Gelijk heb je Erik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je hier komt om te homobashen dan mag je wegblijven hoor.
Hij is heel leuk voor op een poster maar hij is nog niet stemvast genoeg vind ik voor een hoofdrol in een musical.... maar als er voor de chronisch talentloze Antonie Kamerling een toekomst is in deze branche dan voor Mathijs zekerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:48 schreef Kinga het volgende:
Jaaa, vond hem zo zielig in dat filmpje waar ie commentaar geeft na zijn optreden. Dat het voelde alsof ie geen talent had...
Zoals op de BBC zullen we het helaas nooit krijgen. The Lord/Graham Norton/John Barrowman, hilarische drie-eenheid.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind trouwens Frits helemaal niet zo'n goeie presentator. Hij draait constant hetzelfde verhaaltje af, en springt helemaal niet in op wat bijvoorbeeld het panel zegt. Dan wordt er een of andere ludieke opmerking gemaakt door Willem ofzo, je ziet Frits dan even nadenken, en vervolgens zich omdraaien om gewoon hetzelfde te zeggen als altijd.
Hij zit zo strak in een routine, en gaat er geen centimeter naast. Niet bepaald spontaan.
Dat niet maar hij heeft een wat ongeloofwaardige meelevende, begripvolle blik in zijn ogen vind ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef Ooi86 het volgende:
Ben ik nou de enige die zich rot ergert aan John zijn wenkbrauw?![]()
Nee, ik erger me er ook aan. Altijd als hij kracht zet op zijn stem vliegt die rechterwenkbrauw de lucht inquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef Ooi86 het volgende:
Hmm nee niet echt. Ik erger mij hoofdzakelijk aan alles wat Robin doetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:37 schreef Ooi86 het volgende:
Het gaat er ook niet om van wie het nummer echt is, maar welke versie van het nummer ze moeten doen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
leuke nummers!! Mr. Bojangles is helemaal niet van Robbie Williams!!![]()
Jerry Jeff Walker is verantwoordelijk voor het nummer en de artiest die er het meeste succes mee heeft gehad is Sammy Davis Jr. en op een goede tweede plaats Ben Vereen.
Ook You raise me up is niet van Josh Groban, maar van Brian Kennedy! Nooit een acht is van Frans Halsema uit En nu naar bed en Anyone who had a heart is een song van Bacharach, origineel geschreven voor Dionne Warwick.
Ik erger me er nogal aan eerlijk gezegd, dat ze steeds populaire cover uitvoeringen noemen.
Serieus? Ik dacht juist dat ze de nummers van zichzelf moesten maken en er geen imitatie van moesten maken, Oké, foute inschatting van mij danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:21 schreef tessie het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om van wie het nummer echt is, maar welke versie van het nummer ze moeten doen...
Om even bij Erik aan te sluiten, doe Chantal maarquote:Ik vind Frits trouwens ook errug irritant met elke keer dezelfde praatjes. Hij mag van mij wel wat spontaner worden.. of misschien gewoon de volgende x een nieuwe presentator....
Nou ja, ik zie het altijd meer als het soort arrangement wat ze gebruiken. net als bij Fever, het origineel (peggy lee toch?) is echt heel klein en subtiel, maar de Michael Buble versie is met bigbandgebeuren enzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht juist dat ze de nummers van zichzelf moesten maken en er geen imitatie van moesten maken, Oké, foute inschatting van mij dan
Het viel me tijdens de opnames op dat hij 'off-camera' weer heel leuk en losjes presenteerde maar zodra we weer live waren, was ie weer te strak en gefocused bezig.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef Kinga het volgende:
Kan Frits ook weinig aan doen he, hij zit toch vast aan die autocue?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |