quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:47 schreef Herald het volgende:
Waarom is het raar om in je eentje naar het theater te gaan? Je gaat toch voor de voorstelling en niet om lekker te kletsen met degene die naast je zit?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. heb je zaterdagavond 2 Fokkers gezien uit de buurt van Amersfoort
en ik van mensen die beweren dat het echt heeel normaal is om alleen te eten!quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word zo ontzettend schijtziek van die mensen die denken dat je eenzaam bent als je ergens in je eentje gaat eten
Inderdaad, volgens mij kennen sommige personen het verschil tussen eenzaamheid en alleen zijn niet echt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word zo ontzettend schijtziek van die mensen die denken dat je eenzaam bent als je ergens in je eentje gaat eten
Thuis eten is toch compleet anders dan ergens buiten de deur eten?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik van mensen die beweren dat het echt heeel normaal is om alleen te eten!
flikker toch op... als je thuis woont dan eet je toch ook samen met het gezin.... niet de een om 17:00 de ander om 18:00 en de ander om 19:00 en iemand maakt om 20:00 de pannen nog even leeg
Niet iedereen woont in gezinsverband hoor. En als je nou vaak naar restaurants gaat.. Ik vind dat eigenlijk niet zo heel raar, al zou ik zelf het geduld niet hebben om te gaan zitten wachten de hele tijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
flikker toch op... als je thuis woont dan eet je toch ook samen met het gezin.... niet de een om 17:00 de ander om 18:00 en de ander om 19:00 en iemand maakt om 20:00 de pannen nog even leeg
Triest valt mee, het is wel netjes dat ze het durft. TS geeft keurig aan dat als hij alleen is dat hij zich opsluit in zijn panic room.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Tja, het is niet zo dat ik geen vrienden of kennissen heb of zo, maar zo af en toe waardeer ik het ook wel eens om lekker alleen ergens naar toe te gaan. Okee, ik zou nooit alleen gaan uit eten of naar een cocnert gaan nee, da's wel erg triest.
Dan heb je het mis, mijn oom werkt in diensten, zijn zoon zit op school en komt rond 6 uur 7 uur thuis en gaat dan naar het werk, zijn vrouw heeft ook een baantje maar deze begint al rond 5 uur. Ze zitten meestal alleen te eten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Alleen eten oke, maar wie gaat er nou in zijn eentje "shoppen" of "naar de bios"quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Thuis eten is toch compleet anders dan ergens buiten de deur eten?
Als ik in een stad ben gaan shoppen en ik heb honger, dan ga ik toch eten? IN MIJN EENTJE JA.
Ik ga wel eens in mijn eentje naar de bios en als ik dan honger krijg, dan ga ik eten...IN MIJN EENTJE JA.
Ik vind met z'n 2-en eten ook veel gezelliger maar als ik gewoon eens lekker wil gaan eten als ik daar zin in heb dan ben ik toch niet gelijk eenzaam?
Wat nou triest? Als ik graag naar een concert ga waar geen van mijn vrienden interesse in heeft, dan ga ik toch niet thuis blijven?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Tja, het is niet zo dat ik geen vrienden of kennissen heb of zo, maar zo af en toe waardeer ik het ook wel eens om lekker alleen ergens naar toe te gaan. Okee, ik zou nooit alleen gaan uit eten of naar een cocnert gaan nee, da's wel erg triest.
Nu ben je gewoon aan het rellenquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:56 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Alleen eten oke, maar wie gaat er nou in zijn eentje "shoppen" of "naar de bios"
Dat vind ik dan wel weer kansloos.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:55 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan heb je het mis, mijn oom werkt in diensten, zijn zoon zit op school en komt rond 6 uur 7 uur thuis en gaat dan naar het werk, zijn vrouw heeft ook een baantje maar deze begint al rond 5 uur. Ze zitten meestal alleen te eten.
Als ik per sé een bepaalde film wil zien en niemand verder van mijn vriendenkring, is het dan toffer om óf die film niet te gaan kijken, óf iemand tegen zijn zin in laten gaan óf gewoon lekker in m'n eentje een leuke avond te hebben?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:56 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Alleen eten oke, maar wie gaat er nou in zijn eentje "shoppen" of "naar de bios"
Nee hoor ik heb al eerder gezegd dat ik alleen uit eten gaan niet vreemd vind. Maar wat jij noemt is toch wel een flinke stap over de grens tussen normaal en kansloos heen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het rellen
Flapdrol.
Volgens hem is het dus vele malen toffer om tegen je vrienden te kunnen zeggen: "Ey swa, ik heb die supervette film gewoon NIET gekeken"quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als ik per sé een bepaalde film wil zien en niemand verder van mijn vriendenkring, is het dan toffer om óf die film niet te gaan kijken, óf iemand tegen zijn zin in laten gaan óf gewoon lekker in m'n eentje een leuke avond te hebben?
Oké het kan maar dan wordt het wel klote voor mijn oom. Snap je dat wel? Mijn oom kan niet samen eten want hij leeft in een ander patroon. Anders heeft hij gewoon super honger...quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast hoor je wat je zegt... ze doen het niet omdat het niet kan..... daarmee impliceer je dat het abnormaal is
Zie de edit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:59 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb al eerder gezegd dat ik alleen uit eten gaan niet vreemd vind. Maar wat jij noemt is toch wel een flinke stap over de grens tussen normaal en kansloos heen.
Dan haal je hem toch op dvd en ga je die avond iets anders leuks doen MET JE VRIENDEN.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als ik per sé een bepaalde film wil zien en niemand verder van mijn vriendenkring, is het dan toffer om óf die film niet te gaan kijken, óf iemand tegen zijn zin in laten gaan óf gewoon lekker in m'n eentje een leuke avond te hebben?
www.relatieplaneet.nlquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:55 schreef Nembrionic het volgende:
Thuis eten is toch compleet anders dan ergens buiten de deur eten?
Als ik in een stad ben gaan shoppen en ik heb honger, dan ga ik toch eten? IN MIJN EENTJE JA.
Ik ga wel eens in mijn eentje naar de bios en als ik dan honger krijg, dan ga ik eten...IN MIJN EENTJE JA.
Ik vind met z'n 2-en eten ook veel gezelliger maar als ik gewoon eens lekker wil gaan eten als ik daar zin in heb dan ben ik toch niet gelijk eenzaam?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:55 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Triest valt mee, het is wel netjes dat ze het durft. TS geeft keurig aan dat als hij alleen is dat hij zich opsluit in zijn panic room.
Iets wat net uit is direct op dvd halen is dat niet krom? Maar dat 2de dat klopt welquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:00 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dan haal je hem toch op dvd en ga je die avond iets anders leuks doen MET JE VRIENDEN.
Jij hebt het ECHT niet begrepen he?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
www.relatieplaneet.nl
Ik snap dat niet:
- Alleen naar de bios ->. Dan kijk ik thuis wel een filmpje
- Alleen uit eten -> Vind ik sowieso een beetje retardachtig
Stel dat het goede vrienden zijn... Dan wil je toch meegaan in de grote stroom.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:02 schreef Nembrionic het volgende:
Mensen die bang zijn iets alleen te doen
Of komt het omdat je "matties" dat niet cool vinden en gaan ze je pesten? Daar kun je natuurlijk niet tegen. Neppe vrienden die nepdruk op je uitoefenen ---> grote faal
Nouja, dit is ook weer een beetje té 'iedereen-die-niet-in-zijn-eentje-uit-eten-durft-is-sneu'-achtig. In mijn eentje lunchen doe ik zo vaak, maar in mijn eentje uit eten...quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het rellen
Flapdrol.
Weet je wat zielig is? Niet zelfstandig kunnen functioneren. Jij MOET altijd iemand bij je hebben om iets leuks te doen. Waarom? Wordt je bang van jezelf? Als ik jou was zou ik dat ook zijn. Als je niet met jezelf kunt zijn..brrr.
Je wilt dus serieus zeggen dat je een avond moét stappen emt vrienden (wat je 2e keuze was), en je hem later thuis (alleen, misschien zelfs eenzaam) thuis moet gaan kijken, terwijl je ook een leuke avond in je eentje kan hebben in de bioscoop, waar je die film aanvankelijk wilde zien?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:00 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dan haal je hem toch op dvd en ga je die avond iets anders leuks doen MET JE VRIENDEN.
ja maar wat gaat je oom dan doen...gaat hijquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:59 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oké het kan maar dan wordt het wel klote voor mijn oom. Snap je dat wel? Mijn oom kan niet samen eten want hij leeft in een ander patroon. Anders heeft hij gewoon super honger...
Nee hoor ik vermaak me best in mijn eentje, daar kan jij met je amateur-psychologie helemaal niks over zeggen. Met andere mensen erbij vind ik veel dingen alleen wel leuker, en dingen die jij noemt vind ik dingen die je beter met meerdere mensen kan doen. Jij overschat je mensenkennnis wel een beetje met de klungelige analyse die je hier geeftquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:57 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat zielig is? Niet zelfstandig kunnen functioneren. Jij MOET altijd iemand bij je hebben om iets leuks te doen. Waarom? Wordt je bang van jezelf? Als ik jou was zou ik dat ook zijn. Als je niet met jezelf kunt zijn..brrr.
Wat is er mis met alleen shoppen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:56 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |