Inderdaad en inderdaad...quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
John is echt te hetero voor van die rare dansjes...
En Roy zingt echt slecht nu.
Ik heb laatst een keer wat gedronken met een gozer die zat op te scheppen dat ie Freek heeft geneuktquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Freek best wel wel heel erg gay overkomen ja. Ik weet niet of je als hetero vrouw een goed ontwikkelde gaydar kunt hebben, maar bij mij rinkelt hij bij Freek heel hard
!
Dat was totaal ongeloofwaardig jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:31 schreef Akelalala het volgende:
Ik vind het echt sneu voor Matthijs en ik krijg kotsneigingen van Lege stoelen Lege tafels van Roy....
Oh God inderdaad. Too much information!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb laatst een keer wat gedronken met een gozer die zat op te scheppen dat ie Freek heeft geneukt
Ik zou Freek ook wel in mijn bed willen hebben maar lui die daarover op gaan zitten scheppen mogen gelijk opbokken
Hahahahahahaquote:
Je zag flitsen uit z'n Joseph-musical in Goes. Inclusief lendedoek. En toen werd het zwart voor m'n ogen.quote:
Ik kreeg net een smsje van je onderbuurman of je even je vloer kunt dweilen, het begint te lekken bij 'mquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zag flitsen uit z'n Joseph-musical in Goes. Inclusief lendedoek. En toen werd het zwart voor m'n ogen.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kreeg net een smsje van je onderbuurman of je even je vloer kunt dweilen, het begint te lekken bij 'm
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zag flitsen uit z'n Joseph-musical in Goes. Inclusief lendedoek. En toen werd het zwart voor m'n ogen.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Hé ik wist niet dat m'n flat omsingeld wordt door een gracht?
Je kent Paul de Leeuw niet?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:40 schreef marcodej het volgende:
Viel me mee dat die bolle (hoe heet ie?) niet die Mathijs noemde.
Nee, die gedistigneerde bolle bedoel ik...quote:
Erwin van Lambaertquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, die gedistigneerde bolle bedoel ik...
Dat zaadhoofd had er al lang uit moeten liggen...quote:
Nee, Roy is z'n favo. Ik denk dat het exit Mathijs wordt. Serieus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef Viking84 het volgende:
Iew, John.
Nu gaat Mathijs er ws uit, want Robin is de favoriet van Willem Nijholt.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:46 schreef Merel het volgende:
Simone
quote:
Ik vind dat Nick en Simone Joseph moeten worden, die kunnen in ieder geval beter zingen
Volgende week Roy en Robin... houdt ie hem er ook in, wedden...quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga Robin toch nooit leuk vinden, hoeveel kansen je 'm ook geeft, Willem
ach die krijgt straks weer een injectie van een centimeter of 20... is ze ook weer blijquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, precies. En niets anders. Maar toch, terecht eruit.
Arm vriendinnetje van Mathijs.
Wat ben je weer heerlijk vunzig vandaag, TheVulture.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach die krijgt straks weer een injectie van een centimeter of 20... is ze ook weer blij
Ach het is een gavequote:Op zondag 12 oktober 2008 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk vunzig vandaag, TheVulture.
Zodra Willem z'n betoog had gehouden dat hij dit keer echt uit zou gaan van z'n beroeptechnische kennis en niet vanuit z'n gevoel, wist ik dat hij had besloten om zijn lang gekoesterde wens Mathijs naar de finale te slepen, had losgelaten omdat het toch niks zou worden met 't joch 8 voorstellingen in de week. Dat was toch wel duidelijk na vandaag. Alhoewel hij echt royally screwed was met die klote-nummers die hij vandaag had gekregen.quote:
Ik vind eerder dat ze ons Roy door de strot duwen. Hij krijgt de beste nummers, de mooiste sets, de positiefste kritieken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:56 schreef Kinga het volgende:
Maar echt he. Ze willen ons Robin echt door de strot dauwen. Ik ben hem sinds de 1e liveshow al helemaal zat! Is echt een crime om zijn performances te volgen.
Ook niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Robin 8 keer in de week lukt wel dan? Met die vreselijke kutstem...
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat ze ons Roy door de strot duwen. Hij krijgt de beste nummers, de mooiste sets, de positiefste kritieken.
Alhoewel ik het een leuk joch vind en hij doet het goed, zie ik hem niet de rol van Joseph dragen. Maar blijkbaar denkt de jury daar anders over. Ze willen hem in ieder geval de finale in loodsen. Zonder de support van jury en productie was dat niet gelukt denk ik. Ik voorspelde 'm zelfs als een van de eerste afvallers nadat de top 10 bekend was.![]()
Oké genoeg serieus gedebatteerd over deze show, van mijn kant.
AMIIIIIIR.
Ben ik het niet mee eens. Robin is echt niet slechter dan Roy of Mathijs.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:04 schreef ajf het volgende:
Jullie moeten het maar zo zien dat dit eigenlijk een tactische zet is geweest van Willem. Nu hij Robin heeft doorgelaten, gaan de 3 beste dalijk naar de halve finale. Dan ligt Robin eruit. Had ie Robin er nu uitgestemd, had hij een groter probleem gehad volgende week want dan waren de 4 beste overgebleven. En Willem gaf al aan dat ie bedenkingen had dat Mathijs dalijk 7 avonden in de week Joseph speelt en dat waarschijnlijk niet trekt stemtechnisch.
Al had ik met die pasjes erbij wel in het begin het idee dat ik naar een aerobics instructievideo keekquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Freek was erg goed..zijne witte broek stond hem leuk
Ja dat leek er wel op een beetje.. terecht dat Mathijs eruit ligt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:31 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Al had ik met die pasjes erbij wel in het begin het idee dat ik naar een aerobics instructievideo keek
Ik denk het ja, of zijn zus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef Stroekie het volgende:
Wie was trouwens die blonde juffrouw die zo moest huilen om het vertrek van Matthijs, zijn vriendin ????
Ik vind dat Nick en Simone Joseph moeten worden, die kunnen in ieder geval beter zingen
Wat een onzin. Omdat er een gobootje van tralies op de achtergrond draaide? Er worden zo vaak gobo's gebruikt bij de nummers, meestal op de vloer. Roy was vanavond beter dan Robin of Mathijs. Het valt me eigenlijk reuze mee dat het Nederlandse publiek er blijkbaar nog echt goed naar luistert ook. Had ik niet verwacht. Want al die kippen zonder kop kiezen alleen op uiterlijk. Sowieso echt een vrouwenshow dit, ik geloof niet dat er veel mannen zijn die zullen bellen of sms-en. Soppende tieners en moeders, en belten, daar moet Freek het van hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:43 schreef Cee het volgende:
Met dank aan de mannen van het licht en geluid!
Dat laatste vind ik nou ook, maar dat moet geen reden zijn om iemand een dergelijke zware hoofdrol te geven, want er bestaat ook altijd nog zoiets als pruiken en grime!! En ik denk echt dat Mathijs, hoe goed ie ook is, nog steeds teveel aan zichzelf twijfelt. En dat zie én hoor je in zijn optredens. Erg jammer. Het moet niet mogen dat iemand zichzelf als supertalent zo de das omdoet omdat ie niet voldoende zelfvertrouwen heeft. Erg jammer voor Mathijs. Bovendien had Mathijs twee vreselijke nummers te zingen vandaag. Waarvan in ieder geval Mary Poppins nog heel redelijk uitgevoerd was.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:57 schreef Honeymooner het volgende:
Aah gatver, Robin moet echt weg!! Hij heeft iets in z'n stem wat ik echt heel lelijk vind en daarnaast was Mathijs 100x lekkerder om naar te kijken..
Dat laatste ben ik het mee eens, maar kom op, geef een kandidaat iets memorabels mee tijdens z'n optreden en 'het volk' onthoudt 'm beter. Tralies, dramatische belichting (Paint it black), een koffer, hij krijgt het gelijk. Als Robin het zelfde nummer had moeten vertolken, had ie van de regie op de trap moeten liggen en had productie verder niks speciaals uitgevoerd om een nummer nog extra aan te dikken. Zoals ik al zei, ik ben van de conspiracy theories.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat een onzin. Omdat er een gobootje van tralies op de achtergrond draaide? Er worden zo vaak gobo's gebruikt bij de nummers, meestal op de vloer. Roy was vanavond beter dan Robin of Mathijs.
En ik moet toegeven, daar ben ik het mee eens. Ik heb echter hoop, misschien dat hij z'n expressies en z'n vuur wat kan verzachten. Of is het daarvoor al te laat en is dit gewoon zijn manier, alles met de knop op 11?quote:Freek denkt volgens mij dat hij mee aan het doen is met het programma: Op zoek naar Enjolras.
Geforceerd en bezeten.
Daar gaat het niet om. Het publiek heeft duidelijk laten weten dat ze Robin weg willen hebben. En dit al voor de tweede of derde keer. En aangezien Willem daar niks mee deed door Mathijs eruit te gooien, is het waarschijnlijk een tactische stem geweest.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Robin is echt niet slechter dan Roy of Mathijs.
Als je zingt, neem je een hap lucht en die laat je langs je stembanden gaan, waardoor er noten uitkomen. Als je dat 'zomaar' doet dan is alles los en heb je totaal geen controle. Het is de kunst om de lucht te doseren, en dat heet ademsteun. Dat doe je door je middenrif te gebruiken bij het zingen. Dat is een niet zo heel moeilijke techniek die je kunt leren, ondermeer door buikademhaling.quote:
leuke nummers!! Mr. Bojangles is helemaal niet van Robbie Williams!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef Kinga het volgende:
Daar zijn ze weer.
Lef (Karin Bloemen)
Nooit een acht (Willem Nijholt)
Vanmorgen vloog ze nog (Tsjechov)
Onbeschrijfelijk mooi (Cyrano - musical)
Mr. Bojangles (Robbie Willams)
Anyone who had a heart (Michael Ball)
New York, New York (Frank Sinatra)
You raise me up (Josh Groban)
Zitten weer een paar draken tussen. Ben benieuwd wie die laatste krijgt.
Vind ik ook... van deze 10 kunnen alleen Freek en John mij bekoren, John vind ik daarnaast ook nog eens ongeschikt als type... Remko was ook nog wel aardig maar de rest is maar matig qua niveau...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef linebear het volgende:
Ligt het aan mij of was de kwaliteit van de Evita's veel beter...
Ik kan hem ook niet vinden van zowel Frans Halsema als Willem Nijholt, maar heb wel een medley gevonden waar ie inzit. Gezongen door Edwin Rutten. Op minuut 3:20quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:35 schreef Naamah het volgende:
Nooit een acht (Willem Nijholt)
Kan niet vinden
Cool! Heb 'm toegevoegd in mijn postquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet vinden van zowel Frans Halsema als Willem Nijholt, maar heb wel een medley gevonden waar ie inzit. Gezongen door Edwin Rutten. Op minuut 3:20
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:32 schreef MisterO het volgende:
De originele versie van You raise me Up van Brian Kennedy is zoveel beter dan de Josh Groban versie...
Ooooooohhhhhh.quote:Weer 2 solo's en 2 openings nummers. Waarvan 1 extra gaaf wordt vanwege een gast optreden..........wie .....dat hou ik nog even stil
Ik gok op Renee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef Cee het volgende:
Uit meneer Freek's weblog:
[..]
Ooooooohhhhhh.
Dat denk ik ook ja... Misschien in de jurk uit de backstage show van gister, waarbij ze niet wilden vertellen voor wie die was?quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:00 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja... Misschien in de jurk uit de backstage show van gister, waarbij ze niet wilden vertellen voor wie die was?
Dat idee heb ik idd ook. Sommige zingen echt bedroevend vals. En dat bij de laatste 5! Hoe slecht moeten die andere duizenden deelnemers dan wel niet zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef linebear het volgende:
Ligt het aan mij of was de kwaliteit van de Evita's veel beter...
Nou, ik zit ook op dat forum en één van de moderators daar (overigens géén tienermeisje en daar is zij echt niet de enige in, als je alleen al in het voorsteltopic kijkt, is zeker driekwart 21 of ouder. Als je ziet hoeveel 30 en 40-plussers er zijn en dat er zelfs een aantal 50-plussers zijn, dan blijkt wel dat het echt niet alléén maar hysterische tienermeiden zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:50 schreef Kinga het volgende:
Schijnt al bekend te zijn dat Robin, lef en mr. bojangles gaat doen. Geen idee hoe ze daarbij komen op het Joseph Forum.
Btw, zijn dat allemaal tienermeisjes daar, krijg wel dat idee namelijk. Al helemaal overtuigt dat Renee een duet komt doen met elke Joseph en ze gaan zoenenZij is toch alleen maar de verteller in de musical?
Hey jij hierquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat idee heb ik idd ook. Sommige zingen echt bedroevend vals. En dat bij de laatste 5! Hoe slecht moeten die andere duizenden deelnemers dan wel niet zijn.
Die shirtjes vind ik zo erg. Allemaal diepe v-halzen, waardoor het net lijkt of ze een kleine a cup hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:27 schreef MrKawada het volgende:
zijn ze op zoek naar de perfecte homo?
wat zijn die gasten allemaal ontzettend verwijfd....
ja ik zat een keer te zappen en toen deden ze met zn allen een dansje in strakke shirtjes....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Die shirtjes vind ik zo erg. Allemaal diepe v-halzen, waardoor het net lijkt of ze een kleine a cup hebben
ah, doet er familie van je mee in de show?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je hier komt om te homobashen dan mag je wegblijven hoor.
Nee, ik vind gewoon dat mensen die zich zo uitlaten hier niet hoeven te zijn. Wat schiet je er namelijk mee op om tussen mensen die het programma wel volgen "flikkersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:55 schreef MrKawada het volgende:
[..]
ah, doet er familie van je mee in de show?
Gelijk heb je Erik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je hier komt om te homobashen dan mag je wegblijven hoor.
Hij is heel leuk voor op een poster maar hij is nog niet stemvast genoeg vind ik voor een hoofdrol in een musical.... maar als er voor de chronisch talentloze Antonie Kamerling een toekomst is in deze branche dan voor Mathijs zekerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:48 schreef Kinga het volgende:
Jaaa, vond hem zo zielig in dat filmpje waar ie commentaar geeft na zijn optreden. Dat het voelde alsof ie geen talent had...
Zoals op de BBC zullen we het helaas nooit krijgen. The Lord/Graham Norton/John Barrowman, hilarische drie-eenheid.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind trouwens Frits helemaal niet zo'n goeie presentator. Hij draait constant hetzelfde verhaaltje af, en springt helemaal niet in op wat bijvoorbeeld het panel zegt. Dan wordt er een of andere ludieke opmerking gemaakt door Willem ofzo, je ziet Frits dan even nadenken, en vervolgens zich omdraaien om gewoon hetzelfde te zeggen als altijd.
Hij zit zo strak in een routine, en gaat er geen centimeter naast. Niet bepaald spontaan.
Dat niet maar hij heeft een wat ongeloofwaardige meelevende, begripvolle blik in zijn ogen vind ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef Ooi86 het volgende:
Ben ik nou de enige die zich rot ergert aan John zijn wenkbrauw?![]()
Nee, ik erger me er ook aan. Altijd als hij kracht zet op zijn stem vliegt die rechterwenkbrauw de lucht inquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef Ooi86 het volgende:
Hmm nee niet echt. Ik erger mij hoofdzakelijk aan alles wat Robin doetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef Ooi86 het volgende:
Het gaat er ook niet om van wie het nummer echt is, maar welke versie van het nummer ze moeten doen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
leuke nummers!! Mr. Bojangles is helemaal niet van Robbie Williams!!![]()
Jerry Jeff Walker is verantwoordelijk voor het nummer en de artiest die er het meeste succes mee heeft gehad is Sammy Davis Jr. en op een goede tweede plaats Ben Vereen.
Ook You raise me up is niet van Josh Groban, maar van Brian Kennedy! Nooit een acht is van Frans Halsema uit En nu naar bed en Anyone who had a heart is een song van Bacharach, origineel geschreven voor Dionne Warwick.
Ik erger me er nogal aan eerlijk gezegd, dat ze steeds populaire cover uitvoeringen noemen.
Serieus? Ik dacht juist dat ze de nummers van zichzelf moesten maken en er geen imitatie van moesten maken, Oké, foute inschatting van mij danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:21 schreef tessie het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om van wie het nummer echt is, maar welke versie van het nummer ze moeten doen...
Om even bij Erik aan te sluiten, doe Chantal maarquote:Ik vind Frits trouwens ook errug irritant met elke keer dezelfde praatjes. Hij mag van mij wel wat spontaner worden.. of misschien gewoon de volgende x een nieuwe presentator....
Nou ja, ik zie het altijd meer als het soort arrangement wat ze gebruiken. net als bij Fever, het origineel (peggy lee toch?) is echt heel klein en subtiel, maar de Michael Buble versie is met bigbandgebeuren enzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht juist dat ze de nummers van zichzelf moesten maken en er geen imitatie van moesten maken, Oké, foute inschatting van mij dan
Het viel me tijdens de opnames op dat hij 'off-camera' weer heel leuk en losjes presenteerde maar zodra we weer live waren, was ie weer te strak en gefocused bezig.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef Kinga het volgende:
Kan Frits ook weinig aan doen he, hij zit toch vast aan die autocue?
Misschien gaan we wel op zoek naar de nieuwe Donna (mamma mia)?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:35 schreef tessie het volgende:
Tegen de tijd dat de volgende serie op zoek naar.... begint is ze vast niet meer zwanger hoor
Ben trouwens benieuwd naar wie ze dan op zoek gaan...
Er komt nu een tourversie van. Zonder vast theater dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alweer MammaMia? Die musical was een paar jaar geleden toch nog
Ik hoop op een Op zoek naar Ariël
Ook niet vergeleken met Frits?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:47 schreef Naamah het volgende:
Ik vind Chantal Janzen nou echt helemaal niks..
hahaha, ik had precies hetzelfde. Toen ik die muts hoorde zeggen dat Chantal er niet bij was, heb ik gelijk weggekliktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Chantal als presentatrice. Ik ging net de backstageshow even kijken, maar ik heb het uitgezet omdat Chantal er niet was
.
Dit zijn de nummers, maar volgens mij is het nog niet duidelijk wie wat gaat doenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:17 schreef Akelalala het volgende:
Is er al bekend wie welke nummers gaat zingen bij Joseph aankomende zondag?
We Will Rock You móet John worden, ben ik nog steeds van overtuigd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Komt We Will Rock You of Tommy niet naar Nederland... dat zouden geschikte musicals zijn om de hoofdrol voor te zoeken
Wow dat zal gaaf zijn als de musical volgend jaar naar Nederland komt..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:11 schreef booo het volgende:
[..]
We Will Rock You móet John worden, ben ik nog steeds van overtuigd.
En Tommy, als in van The Who, wordt nu gedaan door Di-rect toch. Of heb ik het over iets anders?
Btw, beetje verkeerde topic geloof ik
Alleen de nummers van Robin zijn al bekend via t avroforum: Lef & Mr. Bojangles.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit zijn de nummers, maar volgens mij is het nog niet duidelijk wie wat gaat doen
Ik ben trouwens niet zo weg van de nummers als ik eerlijk ben...Lef (Karin Bloemen) Nooit een acht (Willem Nijholt) Vanmorgen vloog ze nog (Tsjechov) Onbeschrijfelijk mooi (Cyrano - musical) Mr. Bojangles (Robbie Willams) Anyone who had a heart (Michael Ball) New York, New York (Frank Sinatra) You raise me up (Josh Groban)
Met die eerste ben ik het wel eens jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:11 schreef booo het volgende:
[..]
We Will Rock You móet John worden, ben ik nog steeds van overtuigd.
En Tommy, als in van The Who, wordt nu gedaan door Di-rect toch. Of heb ik het over iets anders?
Btw, beetje verkeerde topic geloof ik
Jaja, ik ga erheen zelfsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Met die eerste ben ik het wel eens ja
En Di-rect doet momenteel inderdaad aan The Who, nog tot maart geloof ik.
Vanavond rond 19.00 uur krijgen wij de Josephmail in de mailboxquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:06 schreef booo het volgende:
[..]
Jaja, ik ga erheen zelfs
Heeft iemand al de lijst met wie welk nummer gaat zingen? Ik ben te lui geweest om me ooit aan te melden voor Josephmail..
Ohhh ik ben ook veel te opdringerig, ik dacht s middags altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanavond rond 19.00 uur krijgen wij de Josephmail in de mailbox
Aangemeld!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Is best leuk kan je met de prijsvraag meedoen.
Inderdaad! Openingsnummer vind ik leuk, de rest eerlijk gezegd behoorlijk tegenvallen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:43 schreef VegaKip het volgende:
I just can't wait to be king is leuk
Jaklopt, ik dacht dat het aan mn computer lagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:45 schreef Naamah het volgende:
Leek alleen of het filmpje te vroeg was afgebroken, er werd gezegd dat Pia de openingsnummerS ging aankondigen, maar na de eerste stopte het nogal abrupt...
Dat klopt ik kreeg het ook niet te zien. Maar dat zou wel een reden zijn omdat een speciale gast komt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:45 schreef Naamah het volgende:
Leek alleen of het filmpje te vroeg was afgebroken, er werd gezegd dat Pia de openingsnummerS ging aankondigen, maar na de eerste stopte het nogal abrupt...
18.28 hier! Nu voel ik me nog meer hysterisch fan van het programma, doordat ik die mail ontvangquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt ik kreeg het ook niet te zien. Maar dat zou wel een reden zijn omdat een speciale gast komt.
@booo, ik kreeg mijn mailtje om 18.26 uur van JosephMail
Je kunt het filmpje kijken van de jongens...wat ze te horen krijgen welke lied ze gaan vertolken. Dan heb jij de mail gauw gekregen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:29 schreef booo het volgende:
[..]
18.28 hier! Nu voel ik me nog meer hysterisch fan van het programma, doordat ik die mail ontvang
Ja, heb het al gekekenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kunt het filmpje kijken van de jongens...wat ze te horen krijgen welke lied ze gaan vertolken. Dan heb jij de mail gauw gekregen.
Godskolere moet je me daaraan herinneren aan dat joch. En dat 'optreden'?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:37 schreef Treezz het volgende:
*flashback naar die richie van x-factor...waar zit die kerel ergens..
Erg hé.. heb het terug gekeken.. heel het optreden was valsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Godskolere moet je me daaraan herinneren aan dat joch. En dat 'optreden'?![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:13 schreef Marissje het volgende:
Op musical-info.nl is nu te lezen dat het Brigitte is die 't gastoptreden komt verzorgen in de liveshow. Ze gaat een liefdesduet doen met de 4 Josephs.
Je moet silverlight van Windows hebben volgens mij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:53 schreef Ynske het volgende:
stomme vraag misschien maar welke plugin moet je hebben om die filmpjes te kunnen zien?
dank jequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je moet silverlight van Windows hebben volgens mij.
Leuk filmpjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:38 schreef Marissje het volgende:
Zeker leuk!!
Het nieuwe repetitiefilmpje staat nu trouwens ook op de site (met veel Roy dit keer):
Repetities voor de halve finale
Nou ja, de verteller is normaal toch ook altijd een man? Maken we van Joseph ook gewoon Josephina.quote:
De verteller is normaal gesproken een vrouw, alleen bij de tourende Joseph-productie in de UK hebben ze daar een uitzondering voor gemaakt. Daar is degene die tweede is geworden in de Zoektocht, de Verteller geworden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou ja, de verteller is normaal toch ook altijd een man? Maken we van Joseph ook gewoon Josephina.
Ik ben voor.
Ah ok. Verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:37 schreef Cee het volgende:
[..]
De verteller is normaal gesproken een vrouw, alleen bij de tourende Joseph-productie in de UK hebben ze daar een uitzondering voor gemaakt. Daar is degene die tweede is geworden in de Zoektocht, de Verteller geworden.
toen ik naar Tarzan was speelde hij jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:05 schreef jakees het volgende:
Ik volg het niet heel erg maar hoop dat John wint. Maar dat is vooral omdat ik bij hem in de klas gezeten heb op de middelbare school. WEl een toffe kerel, hij is volgens mij ook standin bij tarzan. Is morgen de finale of volgende week?
Ja inderdaad, zij zaten sowieso in het ensemble. Robin ook trouwens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Hein en Mathijs-fans: ze doen mee met de musical.
Al was dat vast al bekend.
Ik heb gelachen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:30 schreef VegaKip het volgende:
Volgende week is de finale
Er waren een aantal Josephs bij PaulMatthijs, Amir, Baer, Remko en die ene die als eerste afviel
quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die doen het allang met elkaar joh!
quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:59 schreef Naamah het volgende:
Dat klinkt alsof ik Paul de Leeuw nú even op moet gaan zoeken op uitzending gemist!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |