Volgende x dan ff een topic openen aubquote:
Okay! Ik vond het al zo raar dat er maar geen reactie kwamquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgende x dan ff een topic openen auben iets sneller zodat er dan niet perongeluk 2 ofzo zijn.
Zo erg is het ook weer nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:51 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Okay! Ik vond het al zo raar dat er maar geen reactie kwamWas niet aan het opletten denk ik
Was je nou echt op mij aan het wachten???quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:51 schreef Crazy-p het volgende:
lol.. Sophie ik was al aan het wachten op je..
word die als nog door iemand anders aangemaakt
Ja dat lijkt me ook niet erg handigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer nietgewoon ff beetje opletten. Anders krijg je veel verwarring
en dan gaat ineens iedereen een nieuw topic openen en dan hebben we er ineens teveel
Ik deed het in het begin ook niet..my god heb ik ff op me sodemieter gekregenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:53 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook niet erg handighahaha
met crazy-p er bij hadden we er bijna 3 :p ik had al op de knop : nieuw topic geklikt en tekst gekopieerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer nietgewoon ff beetje opletten. Anders krijg je veel verwarring
en dan gaat ineens iedereen een nieuw topic openen en dan hebben we er ineens teveel
ik deed het juist wel.. en ik kreeg ook op me klotequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik deed het in het begin ook niet..my god heb ik ff op me sodemieter gekregen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:54 schreef renedis het volgende:
[..]
met crazy-p er bij hadden we er bijna 3 :p ik had al op de knop : nieuw topic geklikt en tekst gekopieerd.
toen refreste ik nog 1 keer de lijst en zag ik dat jij al had gemaakt
zeker wel! en jij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
Goede middag iedereen![]()
, is iedereen een beetje aan het genieten van zijn/haar weekend ?
Nou misschien dat nu je plaatje erbij zit, want de nieuwe topic starter moest lynda ff pm'en voor een nieuw plaatje volgens mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:56 schreef renedis het volgende:
[..]
ik deed het juist wel.. en ik kreeg ook op me kloteomdat grtdojw over was genomen door een "newbie"
now i'm part of the clanalleen me plaatje is nog niet er bij gezet.. ze had het druk
hoi hoiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
Goede middag iedereen![]()
, is iedereen een beetje aan het genieten van zijn/haar weekend ?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
We zullen zienquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou misschien dat nu je plaatje erbij zit, want de nieuwe topic starter moest lynda ff pm'en voor een nieuw plaatje volgens mij
poging nummer 200 na eerst 10 plaatjes die te groot waren.. die te klein gemaakt niet mooi waren.. dus nu nou ja.. nog niet echt een mooi plaatje zo klein.. maar het is geluktquote:
ja , gaat vandaag wel wat beterquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ja , gaat vandaag wel wat beter, beetje relaxen , veel muziek selecteren/verwijderen ,playlists maken voor Geen reet te doen op je werk Radio
, beetje van het weer genieten
quote:
sorry ik zal niet meer met je zoenen als ik ziek ben ok ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:01 schreef Crazy-p het volgende:
zeg Runx wil je me de volgende keer niet aansteken!
hoihoi trouwens
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:01 schreef Runx het volgende:
[..]
sorry ik zal niet meer met je zoenen als ik ziek ben ok ?
dat is ook niet zo slimquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:01 schreef Runx het volgende:
[..]
sorry ik zal niet meer met je zoenen als ik ziek ben ok ?![]()
Dat wist ik dus nietquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat wist ik dus nietvond het al zo strange dat je met Runx ging zoenen terwijl hij ziek was
dat ik met ook maar iemand zou kussen is op zich al strange .. LOLquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat wist ik dus nietvond het al zo strange dat je met Runx ging zoenen terwijl hij ziek was
ja maar p00p kent haar ook..en volgens mij p00p een dude toch? Of zie ik het nou helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
, ik wist het gelukkig bijna zeker , zei kent Logician
ja p00p is een dude jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar p00p kent haar ook..en volgens mij p00p een dude toch? Of zie ik het nou helemaal verkeerd
ik had er wat over gelezen.. kan je me de info geven hoe ik kan luisteren? welke link?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:04 schreef Runx het volgende:
zal ik eens geen reet te doen op je werk radio eens maar opstarten ?
Hahaha, dat is inderdaad een dude, Crazy-P en ik een ladyquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar p00p kent haar ook..en volgens mij p00p een dude toch? Of zie ik het nou helemaal verkeerd
ja is goed even wachten hij moet opstarten , hopelijk doet die het ook meteenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:08 schreef renedis het volgende:
[..]
ik had er wat over gelezen.. kan je me de info geven hoe ik kan luisteren? welke link?
ik zit nu btw binnen... begint buiten beetje koud te worden! lekker soepje op gezet (ossenstaartsoep)
Dat klinkt nicequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:08 schreef renedis het volgende:
[..]
ik had er wat over gelezen.. kan je me de info geven hoe ik kan luisteren? welke link?
ik zit nu btw binnen... begint buiten beetje koud te worden! lekker soepje op gezet (ossenstaartsoep)
fijn weekend.. en tot vanavond!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:09 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Hahaha, dat is inderdaad een dude, Crazy-P en ik een lady![]()
Ik ga weer!! Fijn weekend allemaal!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |