quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:47 schreef Herald het volgende:
Waarom is het raar om in je eentje naar het theater te gaan? Je gaat toch voor de voorstelling en niet om lekker te kletsen met degene die naast je zit?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. heb je zaterdagavond 2 Fokkers gezien uit de buurt van Amersfoort
en ik van mensen die beweren dat het echt heeel normaal is om alleen te eten!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word zo ontzettend schijtziek van die mensen die denken dat je eenzaam bent als je ergens in je eentje gaat eten
Inderdaad, volgens mij kennen sommige personen het verschil tussen eenzaamheid en alleen zijn niet echt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word zo ontzettend schijtziek van die mensen die denken dat je eenzaam bent als je ergens in je eentje gaat eten
Thuis eten is toch compleet anders dan ergens buiten de deur eten?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik van mensen die beweren dat het echt heeel normaal is om alleen te eten!
flikker toch op... als je thuis woont dan eet je toch ook samen met het gezin.... niet de een om 17:00 de ander om 18:00 en de ander om 19:00 en iemand maakt om 20:00 de pannen nog even leeg
Niet iedereen woont in gezinsverband hoor. En als je nou vaak naar restaurants gaat.. Ik vind dat eigenlijk niet zo heel raar, al zou ik zelf het geduld niet hebben om te gaan zitten wachten de hele tijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik van mensen die beweren dat het echt heeel normaal is om alleen te eten!
flikker toch op... als je thuis woont dan eet je toch ook samen met het gezin.... niet de een om 17:00 de ander om 18:00 en de ander om 19:00 en iemand maakt om 20:00 de pannen nog even leeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |