quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb denk ik 6 uur geslapen vanaf vrijdag. voor de rest migraine gehad.
I feel you manquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep...... helaas moet ik ermee leren leven , maar dat lukt me niet.
Yaw... NEE!quote:
zelfs dat doet au denkquote:
Vooruit dan maar... dank u!quote:
damn dat je dan nog rondloopt... meestal krijg ik tunnelvisie en ga over mn nek en stort in een coma van pijn in elkaar op mijn bed en ga slapenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja heb de hele dag met een zonnebril opgelopen. met de luxaflex dicht zelfs
office 2007 zuigt echt... maar dan ook ECHT he...quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef Runx het volgende:
ike even druk zijn, ebn op zoek naar office 2007 cd
lol.. normaal gesproken zit ie hier in de buurt.. ben blij dat ik vast mensen naast me heb zitten.. en aan de andere kant de printer staat! kan daar tenminste niemand zitten!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef Logician het volgende:
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh hij is eng!!!!!
Jep hier ook! Het liefst in mijn nest nog een koude natte handdoek over mijn ogenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn dat je dan nog rondloopt... meestal krijg ik tunnelvisie en ga over mn nek en stort in een coma van pijn in elkaar op mijn bed en ga slapen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. normaal gesproken zit ie hier in de buurt.. ben blij dat ik vast mensen naast me heb zitten.. en aan de andere kant de printer staat! kan daar tenminste niemand zitten!
blauw!blauw!blauw!rood!groen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:07 schreef Logician het volgende:
* Logician schreeuwt naar CP: Groen!!Groen!Groen! (op Lingo toon).
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn dat je dan nog rondloopt... meestal krijg ik tunnelvisie en ga over mn nek en stort in een coma van pijn in elkaar op mijn bed en ga slapen
tja i know maar hier gebruiken ze dat , en ik ben noob dus weet niet hoe ik met msi dat moet aan gooeienquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
office 2007 zuigt echt... maar dan ook ECHT he...
ja ik verveel me de pleuris, en wat ik ook ga doen wordt me teveel , en stop ik na 10 min mee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik heb tunnelvisiequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Aha, frappante opmerkingen maar weerquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:12 schreef Logician het volgende:
Kan dit topic niet swaffelen. Of dit topic is niet geil, of de gekozen piemol bevat geen piemolpudding
pssst groene thee is de oplossing .....quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik verveel me de pleuris, en wat ik ook ga doen wordt me teveel , en stop ik na 10 min mee.
slapen lukt me al helemaal niet.
geloof me , het wordt daardoor alleen maar erger.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef Runx het volgende:
[..]
pssst groene thee is de oplossing .....
En wat dacht je van het licht en de kleurenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me , het wordt daardoor alleen maar erger.
wat ik bedoel echt groene thee , jij ook alleen maar denken aan wiet , dat is slecht jongen ga je dood aanquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me , het wordt daardoor alleen maar erger.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, frappante opmerkingen maar weer
Moi heeft reactie geplaatstquote:
waarom denk je dat ik een zonnebril op had. met de luxaflex dicht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En wat dacht je van het licht en de kleurenomg ik zie altijd zulke rare flitsen en kleuren
Ik heb zo'n ding voor op me ogen dat er geen beetje licht naar me ogen kan..anders word ik echt gekquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een zonnebril op had. met de luxaflex dicht.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, frappante opmerkingen maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |