering zeg, wat een geile bakken!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:10 schreef renedis het volgende:
maargoed als nog:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, vette bak man!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:13 schreef renedis het volgende:
[..]
je bent een auto freak?
dit is mijn beestje:
bij de importeur:
[ afbeelding ]
na de re-spray:
[ afbeelding ]
filmpje na het vullen van de olie:
Nog even genieten van de zondag danquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:41 schreef lynda het volgende:
Runx heeft PM..
Diertjuh had gelijk was hele dag wegHMH onveilig maken met vriendin
Nu slapen.. uitslapen.. rug en schouders laten kraken.. school.. slapen.. werken.. slapen.. school.. slapen.. en dan is het dinsdag
Hahaquote:Op zondag 12 oktober 2008 02:01 schreef lynda het volgende:
Word een drama morgen blegh! Huiswerk *kots*
Alles kraken.. *auw*
Nu eerst maar slapen! En liedjes van Jeroen vd Boom uit me kop zetten
goedemorgenquote:Op zondag 12 oktober 2008 03:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Je zal morgenochtend vroeg maar moeten werken als je net terugkomt uit de kroeg
quote:Op zondag 12 oktober 2008 05:45 schreef renedis het volgende:
weltruste ! ik ben net thuis. en heb aardig wat gedronken,
valt me nog mee, ik kan nog aardig typen!
Heel veel sterkte vandaag, als er iets is wat ik voor je kan doen bel je maarquote:Op zondag 12 oktober 2008 04:24 schreef Crazy-p het volgende:
ik ga zo geloof ik ook maar eens mn bed in.. lol..
morgen naar het ziekenhuis geen zin in..
*edit* slaaplekker mensen
dank je.. misschien kom ik na het ziekenhuis wel ff langs.. als je dat niet erg vind natuurlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Heel veel sterkte vandaag, als er iets is wat ik voor je kan doen bel je maar
Tuurlijk kan je langskomenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dank je.. misschien kom ik na het ziekenhuis wel ff langs.. als je dat niet erg vind natuurlijk
Was wel redelijk tochquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:31 schreef Logician het volgende:
[..]toch minder uithoudingsvermorgen dan je dacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |