nee hoor! je kan onmogelijk minder zin hebben dan mij.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je maakt een grapje?
Ik als demotivator heb natuurlijk nog veul veul veul minder zin dan jullie ja!
Ik heb hier complete raps staan volgens mijquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Verveel je je nou zo dat je gaat rijmen en dichten?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou hij is dus de vaatwasser aan het proberen te fixen..daar had hij schijnbaar de stofzuigert voor nodig. Heeft ie perongeluk water op gezogen dus door de stofzuiger sloegen de stoppen dooren nu is dus ook de stofzuiger stuuk
Trust me, ik heb minder zin.... mijn weekend was ook niet echt geweldig ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor! je kan onmogelijk minder zin hebben dan mij.
weer een kut weekend, en nu weer ene kut werkweek voor de boeg
zo iets bedoel je ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Logician het volgende:
Volgens mij hebben duitse jongen en computer ruzie![]()
Dat is niet grappigquote:
Wtf?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fistfuck me, ik heb zin.... mijn weekend was ook niet echt geweldig ofzo
Sterktequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat is niet grappigvolgens mij begin hij zo ook de rest van de meubels enz. te slopen uit frustratie
hahahah geweldig!quote:
quote:
Alleen als jij het doet ok?quote:
Luister voor de grap eens een keer met hem mee...hoe hij opneemt en hoe 'ie verder tegen klanten praatquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Logician het volgende:
hmm nope toch niet, de headset gaat op
ik heb denk ik 6 uur geslapen vanaf vrijdag. voor de rest migraine gehad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Trust me, ik heb minder zin.... mijn weekend was ook niet echt geweldig ofzo
do I have to?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Luister voor de grap eens een keer met hem mee...hoe hij opneemt en hoe 'ie verder tegen klanten praat
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb denk ik 6 uur geslapen vanaf vrijdag. voor de rest migraine gehad.
ik?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Logician het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh hij is eng!!!!!
that sucks!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb denk ik 6 uur geslapen vanaf vrijdag. voor de rest migraine gehad.
yep...... helaas moet ik ermee leren leven , maar dat lukt me niet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Migraine sucks...dood aan migraine
ja heb de hele dag met een zonnebril opgelopen. met de luxaflex dicht zelfsquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
that sucks!
heb er ook wel last van gehad... afgelopen jaar weer helemaal niet thank god!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |