Ach het is een gavequote:Op zondag 12 oktober 2008 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk vunzig vandaag, TheVulture.
Zodra Willem z'n betoog had gehouden dat hij dit keer echt uit zou gaan van z'n beroeptechnische kennis en niet vanuit z'n gevoel, wist ik dat hij had besloten om zijn lang gekoesterde wens Mathijs naar de finale te slepen, had losgelaten omdat het toch niks zou worden met 't joch 8 voorstellingen in de week. Dat was toch wel duidelijk na vandaag. Alhoewel hij echt royally screwed was met die klote-nummers die hij vandaag had gekregen.quote:
Ik vind eerder dat ze ons Roy door de strot duwen. Hij krijgt de beste nummers, de mooiste sets, de positiefste kritieken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:56 schreef Kinga het volgende:
Maar echt he. Ze willen ons Robin echt door de strot dauwen. Ik ben hem sinds de 1e liveshow al helemaal zat! Is echt een crime om zijn performances te volgen.
Ook niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Robin 8 keer in de week lukt wel dan? Met die vreselijke kutstem...
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat ze ons Roy door de strot duwen. Hij krijgt de beste nummers, de mooiste sets, de positiefste kritieken.
Alhoewel ik het een leuk joch vind en hij doet het goed, zie ik hem niet de rol van Joseph dragen. Maar blijkbaar denkt de jury daar anders over. Ze willen hem in ieder geval de finale in loodsen. Zonder de support van jury en productie was dat niet gelukt denk ik. Ik voorspelde 'm zelfs als een van de eerste afvallers nadat de top 10 bekend was.![]()
Oké genoeg serieus gedebatteerd over deze show, van mijn kant.
AMIIIIIIR.
Ben ik het niet mee eens. Robin is echt niet slechter dan Roy of Mathijs.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:04 schreef ajf het volgende:
Jullie moeten het maar zo zien dat dit eigenlijk een tactische zet is geweest van Willem. Nu hij Robin heeft doorgelaten, gaan de 3 beste dalijk naar de halve finale. Dan ligt Robin eruit. Had ie Robin er nu uitgestemd, had hij een groter probleem gehad volgende week want dan waren de 4 beste overgebleven. En Willem gaf al aan dat ie bedenkingen had dat Mathijs dalijk 7 avonden in de week Joseph speelt en dat waarschijnlijk niet trekt stemtechnisch.
Al had ik met die pasjes erbij wel in het begin het idee dat ik naar een aerobics instructievideo keekquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Freek was erg goed..zijne witte broek stond hem leuk
Ja dat leek er wel op een beetje.. terecht dat Mathijs eruit ligt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:31 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Al had ik met die pasjes erbij wel in het begin het idee dat ik naar een aerobics instructievideo keek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |