Staat toch goed? offe.. is m'n oog weer aan het haperen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
Zooo beginnen we ook weer met een nieuwe
Dit is het topic waar? of blijft dat gewoon staan?
nog minder?quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
Waar debbie vandaag nog minder werkt dan ooit?
Nou ik bedoelde eigenlijk of we weer met een schone lei beginnen qua "Dit is het topic waar..." alles van vorige week staat er nog inquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Staat toch goed? offe.. is m'n oog weer aan het haperen?
De lijst met vorige topics is een beetje vreemd
HoiHoiquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Runx!
Weekend was goed...alleen ik ben nog steeds moe geloof ikGetting too old for this shit
Eerhm...hebben ze geen schone mokken dan?
quote:
ok ga het fixenquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde eigenlijk of we weer met een schone lei beginnen qua "Dit is het topic waar..." alles van vorige week staat er nog inniet dat mij dat uitmaakt ofzo, maar straks wordt de lijst zo lang
Vast welquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:55 schreef Tally het volgende:
Mag je je hier ook melden als je geen reet wil doen op je werk?
Dan hebben mensen wat te lezen enzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde eigenlijk of we weer met een schone lei beginnen qua "Dit is het topic waar..." alles van vorige week staat er nog inniet dat mij dat uitmaakt ofzo, maar straks wordt de lijst zo lang
Dat klinkt...quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
moet voor me vadertje aan het werk
quote:
Ik wou net zeggen begin niet nu alquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat klinkt...Laat maar het is pas maandag
quote:
Daarom hield ik me al in hequote:Op maandag 13 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen begin niet nu al![]()
![]()
Nu je het zo zegt...klinkt...vieeeesmaar zo bedoel ik het niet hahaha
quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik vind van wel..komt nog zat bij deze week
Dat heeft niks met koffie te maken hoor jongenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:00 schreef Runx het volgende:
[..], klopt .
p.s ik moet niet veel gaan posten als ik geen koffie heb gehad , anders ga ik raare dingen typen![]()
ohh , meer met groene thee ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat heeft niks met koffie te maken hoor jongen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:00 schreef Runx het volgende:
[..], klopt .
p.s ik moet niet veel gaan posten als ik geen koffie heb gehad , anders ga ik raare dingen typen![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh, pc op mijn werk is gecrashed
Zit nu op een andere bak, mijn data te copieeren.... leuk begin van de ochtend...
goedemorgen Droxz , altijd een leuk begin van de weekquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zit nu op een andere bak, mijn data te copieeren.... leuk begin van de ochtend...
Oh da's toch een droombegin..quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dat zei ik...gammaquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hij denkt dat dat komt omdat ie nog geen koffie heeft gehad
Mogguhquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:07 schreef Logician het volgende:
mogguh! ppls!!!!!
ps: CP er zit nog steeds verf in je haar
ps2: Sopje, succes
Eerst ruzie met kut collega is er ook al.... ZUCHT...quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hij denkt dat dat komt omdat ie nog geen koffie heeft gehad
goedemorgen Logicianquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:07 schreef Logician het volgende:mogguh! ppls!!!!!
ps: CP er zit nog steeds verf in je haar
ps2: Sopje, succes
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:08 schreef Runx het volgende:
[..]
goedemorgen Logician
is het verven al klaar ? , was gezellig gisteren onnie
Alleen van mijn d partitie... c is pleite, en ik had geen roaming profile... hele profiel dus pleite,quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:05 schreef Runx het volgende:
[..]
goedemorgen Droxz , altijd een leuk begin van de week
gelukkig kan je je data nog afhalen
awwwwwwquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen van mijn d partitie... c is pleite, en ik had geen roaming profile... hele profiel dus pleite,
daar baal ik wel erg van!!!!! Al mijn fotosoep files zijn nu pleite
Mogguh PIMP!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh da's toch een droombegin..
Mogguh Droxz![]()
add to that ik had een fokking lekke band !quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
ja dat is echt balenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen van mijn d partitie... c is pleite, en ik had geen roaming profile... hele profiel dus pleite,
daar baal ik wel erg van!!!!! Al mijn fotosoep files zijn nu pleite
iddquote:
van je fiets?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
add to that ik had een fokking lekke band !![]()
ben dus met de nsen was wat later
moggel to all btw
Dat is idd ook niet echt een relaxte ochtend.... !!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moggel to all btw
Dude, ik ben nog kapotquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh PIMP!
Nog een beetje een PIMP weekend gehad?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
iddmoet nu iedereen opnieuw uit de foto's knippen enzo... best veul werk
Al jullie foto's zijn nu dus ook weg...
Volgens mij is iedereen later vandaagquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moggel to all btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |