En wat dacht je van het licht en de kleurenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me , het wordt daardoor alleen maar erger.
wat ik bedoel echt groene thee , jij ook alleen maar denken aan wiet , dat is slecht jongen ga je dood aanquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me , het wordt daardoor alleen maar erger.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, frappante opmerkingen maar weer
Moi heeft reactie geplaatstquote:
waarom denk je dat ik een zonnebril op had. met de luxaflex dicht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En wat dacht je van het licht en de kleurenomg ik zie altijd zulke rare flitsen en kleuren
Ik heb zo'n ding voor op me ogen dat er geen beetje licht naar me ogen kan..anders word ik echt gekquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een zonnebril op had. met de luxaflex dicht.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, frappante opmerkingen maar weer
goeie morgen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen!
Goedemorgen renedisquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen!
stimulerende middelen in zn algemeen werken averechts. dit betreft dus ook thee of koffie. althans dat zijn mijn ervaringenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef Runx het volgende:
[..]
wat ik bedoel echt groene thee , jij ook alleen maar denken aan wiet , dat is slecht jongen ga je dood aan![]()
Zeker zeker mijn ervaring is dat ook. Groente thee is goed voor je, maar niet als je migraine aanval hebtquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stimulerende middelen in zn algemeen werken averechts. dit betreft dus ook thee of koffie. althans dat zijn mijn ervaringen
zon soort heb ik ook. zo eentje van je FB. alleen dan meer afgesloten, en donkerderquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding voor op me ogen dat er geen beetje licht naar me ogen kan..anders word ik echt gek
was maar een grapjequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stimulerende middelen in zn algemeen werken averechts. dit betreft dus ook thee of koffie. althans dat zijn mijn ervaringen
sorry. ben een beetje traag van begripquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:25 schreef Runx het volgende:
[..]
was maar een grapje, hoop dat je beter wordt
tjaaa dat kan! ik had het vanochtend in de file al.. ik dacht, ben eigenlijk een mongool dat ik naar me werk gaquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:28 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben net een uur aan het werk.. en heb het nu al helemaal gehad.. aaaargh
ja ik had ook eigenlijk gewoon thuis moeten blijven.. maar ja.. stom hequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef renedis het volgende:
[..]
tjaaa dat kan! ik had het vanochtend in de file al.. ik dacht, ben eigenlijk een mongool dat ik naar me werk ga
wie , wat, waar ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:![]()
volgens mij is die Nembrionic echt een eenzame gast zonder vrienden
hij verdedigt zichzelf onwijs en noemt iedereen dom
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:![]()
volgens mij is die Nembrionic echt een eenzame gast zonder vrienden
hij verdedigt zichzelf onwijs en noemt iedereen dom
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
indeed...waarschijnlijk zag ik hem zitten!
wtfquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef hoofdmeuuu het volgende:
I k g a v a a k n i k s d o e n a l s i k n i k s t e d o e n h e b. ALFRED HMMMM LEKKER !!! ( ik ben homo ) maaaaree kots kots for fucccccccccccks sake flikkkkkkkkkkerrrrrrrrrrr op. joeri ze lange haar.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef hoofdmeuuu het volgende:
I k g a v a a k n i k s d o e n a l s i k n i k s t e d o e n h e b. ALFRED HMMMM LEKKER !!! ( ik ben homo ) maaaaree kots kots for fucccccccccccks sake flikkkkkkkkkkerrrrrrrrrrr op. joeri ze lange haar.
En zichzelf nog koning nuchter noemen ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
indeed...waarschijnlijk zag ik hem zitten!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
En zichzelf nog koning nuchter noemen ook
Blijf jij voortaan even van de paddo's af ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef hoofdmeuuu het volgende:
Een Schizofreen, is nooit alleenquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik ben niet eenzaam...ik ben niet eenzaam...ik ben niet eenzaam...ik ben niet eenzaam
dude?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef hoofdmeuuu het volgende:
helloquote:
koning faalhaas klinkt ook niet gezellig!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
En zichzelf nog koning nuchter noemen ook
Koning Faalhaasquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
koning faalhaas klinkt ook niet gezellig!
Wordt daar iem. flink geroeleerd door de GRTDOJW crewquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef hoofdmeuuu het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
koning faalhaas klinkt ook niet gezellig!
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wordt daar iem. flink geroeleerd door de GRTDOJW crew
Dit was op mijn reactiequote:Op maandag 13 oktober 2008 10:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat trouwens als je het huis uit wilt gaan? Bel je dan een van je vrienden omdat je niet alleen over straat kunt?
All your topics are belong to usquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wordt daar iem. flink geroeleerd door de GRTDOJW crew
hier en nergensquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:49 schreef Crazy-p het volgende:
waar is iedereen nu aan het posten dan?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
koning fallus klinkt ook niet gezellig!
Ga vooral je gang FUBAR!quote:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
hier zitten mensen te posten zijn mensen echt zo eenzaam?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zijn mensen echt zo eenzaam?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:58 schreef renedis het volgende:
[..]
dit volgens mij:
zijn mensen echt zo eenzaam?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:58 schreef Sgele het volgende:
Logi! mocht je het niet mee hebben gekregen
[..]
[..]
Voor iedersch vermaeck!quote:
nou mijn weekend weten jullie onderhand welquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:03 schreef Moozzie het volgende:
Goeie morgen iedereen
Allemaal lekker weekend gehad en lekker geslapen![]()
![]()
hellow!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:03 schreef Moozzie het volgende:
Goeie morgen iedereen
Allemaal lekker weekend gehad en lekker geslapen![]()
![]()
ik krijg een klein beetje het gevoel dat jij op het plattland woont en dat niet heel erg fijn vindt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou mijn weekend weten jullie onderhand wel
en nee niet lekker geslapen... kut boeren... kut koeien... kut veluwe
Jah hoe was het bij jochem meyer? Is deze show nog leuker dan zijn voorgangers?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Oke nicequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:05 schreef renedis het volgende:
[..]
hellow!
wel lekker weekend gehad ja. ook lekker geslapen, alleen een beetje kort
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit ze hebben de moed opgegeven
Hoe wast weekend sgele... nog geneukt?
heeej dont mess with the veluwe balgehaktquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Op je handen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]Weekend was prima...
Geneukt? blaren enzo...
Oke cool, mag ik dan je fretjes?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:10 schreef Logician het volgende:
Ik hoor net van een collega dat ie me gaat vermoorden , omg wat heb ik nu weer gedaan
godver sgele....daar ging mijn gevulde koek!!!quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
heeej dont mess with the veluwe balgehakt
Waarmee was ie gevuld?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
godver sgele....daar ging mijn gevulde koek!!!
quote:
Die ballen gehakt? Oh ja wacht even... mja...technisch gezienquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry maar die begonnen om 6 uur te loeien
ja ik vond hem heeel erg goed...quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah hoe was het bij jochem meyer? Is deze show nog leuker dan zijn voorgangers?
soms wel soms nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:06 schreef renedis het volgende:
[..]
ik krijg een klein beetje het gevoel dat jij op het plattland woont en dat niet heel erg fijn vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |